Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ser at domina Ingrid desværre har forladt det fantastiske Playground of Sin!

er der nogen som ved hvor hun er at finde nu eller er hun stoppet?

det vil være ærgerligt hvis hun er stoppet, da jeg synes at antallet af dygtige dominaer efterhånden er meget begrænset 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har leget med domina Ingrid mange gang, hun er en fantastisk domina. 

Er temmelig spændt på de lokaler, som vil få selv den erfarende slave til at måbe. Dem er det ikke mange af i København og i Danmark, desværre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Hun er da fantastisk ..... ? 

 

Ikke af en yngre årgang, men har en superflot krop, og så er hun bare dygtig til at aflæse dine behov og grænser . 

 

Håber da det er "fake news" at hun forlader lokalerne i Tåstrup, for der findes ikke nogen BDSM lokaler i Danmark ( mig bekendt ) der når op i næheden  ? 

 

 

Redigeret af BM29

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære alle

 Madame Elisabeht har åbnet døren til Dragons Dungeon i Odense .

      Herfra skal der lyde et varmt og hjerteligt velkommen til.

                              DOMINA INGRID.

    Så nu kan alle jydske og fynske gæster begynde at glæde sig.

Fruen er en erfaren og dygtig Domina hun får min bedste anbefaling.

       Domina Ingrid er første gang at træffe i Odense D. 27/3.

                           WWW.DOMINAINGRID.COM

 

                           Med ønsket om en god dag.

 

                              MADAME ELISABEHT

Redigeret af Madame-elisabeht(TV)
fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Sørgeligt for os sjællændere - meget sørgeligt !!!! 

Men fynboerne kan så glæde sig til at overtage en super erfaren , og utrolig dygtig Domina . 

 

GLÆD JER ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax

Fynboerne har da ellers i forvejen glæde af at have flere erfarne og dygtige Dominaer, Sjællændere kan jo også komme til Fyn, jeg har da taget turen over broen mange gange. Kvalitet er altid værd at køre efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29
Flax skrev, for 22 timer siden:

Fynboerne har da ellers i forvejen glæde af at have flere erfarne og dygtige Dominaer, Sjællændere kan jo også komme til Fyn, jeg har da taget turen over broen mange gange. Kvalitet er altid værd at køre efter.

Joehhh , men der er så lige omtrent 300 km at køre hvis turen går fra København til Odense og retur , og så en bro der koster ( jeg ved det ikke helt præcist ) ca 600 kroner - det bliver jo en heldagstur ? 

 

Domina Ingrid er uden tvivl en dygtig domina, men jeg beklager at måtte meddele at jeg nok er blevet for magelig til at køre så langt ... Sorry to say !!!

Endnu en gang vil jeg bare sige tillykke til fynboerne . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63
leo kbh skrev, den 11.3.2019 at 12:49:

@SpankingSub

Hun  har da en annonce på https://annoncelight.dk/profile/Domina+Ingrids+slut idag, hvor du skal tjekke ind og tilfredstille hende i morgen 12/3- 2019

så hvad venter du på?

Har du været hos hende før? så beret om seancen, jeg ka jo se hun ser godt ud, men hvordan er hun?

 

Jeg har været til en seance med både hende og Lady Iris, og jeg kunne godt have undværet Ingrid.

Hun ser super dejlig ud, men der var noget, der bare ikke fungerede. Manglende indlevelse og en utilstrækkelig fornemmelse for, hvad hun kunne byde mig.

Jeg brokkede mig efterfølgende til Lady Iris, som jeg havde lavet aftalen med, men det kom der ikke noget ud af.

Jeg begræder ikke Ingrid's exit, men kan derimod anbefale Lady Iris, der har en perfekt føling med, hvad hun kan byde sine gæster. Og så ser hun jo også fantastisk ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax

Jeg vil ikke udtale mig om Domina Ingrid, jeg har kun mødt hende en enkelt gang, at det kun blev til den ene gang skyldes at jeg er blevet brændt af og kørt forgæves. Derfor begyndte jeg at køre til Fyn og det har jeg ikke fortrudt selv om det er noget længere. Jeg kan dog ikke se det for Fynboerne gør nogen forskel at Fru Ingrid nu træffes på Fyn, der er i forvejen gode muligheder, men smag og behag er jo som bekendt forskellig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun træffes også i København. Jeg har netop været ved hende - hun er helt fantastisk!

Redigeret af Wulff
By

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...