Hop til indhold
Guest Lady C

sexnovelle " stå stille "

Recommended Posts

Guest Lady C

Dette er en lille forsmag på en sexnovelle jeg har skrevet.  

Da der ikke er noget forum for dette så skriver jeg min lille novelle her - så må vi se om der er stemning for mere.

Forhåbentlig vil det inspirere andre til også at skrive deres sexhistorier og/eller noveller ned så vi alle kan få lidt lir til hjernen :) 

............................................................................................................................................

" stå stille "

Hendes stemme var blevet mørk.

Han stod foran Hende - med hænderne bundet på ryggen. Pikken strittende som et hårdt spyd ud foran kroppen.

Hun havde kælet for den i noget der føltes som flere timer. Andre ville nok kalde det mishandling. Men for ham var mishandling og forkælelse det samme. Slag/ dask / spyt / kradsning med Hendes smukke neongrønne negle. Som lyste i mørket.

De sidste 10 minutter havde Hun masturberet ham. Og ladet ham masturbere sig selv. Først langsomt, så hurtigt - så langsomt igen. På hendes ordre. Til musikken fra OCAD " muse" som hun spillede igen og igen.

Efter nogle minutter inde i sangen blev han opmærksom på teksten:

" Mama always told Me not to need a man

But one thing I should know is I have the upper hand "

Hætten med lynlås for øjne og mund sad stramt om hans hovede. For lidt siden havde Hun åbnet for lynlåsene over hans øjne så nu kunne han se.

Og hvilket syn. Hun havde smidt alt sit tøj. På nær de selvsiddende og de høje laksko.

Hans pik dunkede. Hvor var hun kneppeværdig som hun stod der. Så perfekt skåret med sin lille krop og de struttende bryster.

" du står helt stille nu - rør du dig får det konsekvenser "

Hun hviskede ordene ind i hans øre. Han mærkede gåsehud på halsen hvor hendes varme ånde ramte.

Hun vendte sig om så hun stod med ryggen til. Hun havde smilehuller over ballerne.  Han sank en ekstra gang.

Der var ikke noget han hellere ville end at føje Hende.  Stå helt stille som Hun havde sagt han skulle.  Men der var heller ikke noget han hellere ville end at gribe fat i Hende, bøje Hende fremover og voldkneppe Hende mens han trykkede sine håndflader ned i de der  æggende smilehuller.

Men Hun havde sagt det " stå stille ". Og Hendes ord var hans lov. Så det var det han gjorde.  Stod stille - selvom hans pik syntes at have sit eget liv. Den vippede nærmest hver gang han trak vejret.

Hun bøjede sig frem. Helt frem. Gjorde et par bevægelser med benene og stod nu med spredte stænger og frit udsyn til Hendes våde fisse. Hun vuggede frem og tilbage med hofterne. Rakte en hånd bagud og tog fat i sin ene balle.  Spredte den til siden så hendes kusse og røvhul blottedes.  Hun drejede hovedet og kiggede på ham. De smukke øjne glimtede. Hun svajede i lænden. Stod nu som et dyr der bød sig til.  Og skamlæberne åbnede sig. Det glinsede fra hendes skridt. 

Hans pikhovede glinsede også. Men han stod stille. For det var hvad han havde fået besked på.

" Står du stille " ?

Han stønnede. " ja Frue - selvfølgelig Frue "

Hun tog et skridt bagud. Og endnu et`.  Med militant præcision ramte den våde fisse hans pikhovede. Et lyn skar gennem hans krop

Og hun stoppede.

Rakte igen bagud og tog med sin hånd fat om hans pik . Gned den hen over Hendes skamlæber. Helt langsomt.

han stod helt stille. Men det gjorde hun ikke. Det var som om Hendes underliv dansede med musikken.

" You could be my muse

Oh yeah uh huh

You could be my muse

you could be my muse" 

De saftige toner og den langsomme  erotiske rytme gled ind i hans ører på samme måde som den liflige duft af fisse smøg sig ind i hvert næsebor og hendes underlivs bevægelser ramte hans øjne sådan at alle sanser føltes bedøvet og vakt på en og samme tid.

Og han måtte bruge alle sine mentale kræfter på ikke at skyde pikken frem og op i Hende.

Tiden stod stille. Det var forfærdeligt og fantastisk på samme tid.

Han svedte . Ville ønske at hun stoppede men også at Hun aldrig holdt op.

Og så stoppede Hun. Pludseligt. 

Hun rettede sig op og vendte sig om imod ham.  Et stort bredt smil bredte sig over Hendes ansigt.

Han følte sig forvirret. hvad nu ? 

" Nu skal du prøve noget du aldrig har prøvet før "

Han kunne ikke undgå at bemærke hendes jubel i stemmen. Det var tydeligt at hun glædede sig til et eller andet.

Hun gik hen imod sin kuffert.

Fortryllelsen blev afløst af ængstelse. han vidste godt hun kunne finde på hvadsomhelst.

Det havde han erfaret efterhånden.

hvad mon det var denne gang ?

- Fortsættes..... 

 

 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Du  er  en  god  og  fræk  fortæller  - jeg  glæder mig til at  læse  meget  mere 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Ok - kan se at der er stemning for det :)  takker for jeres kommentarer. 

del 2 kommer senere idag - but beware - det bliver noget mere kinky. :) 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 3 timer siden:

Ok - kan se at der er stemning for det :)  takker for jeres kommentarer. 

del 2 kommer senere idag - but beware - det bliver noget mere kinky. :) 

Uhmmm, kinky er godt :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 4 timer siden:

Ok - kan se at der er stemning for det :)  takker for jeres kommentarer. 

del 2 kommer senere idag - but beware - det bliver noget mere kinky. :) 

Hej Lady C,,,, håber at du har det ok med lige et par kommentarer på vejen,, ellers et rigtig fedt indledende skriv, g kl der mig allerede til næste afsnit,,,, tak

Mere kinky,,, ;)

Enten har jeg ingen fantasi i denne Verden What so ever,,,, jeg ellllsker dit skriv @Lady C, jeg tør godt gætte på at selv om dette er en novelle så kunne det lige så godt ha foregået IRL.

Dit musik valg mv.,, 

Citat  :  "står du stille",,, ja prøver men min pik hopper og danser tæller det med så vil jeg be dig om at give mig en endefuld,

Jeg havde personligt aldrig kunne holde mig tilbage,, det strider jo mod naturloven, jeg havde brugt alle mine kræfter også de mentale på at trænge op i dig og så måtte jeg velsagtens straffes bagefter,,, nok derfor jeg ikke egner mig til slave,, pissefrækt at læse om men helt umuligt at udføre, håber virkelig på at den stakkel får en velfortjent udløsning, han har jo været rigtig artig indtil videre,, :)

Igen takke for at dele 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...