Hop til indhold
fynboen-45

Frække Tanja - er virkelig fræk

Recommended Posts

Har længe haft et godt øje til Frække Tanja's annonce:)

Frække Tanja

https://annoncelight.dk/showad/244798

Hun ser flot og fræk ud på billederne.

Startede med at skrive med hende i forbindelse med i hendes pakkekalender, som forøvrigt var et super godt initiativ af Frække Tanja;)

Allerede her kunne jeg mærke hendes frækhed og naturlige måde at være på

Så ingen tvivl om jeg måtte finde en dag at besøge denne frække kvinde:)

Jeg bor på Fyn, så der er pænt langt til enten Sjælland eller fx Haderup hvor hun kan besøges.

Men Frække Tanja kører jo over Fyn når hun kører til Jylland, så i fællesskab fandt vi en fræk løsning, så vi kunne mødes.

Frække Tanja er virkelig flot på sine billeder, men meget flottere i virkeligheden;)

Så hendes udseende levede virkelig op forventningerne, og jeg skal love for hun også var fræk

Hun var sød og nem at snakke med, så man slapper helt af i hendes dejlige selskab allerede første gang man mødes med hende

Det var et dejligt frækt møde med Frække Tanja hvor jeg virkelig fik indfriet mine forventninger med det hele;)

Man kan mærke Frække Tanja nyder det ligeså meget som en selv, så det er dejligt at mødes med en som gør det af lyst:)

Det er bestemt ikke sidste gang jeg skal mødes med frække Tanja:rolleyes:

Så er super glad for vi fik fundet en løsning på afstanden;)

Redigeret af fynboen-45

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynboen-45 skrev, for 1 time siden:

Har længe haft et godt øje til Frække Tanja's annonce:)

Frække Tanja

https://annoncelight.dk/showad/244798

Hun ser flot og fræk ud på billederne.

Startede med at skrive med hende i forbindelse med i hendes pakkekalender, som forøvrigt var et super godt initiativ af Frække Tanja;)

Allerede her kunne jeg mærke hendes frækhed og naturlige måde at være på

Så ingen tvivl om jeg måtte finde en dag at besøge denne frække kvinde:)

Jeg bor på Fyn, så der er pænt langt til enten Sjælland eller fx Haderup hvor hun kan besøges.

Men Frække Tanja kører jo over Fyn når hun kører til Jylland, så i fællesskab fandt vi en fræk løsning, så vi kunne mødes.

Frække Tanja er virkelig flot på sine billeder, men meget flottere i virkeligheden;)

Så hendes udseende levede virkelig op forventningerne, og jeg skal love for hun også var fræk

Hun var sød og nem at snakke med, så man slapper helt af i hendes dejlige selskab allerede første gang man mødes med hende

Det var et dejligt frækt møde med Frække Tanja hvor jeg virkelig fik indfriet mine forventninger med det hele;)

Man kan mærke Frække Tanja nyder det ligeså meget som en selv, så det er dejligt at mødes med en som gør det af lyst:)

Det er bestemt ikke sidste gang jeg skal mødes med frække Tanja:rolleyes:

Så er super glad for vi fik fundet en løsning på afstanden;)

Åårh nogle dejlige ord, bliver helt rød i kinderne :wub:

Det var super dejligt og frækt og er glad for jeg vendte vejen forbi og mødes med dig <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 17 minutter siden:

Åårh nogle dejlige ord, bliver helt rød i kinderne :wub:

Det var super dejligt og frækt og er glad for jeg vendte vejen forbi og mødes med dig <3

Kommer du til Aalborg en dag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynboen-45 skrev, for 2 timer siden:

Har længe haft et godt øje til Frække Tanja's annonce:)

Frække Tanja

https://annoncelight.dk/showad/244798

Hun ser flot og fræk ud på billederne.

Startede med at skrive med hende i forbindelse med i hendes pakkekalender, som forøvrigt var et super godt initiativ af Frække Tanja;)

Allerede her kunne jeg mærke hendes frækhed og naturlige måde at være på

Så ingen tvivl om jeg måtte finde en dag at besøge denne frække kvinde:)

Jeg bor på Fyn, så der er pænt langt til enten Sjælland eller fx Haderup hvor hun kan besøges.

Men Frække Tanja kører jo over Fyn når hun kører til Jylland, så i fællesskab fandt vi en fræk løsning, så vi kunne mødes.

Frække Tanja er virkelig flot på sine billeder, men meget flottere i virkeligheden;)

Så hendes udseende levede virkelig op forventningerne, og jeg skal love for hun også var fræk

Hun var sød og nem at snakke med, så man slapper helt af i hendes dejlige selskab allerede første gang man mødes med hende

Det var et dejligt frækt møde med Frække Tanja hvor jeg virkelig fik indfriet mine forventninger med det hele;)

Man kan mærke Frække Tanja nyder det ligeså meget som en selv, så det er dejligt at mødes med en som gør det af lyst:)

Det er bestemt ikke sidste gang jeg skal mødes med frække Tanja:rolleyes:

Så er super glad for vi fik fundet en løsning på afstanden;)

Jeg kan kun være enig i at Frække Tanja er en virklig skøn og smuk kvinde, som forstår at få en til at føle sig godt tilpas :).

Kvindebeundren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...