Hop til indhold
Guest Vendelbo773

Annoncelight

Recommended Posts

Guest Vendelbo773

Hej

Følgende har i lang tid undret mig:

Hvis man søger på Annoncelight og sætter land til at være: Danmark, så kommer der selvfølgelig danske og ikke udenlandske piger frem.

Hvis man så søger uden at specificere et land, således at alle annoncer vises, så kommer der altid danske piger frem, som ikke kommer frem, når man søger på Danmark.

Umiddelbart kan jeg komme på følgende forklaringer:

1. Det er en fejl på Annoncelight.

2. De danske  GPere har lavet en fejl og lagt annoncen ind et forkert sted.

3. De danske GPere har bevidst lagt, deres annonce in så de kun vises sammen med de udenlandske.

Det her er jo kun gætterier.

Er der nogen, der kende den rigtige årsag?

God og solrig dag derude i Dannevang:)

Vh

V.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelbo773 skrev, for 23 minutter siden:

Følgende har i lang tid undret mig:

Hvis man søger på Annoncelight og sætter land til at være: Danmark, så kommer der selvfølgelig danske og ikke udenlandske piger frem.

Hvis man så søger uden at specificere et land, således at alle annoncer vises, så kommer der altid danske piger frem, som ikke kommer frem, når man søger på Danmark.

Umiddelbart kan jeg komme på følgende forklaringer:

1. Det er en fejl på Annoncelight.

2. De danske  GPere har lavet en fejl og lagt annoncen ind et forkert sted.

3. De danske GPere har bevidst lagt, deres annonce in så de kun vises sammen med de udenlandske.

Det her er jo kun gætterier.

Er der nogen, der kende den rigtige årsag?

Grunden til du oplever dette, er fordi pigerne ikke har udfyldt deres profil, med bl.a. nationalitet. Den samme problemstilling gælder også, hvis du eksempelvis vælger at søge efter en pige mellem en bestemt alder, højde, vægt o.lign..

I bund og grund er det vores skyld, da vores kontrolpanel for annoncører, desværre ikke er helt så brugervenligt, som man kunne ønske sig. Derfor står et nyt og mere brugervenligt kontrolpanel også ret højt på vores todo-liste, over opgaver som skal laves i år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...