Hop til indhold
Kim 0240

Simone

Recommended Posts

Hej er der slet ingen af dem der har spurgt efter Simones nr der har besøgt hende og som vil berette om deres besøg har været lige så gode som mine besøg

kim

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, Lige nu:

Hej er der slet ingen af dem der har spurgt efter Simones nr der har besøgt hende og som vil berette om deres besøg har været lige så gode som mine besøg

kim

Hej Kim

havde fadt i Simone i weekenden

hun skrev tilbage at hun først havde tid efter kl 17 om lørdagen

det passede mig dårligt

skulle til fødselsdag kl 18

så må lige se hvornår det passer ind at besøge hende

skriver en anmeldelse når jeg har været hos hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 7 timer siden:

Super håber du får en rigtig god oplevelse med skønne Simone, hun er sku bare super dejlig så vær sød ved hende.

Jeg er altid sød ved pigerne

for så får man en god oplevelse :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, den 11.3.2019 at 12:11:

Hej er der slet ingen af dem der har spurgt efter Simones nr der har besøgt hende og som vil berette om deres besøg har været lige så gode som mine besøg

kim

Gud fri mig vel hvor ville et link da være en god ting, hvis man ville have hjælp ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julius skrev, for 2 timer siden:

Du kan jo prøve at søge efter Simone på AL

https://annoncelight.dk/search/simone?region=10&type=female

 

Ja man kan altid søge, men hvorfor ligger de folk der gerne vil have hjælp herinde ikke et link ved til det de søger ???? Måske det giver bedre muligheder for at få hjælp, for er da ikke alle der gider at lege detektiver og bruge tid på det, hvis ikke engang den der vil have hjælp gider det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 8 timer siden:

Ja man kan altid søge, men hvorfor ligger de folk der gerne vil have hjælp herinde ikke et link ved til det de søger ???? Måske det giver bedre muligheder for at få hjælp, for er da ikke alle der gider at lege detektiver og bruge tid på det, hvis ikke engang den der vil have hjælp gider det.

Helt enig! Intet i tråden afslører hvilken Simone det drejer sig om, vi kan kun gætte.

Mit tidligere svar skal også både ses som en hjælp og en lille provokation ;)

Redigeret af Julius
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så lykkes det at få en aftale med lækre Simone https://annoncelight.dk/showad/263357

det må jeg sige super lækker pige nem at snakke med 

fuck hun blæser godt

fik en halv time da hun ikke vil tage en time første gang man mødes, om jeg kommer igen ja det kan i bande på :rolleyes:

 

Redigeret af Bull1958

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...