Hop til indhold
Guest Reader

Så smuk hud vil jeg da også ha'

Recommended Posts

Guest Reader

Når jeg ser de billeder der popper op herinde, både de der er fundet på nettet og de som vores dejlige GPer smider op, så bliver jeg altid meget betaget af den fejlfrie hud der fremvises. Hvordan dælen får de/I så smuk og ren hud? Min hud er alt andet end pæn, men min læge lader til at have mere travlt med at holde mit blodtryk nede end at afhjælpe hudproblemer, så jeg tænker om der er nogen der kender et godt fora på nettet, hvor man måske kan slå ting op og få lidt inspiration til tiltag?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Reader skrev, for 11 minutter siden:

Når jeg ser de billeder der popper op herinde, både de der er fundet på nettet og de som vores dejlige GPer smider op, så bliver jeg altid meget betaget af den fejlfrie hud der fremvises. Hvordan dælen får de/I så smuk og ren hud? Min hud er alt andet end pæn, men min læge lader til at have mere travlt med at holde mit blodtryk nede end at afhjælpe hudproblemer, så jeg tænker om der er nogen der kender et godt fora på nettet, hvor man måske kan slå ting op og få lidt inspiration til tiltag?

Photoshop og fotofiltre.....så nemt er det.

Størstedelen af de piger der ligger i toppen på Instagram ville du ikke kunne genkende hvis du gik forbi dem på gaden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Reader

Jeg er faktisk selv ret ferm til Photoshop, så lige den finte kender jeg. OG jeg ved også at den jo ikke virker når man smider tøjet sammen med den skønne. :D

Mit opslag var seriøst ment, altså om der er nogen der kender et fora hvor den slags udfordringer med huden diskuteres.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Reader
Butch skrev, for 14 minutter siden:

og pas nu på det blodtryk

Tak, det har jeg fået styr på efter jeg er stoppet med købesex. Pyha, de skønne damer var lige ved at tage livet af mig. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Reader skrev, for 1 minut siden:

Tak, det har jeg fået styr på efter jeg er stoppet med købesex. Pyha, de skønne damer var lige ved at tage livet af mig. :D

Ja de får sgu trykket til at stige når de “byder sig til”...... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 52 minutter siden:

Mit tryk falder da, når jeg er kommet.   :D  :lol:

Så er det da godt, at du ikke er fyrpasser på Hammeren :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Reader skrev, for 2 timer siden:

Når jeg ser de billeder der popper op herinde, både de der er fundet på nettet og de som vores dejlige GPer smider op, så bliver jeg altid meget betaget af den fejlfrie hud der fremvises. Hvordan dælen får de/I så smuk og ren hud? Min hud er alt andet end pæn, men min læge lader til at have mere travlt med at holde mit blodtryk nede end at afhjælpe hudproblemer, så jeg tænker om der er nogen der kender et godt fora på nettet, hvor man måske kan slå ting op og få lidt inspiration til tiltag?

Svaret med et link til  fotoshop var genialt :D

Men hvis dit indlæg ikke var skrevet ironisk, så anbefale dig Beauty Pacific produkter.   De har en virkelig god helende effekt på hud generelt og især til problem hud som sarthed og overfølsomhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JessiJade skrev, for 2 timer siden:

Hold dig fra åben ild

Er det ikke bare en gammel skrøne? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia

Jeg tager en tablet med spirulina hver morgen og aften, det gør virkelig meget for min hud.

En god tarmflora betyder meget, så sund kost og så en probiotikapille hver dag til det ligesom er selvkørende.

Så kan vegetarisk kost uden mælkeprodukter anbefales, hvis engagementet er lidt højere oppe :)

Samt godt med vand og frisk luft. Det var vist lige det jeg havde at tilføje.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 8 timer siden:

Men hvis dit indlæg ikke var skrevet ironisk, så anbefale dig Beauty Pacific produkter.   De har en virkelig god helende effekt på hud generelt og især til problem hud som sarthed og overfølsomhed.

De er nemlig rigtig gode !! Lidt til den dyre side men en tube kan holde i mange måneder og så er det egentlig ikke så galt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fjends skrev, for 9 timer siden:

https://iform.dk/sund-mad/superfood/hudpleje-10-superfoods-til-din-hud

https://www.alt.dk/sundhed/16-superfoods-spis-dig-sund-og-sommerskon

Kost er en kæmpe faktor i hvordan du ser ud.

Rygning er meget dårligt for huden.

Drik masser af vand.

Rygning vildt overdrevet som årsag.   Den ligger meget langt nede på listen af øvrige årsager.   Ved godt det er populært at slynge den som årsag , men videnskabeligt er der ikke meget belæg.   Der er mange andre større årsager du så skulle have nævnt. 

Solen feks.   Den nævner du end ikke.  Sol er den virkelig store synder her.    Derfor faktisk solbeskyttelse næsten anbefales året rundt, nu du vil nævne rygning.

Det med vand også en skrøne.   Folk kan ikke holde på mere vand.   Er folk i underskud så noget andet men at tro at det er godt for huden at drikke nogle ekstra liter er en myte.  Folk pisser det bare ud.       Derimod utroligt vigtigt med fugt på huden.  Hyaluronsyre mv.   

 

Men korrekt den rigtige kost virkelig er vigtig.     Der findes faktisk idag rigtigt mange forskellige ting både til det indvendige (kosttiskud) og udvendige (plejeprodukter)  som har videnskabelige dokumenteret effekt på huden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 4 timer siden:

Er det ikke bare en gammel skrøne? 

Nej. Brandsår giver grim hud......

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 1 time siden:

Nej. Brandsår giver grim hud......

Røde kinder skulle ellers være et tegn på sundhed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 2 minutter siden:

Røde kinder skulle ellers være et tegn på sundhed. 

Og røde baller et tegn på frækhed.....:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 1 minut siden:

Og røde baller et tegn på frækhed.....:ph34r:

Så benzin til hverdag, og en tændstik til fest. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 1 time siden:

Så benzin til hverdag, og en tændstik til fest. 

Hvis du leger med ild, tisser du i sengen om natten 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 9 minutter siden:

Hvis du leger med ild, tisser du i sengen om natten 

Rygterne vil vide at det også kommer med alderen ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 38 minutter siden:

Hvis du leger med ild, tisser du i sengen om natten 

Feeeeed! Så slipper jeg for at stå op samtidig med jeg får den smukke hud 

Butch skrev, for 28 minutter siden:

Rygterne vil vide at det også kommer med alderen ...

Eller/og overdreven indtag af kaffe/øl/vin, bilder jeg mig selv ind

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvidløgspiller er gode til at få en blødere/lækrere hud.

et naturprodukt kræver tålmodighed, så mærkbart effekt først efter3-4 uger.

kan anbefale= lekaform hvidløgspiller 300 stk 70 kr - 3 stk pr dag- lugtfri- købes bla i Føtex.

kan ikke anbefale de stribede fra matas- meget kvalmende/brændende.

det er ikke et mirakel middel til huden, men et synligt/mærkbart resultat vil ses.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 13 timer siden:

hvidløgspiller er gode til at få en blødere/lækrere hud.

et naturprodukt kræver tålmodighed, så mærkbart effekt først efter3-4 uger.

kan anbefale= lekaform hvidløgspiller 300 stk 70 kr - 3 stk pr dag- lugtfri- købes bla i Føtex.

kan ikke anbefale de stribede fra matas- meget kvalmende/brændende.

det er ikke et mirakel middel til huden, men et synligt/mærkbart resultat vil ses.

Spændende.

Og det er garanteret at de er 100% lugtfri på ånde og hud?

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 10 minutter siden:

Spændende.

Og det er garanteret at de er 100% lugtfri på ånde og hud?

 

jeg har kun gode erfaringer med det mærke jeg anbefaler.

ved selv følgelig ikke, om det virker ens på alle.

har ingen gener med lugt af netop det mærke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...