Hop til indhold
Gang Bang med Os

Jubilæums Gang Bang 26/3 fra 13 til 16. Tidligere besøgende 250kr. nye 500kr. max 20 gæster

Recommended Posts

I anledning af vores 8 års jubilæum og vores fødselsdag vil vi forkæle vores gæster, med et frækt arrangement.

Vores super diskrete sommerhus kommer du til - uden at blive opdaget. Vi har et lækkert sommerhus, som vi byder dig velkommen  til. Bad før under og efter.

Vi glæder os til at se mange frække mænd - gengangere, som nye. Faste gæster har 1. prioritet og så fylder vi på med nye spændende bekendtskaber :P

Silkeborg/Ans 

Ring for tilmelding og regler

Møs

GB Med Os

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Ja, jeg er så indlysende nok en af de nye. For er det bare mig der ikke kan finde en annonce eller andet info

Men uhh det lyder spændende :D;)

Redigeret af Mr Comeagain

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest P_Nord
Kinky fyr skrev, for 35 minutter siden:

Hej med jer

Jeg vil gerne deltage som tidligere deltager

Knus

Du får travlt den dag. Skal være til to GBs på samme tid:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky fyr skrev, 1 time siden:

Kunne være spændende at vide hvor mange der er tilmeldt

Ja, det kunne sikkert være interessant - men endnu mere interessant er det, hvem der rent faktisk møder op :P Du vil nok komme til at møde nogen du har set før, så helt galt går det nok ikke :ph34r::-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gang Bang med Os skrev, den 21.3.2019 at 11:29:

Hej Randersmand

Du ringer bare 25 54 76 74 så ser vi, hvad der kan lade sig gøre :P

Her forsøgt at ringe til jer her lidt over 12 håber jeg får fat i jer da jeg gerne vil med 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randersmand skrev, for 35 minutter siden:

Her forsøgt at ringe til jer her lidt over 12 håber jeg får fat i jer da jeg gerne vil med 

Hvad man ikke har i hovedet må man ha i benene. Har rodet rundt på datoerne og troede det var i dag. UPS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...