Guest Vendelbo773 Skrevet 11. Marts, 2019 Hej Følgende har i lang tid undret mig: Hvis man søger på Annoncelight og sætter land til at være: Danmark, så kommer der selvfølgelig danske og ikke udenlandske piger frem. Hvis man så søger uden at specificere et land, således at alle annoncer vises, så kommer der altid danske piger frem, som ikke kommer frem, når man søger på Danmark. Umiddelbart kan jeg komme på følgende forklaringer: 1. Det er en fejl på Annoncelight. 2. De danske GPere har lavet en fejl og lagt annoncen ind et forkert sted. 3. De danske GPere har bevidst lagt, deres annonce in så de kun vises sammen med de udenlandske. Det her er jo kun gætterier. Er der nogen, der kende den rigtige årsag? God og solrig dag derude i Dannevang Vh V. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 11. Marts, 2019 Vendelbo773 skrev, for 23 minutter siden: Følgende har i lang tid undret mig: Hvis man søger på Annoncelight og sætter land til at være: Danmark, så kommer der selvfølgelig danske og ikke udenlandske piger frem. Hvis man så søger uden at specificere et land, således at alle annoncer vises, så kommer der altid danske piger frem, som ikke kommer frem, når man søger på Danmark. Umiddelbart kan jeg komme på følgende forklaringer: 1. Det er en fejl på Annoncelight. 2. De danske GPere har lavet en fejl og lagt annoncen ind et forkert sted. 3. De danske GPere har bevidst lagt, deres annonce in så de kun vises sammen med de udenlandske. Det her er jo kun gætterier. Er der nogen, der kende den rigtige årsag? Grunden til du oplever dette, er fordi pigerne ikke har udfyldt deres profil, med bl.a. nationalitet. Den samme problemstilling gælder også, hvis du eksempelvis vælger at søge efter en pige mellem en bestemt alder, højde, vægt o.lign.. I bund og grund er det vores skyld, da vores kontrolpanel for annoncører, desværre ikke er helt så brugervenligt, som man kunne ønske sig. Derfor står et nyt og mere brugervenligt kontrolpanel også ret højt på vores todo-liste, over opgaver som skal laves i år. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg