Hop til indhold
Thunder78

Bedste 5 oplevelser

Recommended Posts

Kære loge

Gik lige og tænkte på hvad mine 5 bedste oplevelser igennem tiden er.

Jeg har 5 som på hver sin måde deler en 1. plads

Susanne Møller (Horsens - hvis I kan huske hende)

Fernanda (Århus)

GB med Dina G (Vejle) 

Kaya K (Århus - hvis I kan huske hende)

Sexy Ann Love (København hvis I kan huske hende) 

 

Husk nu hver sin smag.

Hvad er dine bedste oplevelser gennem tiden ?

Redigeret af Thunder78

Del dette indlæg


Link til indlæg

1. Claudia hos Cassiopeia.

2. Cille Valby, siden Vanløse. Stoppet for mange år siden.

3. Mette Østerbro, flyttet til Jylland.

4. Vickey i Valby, stoppet og flyttet.

5. Der er flere om budet, men Jasmin hos Afrodites piger er et godt bud på en.

Del dette indlæg


Link til indlæg

1. Laura -Trepkasgade og Skanderborg

2. Dina G-Vejle

3. Jennifer-Romantica

4. Ida- Vejle og Randers...nu hedder hun Frida

5. Nicole-FKK Harmony Hamborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er altid vanskeligt at sætte en "top X-liste" op.

Jeg nævner her fem oplevelser, som jeg husker godt. Nogle ligger nogle år tilbage, nogle er generelle oplevelser med en bestemt GP. Der er ingen rangliste, kun den rækkefølge, de rinder mig i hu:

6/6 2006 Var jeg på en odysse for at modvirke datoens absolut usexede konnotationer. Jeg besøgte tre forskellige steder og et af dem står stadig i min erindring som supergod. Jeg sluttede dagen (eftermiddagen) på Copenhagen Sauna Club. Jeg blev mødt af tre nydelige yngre kvinder og valgte en smækker blondine. Det var et godt valg. har ikke været på stedet siden, så ved ikke om hun er der endnu.

Nikita Darling, som jeg besøgte flere gange. Hun var/er en superfræk og dejlig kvinde. Hun kyssede tungen ud af dig og sexen var fantastisk. Jeg skriver det i datid, da hun er rykket udenfor mit normale område

Tiffany Diamond, den lækre nougatsnack, Igen en superkysser og knepper. Har besøgt hende en del gange og er altid svævet derfra med et fjoget grin om læberne.

Malua, som jeg først fornyligt har haft fornøjelsen at opdage. Her er fantasien og intimiteten i højsæde. At hun så også kysser og knepper fantastisk, gør det jo ikke dårligere.

En ukendt pige på Artemiz. Hun var en ung studine fra Ungarn og udover, at jeg måtte skrabes ned fra væggene, efter at jeg kom, så lå vi intimt og tæt i en lille time efterfølgende og diskuterede litteratur og filosofi (og det ville hun ikke have ekstra for). Desværre var hun min femte tur på Zimmer den dag, Minitimeren ville ikke mere.

Se det var de fem jeg lige kom på. Der er jo også så mange andre derude og i hukommelsen: Amanda fra Cassiopeia, en ukendt thai pige fra Gl. Løge Landevej 505 (den gang de var et supergodt sted), GabyGaby fra Seductiongirls. Så en top fem har jeg vel ikke, men en top mange.

Redigeret af Oldtimer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

1. Alice - hun kommer vist ikke til dk igen

2. Miranda - som reglen i Glostrup :) 

3. Ariana (tror hun hed) rumænsk pige, mødte hende på Østerbro, endte faktisk sådan lidt venne-ish - var ude et par gange uden beregning.

4. Sonja D - Sugarbabe i Århus ;) 

5. Mette/Mille (det varierede) sugarbabe fra Greve.

Det må være min top 5 :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thunder78 skrev, for 4 timer siden:

Kære loge

Gik lige og tænkte på hvad mine 5 bedste oplevelser igennem tiden er.

Jeg har 5 som på hver sin måde deler en 1. plads

Susanne Møller (Horsens - hvis I kan huske hende)

Fernanda (Århus)

GB med Dina G (Vejle) 

Kaya K (Århus - hvis I kan huske hende)

Sexy Ann Love (København hvis I kan huske hende) 

 

Kunne du ikke sætte lidt flere ord på oplevelserne, som man siger på moderne sprog?

Særligt DinaG-GB vil jeg gerne høre mere om, da jeg selv har mange gode minder med dejlige DinaG.

Del dette indlæg


Link til indlæg

1) Frokost i Rødovre centret, efter vellykket besøg tæt på

2) Grill pølser og cola på rasteplads efter vellykket besøg

3) Kaffe og kage på rasteplads efter vellykket besøg

4) At jeg ikke fik en p-bøde

5) at jeg ikke fik en fartbøde på vej over Storebæltsbroen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil da også lige byde ind. I tilfældig rækkefølge, da oplevelserne har været gode på hver sin måde. 

Jasmin i Herlev

Smukke Danske Anna i Nordjylland

Emma i Hampen

Rikke Solskin i Bording 

Kinky Camilla i Støvring 

Alle fantastiske piger på hver deres måde.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Bobbe skrev, for 15 timer siden:

Vil da også lige byde ind. I tilfældig rækkefølge, da oplevelserne har været gode på hver sin måde. 

Jasmin i Herlev

Smukke Danske Anna i Nordjylland

Emma i Hampen

Rikke Solskin i Bording 

Kinky Camilla i Støvring 

Alle fantastiske piger på hver deres måde.  

@Bobbemange tak ;) nejer og bukker:x

Del dette indlæg


Link til indlæg
serveU skrev, den ‎10‎-‎03‎-‎2019 at 17:48:

ucensueret og uprioriteret

@Lady Cherie

@Danske silvia

@Kinky Camilla

@Madame Illona

@Jasmine ACW

4 ud af 5 der endda er aktive

5 ud af 5 der kan deres kram

Giver Serv, et kærligt klask med pisken, ….tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thunder78 skrev, den 10.3.2019 at 14:48:

Husk nu hver sin smag.

Hvad er dine bedste oplevelser gennem tiden ?

Jeg har lavet en oplevelsesberetning om dem alle. Her kan du se efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Master Bator
Borende X skrev, for 53 minutter siden:

Jeg har lavet en oplevelsesberetning om dem alle. Her kan du se efter.

Skal man så bare selv vælge 5, eller har du kun 5 at vælge imellem :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobbe skrev, den 11.3.2019 at 21:41:

Vil da også lige byde ind. I tilfældig rækkefølge, da oplevelserne har været gode på hver sin måde. 

Jasmin i Herlev

Smukke Danske Anna i Nordjylland

Emma i Hampen

Rikke Solskin i Bording 

Kinky Camilla i Støvring 

Alle fantastiske piger på hver deres måde.  

:wub:Tusind tusind tak Bobbe

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Plads nr. 1 indtages af duoen Louise og Diana/Rebecca, der startede som GB-par ved det legendariske Mariager-gangbang, der blev afholdt torsdag d. 9. juli 2015.

 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/39204-gb-tæt-på-mariager-torsdag-den-9-juli-kl-18/?tab=comments#comment-316983

 

 

 

Jeg kalder altid Louise den solgyldne kusse. Hun er suverænt den mest liderlige pige, som jeg nogensinde har mødt.

At få lov til at se og ikke mindst høre hendes unge, dejlige slanke krop med de små nuttede teenagebryster blive gennemrystet af den ene orgasme efter den anden, når man satte Magic Wand-vibratoren på hendes fisse og clitoris, var rent ud sagt fantastisk.

Jeg vil aldrig nogensinde glemme det.

Hun gav sig fuldstændig hen og lod alle sluser løbe over. Sommetider måtte vi nærmest være fire mand om at holde hende fast til sengen når hun kom, fordi hun spjættede så meget med kroppen.

Samtidig var hun en dejlig lille suttegris, der slikkede pik på alle, der bare kom i nærheden af hendes mund.

Jeg glemmer for eksempel aldrig synet af den unge mand med en meget stor og tyk pik, der mundkneppede hende voldsomt, mens han holdt hendes hoved fastklemt og derefter bare skød en gigantisk ladning sperm af i hendes lukkede mund, der omsvøbte hans pik.

Spermen stod ud til alle sider, da hun gabte en smule op.

 

Diana var den anden pige i GB-duoen. En ung, gylden, slank og vidunderlig pige med voldsomt store, skønne bryster i forhold til hendes ret klejne størrelse. En uforglemmelig stram og våd fisse som jeg var helt vild med at gnaske og gumle og slikke på.

Gerne lige efter en anden mand havde fyldt den op med sperm. På det punkt er jeg ikke så sart.

Et særligt syn var det, når hun red pikken af på en stor, velvoksen mand, der måske var næsten dobbelt så stor og tung som hende.

Det var som at se en lille kneppekanin, der gik amok i sexlyst.

 

Men tillad mig at citere mig selv fra nogle tidligere beretninger som jeg har fundet frem og har redigeret i den aktuelle anledning.

 

Den 25. juli 2015 skrev jeg her på Eroguide:

 

Det var en fantastisk oplevelse at være til gangbang med to vidunderlige piger i Kerteminde i onsdags. Hele seancen forløb stille og fredeligt, omend det var voldsomme oplevelser, man blev udsat for. Det er en stor fornøjelse, at man så mange steder i landet kan samles om en fælles interesse eller passion, nemlig at dyrke sex samtidig med en eller flere unge, sprøde og liderlige kvinder.

 

Det foregik i et mindre hus på en stille sidevej i den sydlige udkant af Kerteminde. Jeg kom i god tid som nummer to, men med få minutters mellemrum dukkede der nye spændte mænd op, og efterhånden var vi en lille flok, der var samlet i stuen. Fulde af forventning til hvad der skulle ske, og hvordan aftenen ville komme til at forløbe sammen med de frække tøser..

 

Jeg kendte i forvejen en af mændene. En GB-broder. Vi havde mødtes til et par GB i Vejle med Fru Anne et par måneder før. Det var rart at møde et velkendt ansigt i de nye omgivelser. Så føler man sig straks mere tryg. Vi snakkede om, at det var dejligt, at der også var nogen, som tog initiativ til at arrangere et gangbang på Fyn, så man ikke hver gang er tvunget til at tage til Jylland eller Sjælland.

 

Arrangøren spurgte om nogle af os havde været til gangbang før, hvilket nogle af os kunne svare bekræftende til. Vi snakkede om det trælse i, at en del fyre melder sig til et gangbang, men så alligevel ikke dukker op, når det kommer til stykket.

 

Netop de to piger havde været hovedattraktionerne ved et meget rost gangbangarrangement i Mariager tidligere på måneden, hvor de sammen havde klaret en 18-20 mand i en totimers seance en varm sommeraften. Jeg ville meget gerne have deltaget.

 

Men det er en lang køretur for en svendborgenser som mig at køre til Mariager på en af sommerens varmeste dage, så jeg var lykkelig da jeg kunne se, at der blev mulighed for også at opleve pigerne meget tættere på min hjemby.


Et par gangbang-brødre havde begejstret berettet om hvilken fantastisk oplevelse, det havde været i Mariager. Pigerne havde virkelig kørt mændene tomme og trætte.

 

Samtidig med vores hyggelige småsnak i stuen for at løsne op på stemningen kunne man høre, at pigerne var samlet ude på badeværelset for at lægge make-up og gøre sig klar til det, der skulle foregå senere.

 

Pludselig dukkede den ene pige op i et kort glimt i stuen, men hun forsvandt hurtigt igen. Hun var nok også nysgerrig for at se, hvad det var for nogle fyre, der havde samlet sig, og som nærmest var ved at sprænges af liderlighed for at komme i gang med aktiviteterne og tage pigerne nærmere i øjesyn.

 

Da arrangøren omsider fandt tiden passende, bød han os velkommen og de to unge piger, der skulle være centrum for aftenens udskejelser, kom smilende ind i stuen, så vi kunne få en lille forsmag på, hvad der var i vente.

De var begge iklædt trusser og brystholder. Det var et vidunderligt syn. Pigerne var utroligt lækre og ret hurtigt fandt vi ud af, at de også var fuldstændigt vilde med sex.

 

Den ene var 20 år. En brunette, med lidt latinske ansigtstræk, havde rød neglelak på fingrene. Hun var meget lille og tynd, men med store, runde og bløde bryster, der næsten virkede naturstridigt store i forhold til den lille krop. Missen var helt glatbarberet. Hun ville desværre ikke sutte pik på grund af tandsmerter. Men man måtte kneppe hende uden kondom. Det er altid et populært indslag ved gangbangs, når man må tage tøsen uden gummi.

 

Den anden pige var 19 år. Hun var blondine og havde pink neglelak på. Hun var navlepiercet og tungepiercet. Slank med en dejlig lidt stor mås. Dejlige øjne og et kønt ansigt. Hendes kusse var også glatbarberet. En fantastisk pige. Hun ville kun kneppes med kondom, men hun suttede pik uden man behøvede at tage kondom på.

 

Ingen af dem ville kneppes i røven. Der havde vist været et par fyre i Mariager, der havde været lidt for voldsomme, da de skulle forsøge sig med analsex på de unge piger.

 

De to piger startede med et lille opvarmningsshow i soveværelset, hvor de pillede undertøjet af hinanden, men i løbet af to minutter, var vi i gang med dem. Hurtigt skyndte alle mændene sig at smide tøjet inde i stuen og vende tilbage. Faktisk havde en enkelt utålmodig allerede inden opvarmningsshowet smidt tøjet, og han gav sig straks til at slikke fisse på blondinen.

 

Der var i alt kommet ni mand til gangbanget. Blandt andet en meget ung mand med en stor, tyk pik. Han var en rigtig superknepper, som kunne blive ved og ved, og selv om vi spøgte med, at han måtte have taget nogle af de blå piller, så benægtede han det selvfølgelig. Der var også to-tre andre mænd i den lidt yngre afdeling. Resten af mændene var mellem 40 og 50 år gamle.

 

Blondinen blev hurtigt betjent i både mund og fisse, så jeg startede med at slikke fisse på brunetten. Jeg efterlignede tungens bevægelser, som når man slikker på en softice, men derefter gik jeg over til at være mere målrettet i min slikken, så jeg koncentrerede mig om klitoris og området lige omkring den.

 

Jeg lagde mærke til, at en fyr stod utålmodigt med en fin, stiv pik ved sengekanten, så jeg flyttede mig og lod manden komme til, så han kunne kneppe hende. Hun bearbejdede samtidig min og en anden mands pik med hænderne og munden, og der gik ikke lang tid før jeg sprøjtede ud over hendes dejlige, store bryster. Det var min første udløsning den aften.

Fyren, der kneppede hende, kom også, og jeg skiftede til igen at slikke hendes fisse et stykke tid, mens sæden løb ud på dynebetrækket.

 

En ny pik kom op i hende. Han var meget voldsom i sit knepperi, så jeg sad lidt på gulvet og holdt hende i hånden og mærkede, at hun klemte sammen om min hånd, mens hun fik orgasme. Det var dejligt at se sådan en lille kvindekrop blive kneppet godt i gennem, og hun gav bestemt udtryk for, at hun kunne lide det.

 

Hun blev også kneppet bagfra af en fyr, og der var en mand, som kravlede ind under hende, så han kunne slikke og kærtegne hendes bryster, mens hun blev taget bagfra. Vi forsøgte også om vi kunne komme til at kysse hende, og det havde hun bestemt ikke noget imod.

 

I det hele taget var der stor opfindsomhed med hensyn til at placere sig i sengen, der ikke var verdens største, og der var konstant ret mange mennesker i gang på madrassen. Selvfølgelig med fokus på de to piger, og så for det meste tre-fire mænd som var i gang med at kneppe eller blive suttet af pigerne.

 

Men det var heldigvis en solid boksmadras, så den modstod alle belastningerne. De mænd som ikke var i gang på madrassen stod uden om sengen og nød synet, samtidig med, at de lavede den for gangbang så karakteristiske bevægelse med hånden for at holde pikken stiv, så den var klar til det næste hul, som den skulle op i.

 

Jeg nåede lige at slikke lidt fisse på blondinen, inden en anden ville kneppe hende igen. Jeg fik til gengæld en god suttetur af hende, mens flere andre kneppede hende bagfra på skift. Hun var eminent til at sutte pik, så jeg lænede mig tilbage med lukkede øjne på sengen og nød hendes munds og tunges leg med pikken.

 

Efter et stykke tid måtte jeg overgive mig, og jeg sprøjtede min sperm ind i munden på hende som afslutning på hendes anstrengelser. Det var min anden udløsning den aften.

Hun kyssede mig oven i købet med spermen løbende ud af munden. En fræk tøs. Og så har hun som nævnt også en piercing i tungen. Den er afgjort med til at gøre hendes piksutterevner endnu bedre.

 

Så blev hun blev involveret i en 69er, hvor en mand lå på ryggen på sengen og slikkede hendes fisse, mens hun slikkede hans pik, og en anden fyr samtidig kneppede hende. Al naturlig smøring var nu forsvundet, så det var nødvendigt at give pikken og fissen en klat glidecreme.

 

Men nu kom det helt store clou. Arrangøren fremdrog fra klædeskabet en elektrisk stavvibrator, som han satte til at snurre på blondinens klitoris, mens den unge fyr med den store, tykke pik kneppede hende. Hun fik meget hurtigt en voldsom orgasme. Skrigende og jamrende og fuldstændig fantastisk. Hun fik dernæst en kort velfortjent pause.

 

Så startede han forfra med vibratoren og hun fik orgasme nummer to. Denne gang mere langtrukken, men lige så vild som den første. Jeg holdt hende i den ene hånd, og hun klemte utroligt hårdt sammen om min hånd under orgasmen. Det var en ganske særlig følelse at holde hende i hånden, mens hendes krop fik denne fantastiske orgasme.

 

Så fik hun en kort pause fra vibratoren, hvor hun igen blev kneppet og suttede pik, og jeg benyttede lejligheden til at kysse hende, når hun ikke havde en pik i munden. Hun var en afsindig fræk kysser, og jeg slikkede hende også i resten af hovedet, nærmest som en begejstret hundehvalp.

 

Men så kom vibratoren i gang igen, og hun fik en tredje og helt vild orgasme. Denne gang bare med vibratoren kørende til at stimulere klitoris uden at der samtidig var en pik i gang i fissen.

 

Arrangøren foreslog nu en kort pause, så orgasmedronningen stod ud af sengen og kiggede på sig selv i spejlet, som hang på skabsdøren. Hun konstaterede, at hendes make-up så herrens ud. Men vi kunne fortælle hende, at hendes øjenskygge allerede var begyndt at løbe efter fem minutters ophold i det varme værelse.

 

Det var nemlig blevet meget varmt inde i det lille soveværelse. Nærmest sauna-agtigt, som brunetten sagde. Så vi åbnede vinduet, som vi ellers havde holdt lukket, for at naboerne ikke skulle blive alt for nysgerrige af de lyde, som er en uundgåelig følge af så meget voldsom seksuel aktivitet på en gang.

 

En af mændene måtte desværre allerede forlade sexfesten i pausen, men han gik fra huset med et smil om munden og en frisk kommentar til de, der var så heldige at kunne blive tilbage til endnu en omgang gangbangsex.

 

Vi andre holdt en kort vandpause i stuen og snakkede om, at blondinen skulle have mindst fire orgasmer i anden omgang. Så langt nåede vi nu ikke. Hun fik to, så kunne hun ikke mere. Men det var til gengæld fantastisk at overvære.

 

Forinden blev begge pigerne dog kneppet almindeligt adskillige gange igen efter pausen. Blondinen blev taget bagfra flere gange, mens hun pressede hovedet ned i madrassen og gav udtryk for hvor dejligt det var at blive kneppet, og man kunne se hendes solbrune krop drivende af sved i det varme rum.

 

Brunetten fik også sin sag for igen, og den unge fyr med den store pik synes næsten, at hendes fisse var for stram, hvilket vi lavede lidt sjov med. Hendes lille krop kunne til tider næsten forsvinde helt, når en af de store, velvoksne mænd lænede sig meget ind over hende, mens de tog hende i missionærstillingen. Men hendes perlende, lattermilde stemme og de små nydelsesfulde støn kunne alligevel høres. Hun er en dejlig lille sextrold.

 

Men så var det igen tid til det store orgasmeshow, som vi alle forventningsfuldt havde set frem til. Der blev gjort klar til det på flere måder. Blondinen fik to voldsomme orgasmer stort set ud i en køre. Men denne gang lå hun på ryggen med en pude under hovedet, så to-tre af fyrene knælende kunne presse deres pikke ind i munden og mundkneppe hende imens vibratoren kørte på klitoris.

 

Særligt den unge mand med den store pik fik hende til at gagge på pikken, mens hun selv kastede sig rundt i orgasme. Jeg registrerede ikke om han fik udløsning i munden på hende, men jeg var i hvert fald meget misundelig over, at jeg ikke nåede at få min pik i munden på hende endnu engang i den situation.

 

Alle de tilbageværende i rummet kiggede fascineret på blondinen, men jeg legede samtidigt lidt med brunettens klitoris, og hun gav da i hvert fald udtryk for, at hun også fik en lille orgasme til sidst. Det var utroligt dejligt at lege med hendes fisse og kærtegne hendes dejlige, lille og bløde krop. Jeg kunne ønske, at jeg havde haft noget massageolie, så jeg kunne have smurt brysterne og den bløde mave ind i olie også.

 

Vi snakkede om vi skulle prøve endnu en tur med vibratoren på blondinens klitoris, og jeg tror sådan set godt hun ville have prøvet, men omvendt kunne man også fornemme, at hun var træt og hun havde også på alle måder givet alt hvad hun havde i sig allerede.

 

Hun lå tilbage på sengen og pustede ud. Et smukt syn med en nøgen, tilfredsstillet, gennemkneppet og orgasmeforsynet pige på en seng. Jeg blev siddende og nød synet så længe som muligt, men til sidst måtte vi erkende, at kræfterne var sluppet op.

 

Så vi erklærede gangbanget for afsluttet, og arrangøren bød på en kold øl i stuen, mens de folk, der havde behov for det, kunne tage et hurtigt bad. Pigerne gik nøgne og ugenerte rundt i stuen samtidig, og jeg kunne ikke lade være med lige at kærtegne deres bryster og kusse en sidste gang, mens vi sad i stuen. Men så var det slut. Flere af os fik en krammer til afsked.

 

Det var dejligt at stå og kramme en splitternøgen pige, som oven i købet hviskede mig i øret, og sagde ”tak for en fræk oplevelse”. ”I lige måde”, kunne jeg kun sige.

 

Så satte jeg mig ud i min bil og vendte snuden imod Svendborg igen. Jeg tænkte på de to dejlige piger. Er der mon trods alt en lille smule tomhed tilbage i kroppen, når sådan en fantastisk oplevelse er overstået, og der pludselig igen er fred og ro i det lille hus?


Mon de sover side om side i dobbeltsengen senere på aftenen, og får arrangøren måske endda lov til at nyde dem endnu engang helt for sig selv? For han var selv et meget aktivt indslag under gangbanget, og han fik sin store pik suttet mange gange af begge pigerne.

 

Jeg har nu for første gang nydt de to unge fisser til et gangbang. Det skal jeg helt sikkert prøve igen. Der er nok en dybereliggende årsag til, at jeg er så optaget af ung fisse, det ved jeg godt. Men der er i hvert fald mange andre, der har det på samme måde så.

 

Selvfølgelig kan et gangbang virke meget voldsomt, men jeg vil håbe, at pigerne ved hvad de går ind til. Også selv om man siger, at de unge i vore dage er meget påvirket af pornoen på internettet, og at mange unge piger derfor eksperimenterer med grænseoverskridende sex allerede i en tidlig alder.

 

Omvendt tror jeg måske også, at de piger, der prøver et gangbang, gerne vil prøve noget vildere end almindelig kærestesex, og derfor vælger at se bort fra, at mændene, der dukker op til gangbang, er ældre og grimmere end en potentiel kæreste.

 

Men afslutningsvis vil jeg sige tak til arrangøren for at stille soveværelse og seng til rådighed, og tak til pigerne fordi I lader os opleve det lille paradisiske hul, der dukker op, når I spreder benene, og fordi I giver os lov til at opleve hvor smukt det kan være, når den kvindelige seksualitet får lov til at folde sig ud for fuld kraft.

 

Hvis der bliver mulighed for at opleve de to piger igen på et tidspunkt, så vil jeg gøre meget for at kunne deltage.”

 

 

Og det blev der mulighed for. Allerede den 2. august 2015 kunne jeg skrive følgende på Eroguide:

 

 

Vi var en lille gruppe mænd, der mødtes i eftermiddags for at have et gangbang med de to fantastiske tøser i Kerteminde. Om det var den pludselig tilbagevendte sommervarme, eller det, at arrangementet blev holdt en søndag eftermiddag, som forhindrede flere i at dukke op, ved jeg ikke.

Men i hvert fald ved jeg, at de mænd, der var til stede, fik fuld valuta for pengene. En af de nys tilkomne mænd fortalte endda, at han havde fået lyst til at deltage efter at have læst min beretning om det første gangbang med pigerne, der blev afholdt i sidste uge.

Den skønne brunette, der anvender kunstnernavnet Diana, havde overvundet sine tandsmerter fra sidst, så hun kunne i den grad vise sine evner som piksutter i dag. Blondinen, der anvender kunstnernavnet Louise, gjorde det samme. Du godeste, hvor kan de tøser dog sutte pik.

Diana fik sin sag for med det samme med et par store pikke, og jeg slikkede fisse på hende imens og legede med fingeren oppe i den. Det var en kønt syn, med det lille fregnede ansigt og så de stive pikke, der med voldsom kraft bevægede sig ind i hendes mund. Om det er hende, der sutter eller hendes mund, der bliver kneppet, kan være svært at afgøre.

Siden blev hun i den grad også doggy-kneppet af en af mændene, så man kunne nyde synet af de dejlige bryster, mens de gyngede blidt frem og tilbage. Jeg benyttede lejligheden til at lege og slikke og sutte på de skønne bryster mens hun blev taget bagfra.

Efter en lille smule overtalelse og måske lidt koket modstand fra hende, fik jeg lov til at få min første udløsning i ansigtet på hende. Det er absolut min yndlingsfacon at sprøjte på. Jeg ved simpelthen ikke noget bedre end at tømme mig ud over et kønt pigeansigt. Hvis jeg får lov til det, så er jeg lykkelig.

Imens var Louise i fuld sving med de andre fyre i den anden del af dobbeltsengen. Det var meget varmt i soveværelset. Det var det også sidst, men i dag brugte vi glidecreme som en slags afkøling på pigernes kroppe. Det var en skøn følelse at massere Dianas bløde bryster, når de er smurt ind i creme, og Louise røvbalder er så indbydende, når de glinser af creme.

Louise vil også hellere end gerne sutte pik, og vi måtte også gerne komme i munden på hende i dag. Og hun slugte alt. Jeg fik et skønt blowjob af hende, som skulle slutte med, at jeg ville sprøjte hende i munden, men desværre ramte jeg vist nok lidt ved siden af. Men det var en pæn ladning, sagde de andre.

Lige som sidst fik vi lov til at bruge stavvibratoren på Louises kusse. Først fik de unge fremmødte superkneppere dog lov til at kneppe hende uden teknikkens indblanding, men så kom det magiske apparat igen frem fra skabet.

I første omgang var det arrangøren, der viste hvordan det skulle gøres. Han gav hende først to orgasmer, men derefter fik jeg den ære at få lov til at bruge apparatet på hende. En anden af de tilstedeværende mænd havde selvfølgelig pikken i munden på hende, mens arrangøren kørte løs, og vi holdt fast i både ben og arme på hende, så energien i hendes orgasmespjæt blev i kroppen.

Det er fantastisk at se den pige få orgasme og se hvordan orgasmen opbygges i kroppen på hende, mens de små lyde fra munden og andre små ryk med kroppen signalerer, at noget stort er på vej.

Vi sænkede tempoet en lille smule og hyggesnakkede et par minutter. Vi fik åbnet et vindue, så vi kunne få lidt frisk luft ind i rummet, men så var det min tur til at bruge vibratoren. Den fyr, der fik suttet pik imens, havde fornøjelsen af, at begge piger slikkede ham på skift, mens Louise fik endnu en orgasme, og jeg tror endda også, at Diana fik slikket fisse samtidig.

Efter dette fantastiske visuelle og lydmæssige højdepunkt blev pigerne bogstaveligt talt gennemkneppet et par gange af de to unge superkneppere, mens jeg slikkede Louise igen.

Vi sluttede festen af med, at en af fyrene skød en kæmpe ladning sperm af i munden på hende, mens jeg lå med den bedste udsigt man kan tænke sig i denne verden; nemlig til Louises gyldne kusse, mens jeg holdt mine hænder om hendes bløde lår. Som en dygtig pige så slugte hun det meste, men en stor klat sad tilbage på kinden, og jeg fik lov til at slikke klatten af og kysse hende som afslutning.

Vi fik mulighed for at få en kold Albani-dåseøl i stuen. Vi er jo lokalpatrioter, os fynboer. I stuen fik vi snakket lidt med pigerne, der nød opmærksomheden fra de mange beundrende blikke, og tydeligvis også gav udtryk for, at det for dem var en glæde, at de kunne tilbyde os halvgamle gutter lidt afveksling og fornøjelse med deres ungdommelige skønhed og liderlighed.

Drillende sagde de, at vi skulle holde igen med pikspilleriet i den kommende uge, så vi kunne have en ordentlig ladning sperm klar til dem, næste gang vi skulle mødes. Vi ville dog ikke love at lade være med at onanere, for varmen gør en så liderlig.

Tak til begge piger og arrangøren for en fantastisk eftermiddag. Pigerne er rigeligt den lange køretur værd. Det kan jeg roligt sige uden at overdrive.

Ude på vejen fik jeg en god snak med en københavnsk gangbang-broder, der havde ladet kæresten blive hjemme i København, for at få sig denne fantastiske oplevelse på Østfyn. Kæresten ringede dog på hans mobiltelfon, mens vi stod og udvekslede oplevelse med gangbangpiger i Jylland og i København, og han måtte derfor vende kursen hjem. Jeg ville ellers gerne have haft en længere snak med ham.”

 

Der blev mulighed for endnu et gangbang den sommer, for den 8. august 2015 kunne jeg skrive dette på Eroguide:

 

Bilen kender efterhånden vejen selv, når vi skal ud og have en fræk oplevelse på Nordøstfyn med de to liderlige tøser, Louise og Diana.

Først det lange og kedelige stykke op af bakke på motorvejen for at komme ud og væk fra Svendborg. Så under den berømte hasselmusbro - også kendt som Kavalergangen – en betegnelse man først rigtig forstår, når man har set den i virkeligheden - og dernæst forbi afkørslerne til de mindre bysamfund Stenstrup og Kværndrup.

Så er der et langt, fladt stykke motorvej forbi Ringe og Årslev, inden man når til den store afkørsel syd for Odense, hvor man normalt bliver ledt enten til Jylland eller Sjælland, når der er gangbang på de kanter.

Men vi skal videre i dag. Helt derhen hvor den Fynske Motorvej stopper og bliver til et almindelig stykke landevej igen. Forbi Odense Congress Center, Fynsværket, Tietgenbyen og Åsum, hvor højhusene fra Vollsmose kommer til syne i horisonten, når man kigger ud af den venstre bilrude.

Så når man krydset ved den gamle landevej til Kerteminde, hvor man drejer til højre, og allerede i løbet af de næste par minutter begynder kæmpekranerne fra Lindø at tårne sig op ude i horisonten. Nu ved man, at der ikke er langt igen, før man selv bliver løftet op på vellystens og liderlighedens bølger.

Man skal bare igennem et par lyskryds og dernæst forbi et vejstykke til højre på kysten, hvor en snes Kerteminde-familier åbenbart har fået lov til at bygge deres huse helt ud til vandkanten. Lad os håbe, at vandstanden ikke stiger alt for meget lige der i de kommende år, for så er der vist fare for, at de huse vil blive slemt vandskadede. Men skulle beboerne løbe tør for mad en aften, så kan de i hvert fald forsyne sig på burgerrestauranten Route 165, der ligger på den modsatte side af vejen.

For fremtiden vil jeg aldrig kunne høre ordet ”Kerteminde”, eller se billeder af kranen ved Lindø, uden at tænke på de to dejlige sommermisser, som har forsødet sommeren 2015 for mig på denne fantastiske måde.

Det kan godt være, at Kerteminde mest er kendt for at være hjemsted for netop Lindø, Kim Larsens mor, store isvafler og fiskerpigen Amanda, der står som statue i byen. Men i mine øjne burde bystyret i stedet rejse statuer af Louise og Diana, som i vore dage er en betydelig større attraktion end den gamle fiskerpige med tørklædet om hovedet.

Diana er den mørkhårede, yndige, lille petit pige med de kønne, mørke øjne, de dejlige, runde og bløde bryster, og ikke mindst den blide, perlende stemme og latter. Hun er så kær, at man bare har lyst til at løfte hende op og kramme hende og slikke hende over hele kroppen. Men tag ikke fejl. Hun er en bedårende sextrold. Hendes krop er udsmykket med drabelige tatoveringer, og når hun sutter pik og bliver kneppet, så fornemmer man en liderlighed, som er meget dyb og inderlig. Det så man meget tydeligt i går.

Det samme kan man i høj grad sige om blondinen Louise med den gyldne kusse og den dejlige, lille faste mås. Hun er sexakrobaten, sexkillingen, spermelskeren, sutteeksperten eller bare slet og ret: orgasmegrisen. Kært barn har i den forbindelse mange navne.

Når hun lukker op for sluserne og lader orgasmerne komme brusende, er det med at komme i dækning. Så er det lige så svært at stoppe som et løbsk godstog. Både lydmæssigt og rent fysisk er der her tale om feminine urkræfter, som slippes løs, når hun kommer med et brag. Og den heldige mand, der får lov til at have sin pik i munden på hende samtidig, får en oplevelse for livet.

Bare det at holde hende i hånden, imens orgasmen gennemryster hendes lille krop, er så ualmindeligt frækt og liderligt. Hos hende fornemmer man en anden og langt mere raffineret form for seksualitet og sexlyst, som vi mænd, med vores ret primitive følelser, slet ikke er i stand til at nå i nærheden af.

Dette har jeg oplevet to gange indtil videre, og i går var det så tredje gang, at de frække piger lavede gangbang i Kerteminde. Jeg har, for at sige det lige ud, været så liderlig hele ugen, og jeg har haft lyst til at onanere masser af gange, men jeg har også gerne villet forsøge at opspare en ordentlig ladning sperm, som kunne lande i Louises mund i aftes, så jeg har forsøgt at holde igen hele ugen. Det lovede jeg hende faktisk også sidst, omend modstræbende.

Det har været svært. Særligt torsdag aften, hvor en bekendt sendte et link til en lille, fræk film, hvor en tysk pige giver en fyr et blowjob i et tog, og hvor man kan se, at hun har lidt sperm siddende på hagen, efter fyren er kommet.

Jeg ved såmænd heller ikke om det gør nogen forskel, om man onanerer lidt eller meget, med hensyn til mængden af sperm, men jeg kom i hvert fald to gange i løbet af de to timer i går. En gang ud over Dianas dejlige bryster, som derefter blev smurt ind i min sperm. Og anden gang i munden på den skønne Louise, hvorefter hun med en grådig mund og tunge slikkede den helt ren for sperm. Hun elsker sperm, og hun sluger hver en dråbe, når man fyrer en ladning af.

Det er skægt at betragte mændene, når de møder op på stedet i minutterne inden man starter på et gangbang. Man kan nogle gange ligefrem se, at folk sidder i deres biler ude på vejen inden de får taget mod til sig og åbner døren for at gå hen og ringe på døren.

Jeg ved fra mig selv, at det kræver overvindelse at bryde ud af sin comfortzone, og første gang ringe på døren for at deltage i sådan et arrangement. Man har alle mulige tanker kørende i hovedet? Hvad tænker de andre mænd? Hvad tænker pigerne? Kan vi få pikkene til at lystre? Hvordan kommer det hele til at foregå?

Det er helt naturligt, at man stiller sig selv den slags spørgsmål, men har man først en gang taget springet, så vil man aldrig fortryde det, og man vil være gangbang-fan resten af livet.

Det er også meget forskelligt hvor meget tøj mændene har på, og hvor hurtige de er til at smide det, så man kan komme i gang. Selv har jeg i sommer bare haft jeans, t-shirt og sandaler på. Så der går højst ti sekunder inden jeg har smidt det.

Men andre har været iført meget mere tøj. Nogle beholder ligefrem en t-shirt på. Det synes jeg er lidt ufikst, men dem om det. Pigerne er heldigvis helt nøgne. Det er trods alt det vigtigste. Som enhver kunstner ved, så er den nøgne kvindekrop det smukkeste i verden. Der findes vel næppe et mere populært motiv blandt alle de berømte malere, der findes.

I går var vi igen en lille sluttet flok, der nød de dejlige piger. De lagde sig begge til en start på sengen, så vi kunne pille undertøjet af dem, og med det samme var der en mand, der gav sig til at slikke Dianas fisse, mens Louise straks fik en stiv pik i munden.

Sådan fortsatte det de næste to timer, dog med en kort pause undervejs. Men pausen blev meget kort, for Louise kunne næsten ikke vente med at komme tilbage til soveværelset for at få mere pik. Hun er simpelthen helt ekstrem liderlig. På et tidspunkt sad begge piger ved siden af hinanden og red pik på hver deres mand. Det var et utroligt frækt at se på. De nåede også lige at kysse imens og lege med hinandens bryster.

Men udover dette rent visuelle højdepunkt, så blev de grundigt kneppet i næsten enhver tænkelig stilling undervejs, ligesom deres dejlige kroppe blev smurt ind i glidecreme ofte. Dels for at det kunne virke lidt afkølende, men også for at fisserne kunne være velsmurte.

Diana havde i den grad kastet hæmningerne overbord denne gang, og lod sig rive med af stemningen. Det er fantastisk med så meget liderlighed i så lille en krop. Særligt mens hun red pik på en ung fyr med en stor pik, fornemmede man, at hun nød det, og det var smukt bare at se farvekontrasten mellem hendes lille, brune krop, som bevægede sig voldsomt frem og tilbage på den unge fyr, som ikke har nået at være meget i solen denne sommer.

Nymfomanen Louise fik igen den ene forrygende orgasme efter den anden. I går havde vi slet ikke vibratoren i brug, og alligevel buldrede hun derudaf og kom gang på gang. At betragte hendes ansigt og kigge hende i øjnene når orgasmerne kommer er fantastisk. Hun er i forvejen meget smuk, men hun er om muligt endnu smukkere, når det går løs.

I går fik hun slikket fisse af en mand, der lå ryggen på sengen i mindst et kvarter med hendes fisse presset med over hovedet, mens han med en utrættelig tunge slikkede løs. Vi andre havde også fået lov undervejs, ligesom vi efter bedste evne havde leget med fingrene op i hendes fisse. Det er ikke alle piger, der er lige begejstrede for dette, men heldigvis giver hun os lov til det.

Som de andre gange, så var det varmt i det lille soveværelse, så vi fik åbnet vinduet, så det kunne køle en lille smule ned. De liderlige lyde fra soveværelset kunne vi ikke undertrykke, men ifølge arrangøren var naboen heldigvis i sommerhus. Havde de været hjemme, så havde de ikke kunnet undgå at høre gennem hækken, hvad der skete. Men jeg tror sgu efterhånden, at både pigerne og fyrene var så liderlige, at vi ikke ville have skænket naboerne en tanke.

Alt godt får en ende. Det gjorde det også i går, men alle mændene var meget tilfredse og helt udtømte. Jeg tror, at vi fik mindst to udløsninger pr. mand, nogle måske flere og pigernes orgasmer har jeg slet ikke tal på.

Derefter et kort bad for at skylle sveden af kroppen. Så fik vi en lille snak i stuen, inden vi drog videre hjem til hvert vores hjemsted. Jeg håber de skønne tøser er indstillet på at lave flere gangbangs i fremtiden, selvom hverdagen for alvor starter igen i næste uge.

Jeg fik en lille hyggesnak med arrangøren og pigerne. Louise fortalte lidt om sine erfaringer med Sugardaters, hvor det hele tiden vælter ind med beskeder fra liderlige mænd, og som et lille souvenir fik jeg dem til at sætte en autograf på et par medbragte printudskrifter af mine to første anmeldelser. De papirer vil jeg gemme som et evigt minde om nogle særdeles spændende og liderlige og sveddryppende oplevelser i Kerteminde denne sommer.

Apropos de store isvafler, som Kerteminde er kendt for, så kørte jeg først ind til byen for at smage en af de berømte isvafler, inden jeg kørte helt sydpå til Svendborg. Som jeg stod der i køen ude på gaden, tænkte jeg på alle de smukke kvinder, som stod der med deres mænd og deres børn. Gad vide om mange af dem ikke har en hemmelig drøm om at være centrum i et gangbang?

Mon de drømmer om bare en gang at slippe alle hæmninger løs og bare lade sig blive kneppet af så mange mænd som muligt. Jeg vil næsten tro, at ni ud af ti kvinder har den slags drømme, men desværre mangler mange af dem modet eller muligheden for at få afprøvet deres drøm.

På samme måde tror jeg, at alle mændene i køen har haft drømme om at være sammen med en masse andre liderlige mænd om at kneppe en eller flere liderlige kvinder. Men igen mangler mange af dem modet til at gøre drømmen til alvor. Men de skulle prøve det. Det er fantastisk.

Da jeg nåede Svendborg var jeg stadig meget opstemt og kunne bestemt ikke sove. Så jeg gik ned på Restaurant Børsen i Gerritsgade og fik en enkelt meget kold og læskende fadøl, inden jeg kørte hjem og lagde mig til at sove, mens jeg så billedet af Louises gyldne kusse for mit indre syn. Og inden længe var jeg i gang med en godnatspiller som afslutning på denne skønne dag.”


 

Det blev desværre aldrig til flere møder med de to skønne piger, men Diana fortsatte et stykke tid med at tage imod eneaftaler hjemme i Aarhus. Denne gang under kunstnernavnet Rebecca.

EG-brugeren Hedonis kunne derfor d. 11. september 2015 skrive følgende om hende:


 

Endnu en længere beretning fra min side. Kun fordi jeg føler mig heldig. To virkelig gode oplevelser indenfor en uge!

For nogen tid siden havde jeg forsøgt at få en aftale i stand med Rebecca. Det lykkedes ikke og da hun kun har tider en eller to gange om ugen må man vente tålmodigt på sin chance. Min fornemmelse er at hun er populær allerede. Med god grund vil jeg mene. Torsdag (10. september) fik jeg en aftale til midt på eftermiddagen.

Egentlig havde jeg ikke det store behov for sex allerede. Jeg var stadig fyldt til randen i mit hoved af den sjældne stjernestund forleden, i kælderen, som jeg også har skrevet en anmeldes af. En virkeliggørelse af en fantasi, som på en måde helt havde frataget mig lysten til at gå ned i kvalitet og intensitet ved at vende tilbage til det traditionelle knald på helt alminedelige præmisser: dansk - fransk og alt det der...

 

Medicinen der skulle bringe mig tilbage til hverdagen hed Rebecca. Og den virkede. Men der er et alvorligt tvist i den historie, for det lyder måske som om jeg anser hende for at være en smule ordinær. Det er hun på ingen måde! Lige fra jeg mødte hende i døren var det tydeligt at hun ikke er som de fleste. En lille pige (annoncen siger 155 cm og det passer), stort smil og let til latter. Inde på værelset taler vi lidt sammen og jeg fornemmer en smule generthed hos hende. Det er også lige der, i de første minutter, at jeg måske selv udstråler en vis nervøs usikkerhed. Står overfor et fremmed menneske og skal finde ro i at alt er i orden og at vi kan finde ud af det sammen. Hun er 21! Jeg er noget ældre og det i sig selv er en kilde til anspændthed.

 

Jeg går ikke specielt efter pigens alder. Faktsik har jeg det normalt bedst med de mere modne kvinder, men evnen til at vække min lyst og få liv i vitale dele er helt uafhængigt af kvindens alder. Jeg kan nævne Bella (også meget rosende omtalt herinde) som jeg besøgte for godt en måneds tid siden. Hos hende gik der ikke to minutter før alt stod forventningsfuldt spændt på mig. Økologisk viagra?

 

Derimod står jeg helt af hvis jeg mærker stress og tidspres. Jeg havde valgt 15 minutter hos Rebecca med alt inclusive, som hun skrev i annoncen. Hun bekræfter atalen ved at sige: Du vil have en 15-20 minutter, ikke? Allerede der slapper jeg lidt mere af. Havde taget et par hundrede ekstra med, hvis det skulle komme på tale at købe lidt mere tid, men det blev så ikke nødvendigt.

 

Hun har en blomstret kjole på og ser bedårende sød ud. Smiler stadig meget og ler, sådan lidt fnisende når huns svarer mig. Hun tager kjolen af ved at trækken den over hovedet. Derved fik hun også trukket stoffet fra bh´en væk fra det ene bryst. Det opdagede hun og sagde Ups! mens hun leende trak stoffet op igen så det lige dækkede bystvorterne. Det var en balkonette bh (tror jeg den slags hedder) som kun dækker det nederste. Hun afslørede et par meget smukke, ret store og velformede bryster. Jeg kommenterer det og hun ler igen på den der lidt generte måde. Sjov situation for hun smider bh´en øjeblikket efter og er alt andet end genert og usikker da vi først går igang.

 

Jeg tager hende i favnen og krammer hende. Mine hænder griber om hendes numse og det føles rigtig godt. Hun er en smuk pige. Meget slank uden at være spinkel. Jeg sætter mig på sengekanten så jeg kan se hende lidt nedefra. Oh de bryster er altså virkelig indbydende. Endnu en lille stjernestund hvor jeg begærligt lader hænderne inspicere hendes krop overalt hvor jeg kan nå. Hun tager over og begynder at sutte mig. Det er skønt og jeg lader mig falde bagover. Men jeg er ikke helt tændt endnu. Det overser hun og sætter sig over mig og forsøger at få mig ind så hun kan ride mig. Der knækker filmen lidt og jeg tænker at nu skal vi så videre i en fart for at nå det hele. Jeg siger til hende at det vist ikke fungerer - det kan hun selvfølgelig godt selv konstatere - men hendes svar afvæbner bekymringen: Ingen panik! Vi skal nok finde ud af det.

 

Hun lægger sig på ryggen og jeg finder ned mellem hendes ben - og hvilken smuk kusse. Jeg slikker hende og nulrer mig selv på højkant igen. En finger søger prøvende ind i hende. Det må den gerne og forklaringen på at det måske ikke var så let fra starten åbenbares - hun er meget stram. Men nu skal det være. Jeg kommer op i hende og det er vildt. Først roligt og efterhånden hurtigere og dybere. Jeg kan ikke komme helt i bund. Jeg følte mig virkelig stor i denne sammenhæng. Det er bestemt ikke altid min første indskyldelse i andre tilfælde. Men hun havde ikke antydning af ubehag og jeg kunne flytte rundt med hende på sengen og være både blid og lidt mere insisterende. Hun var med hele vejen.

 

Ville slutte med fransk. Der blev banket på døren at tiden snart var gået. Det tog hun sig ikke sønderligt af. Hun kommenterede det i hvert fald ikke og endnu en stressfaktor blev afblæst. Hun gør det godt med munden. Min pik ville det nu anderledes. Den havde smagt sødmen i den tætte hule. Tilbage til lykkerusen med mig ovenpå hende. Jeg kommer dybt oppe i hende. Min krop er spændt helt op og det eneste der bevæger sig er min pik som pulserer rytmisk mod hendes stramme greb. Hun kan mærke det og stønner ganske svagt i takt med mine udløsninger. Tæt på og langt væk på samme tid. Dybt tilfredsstillende. Det kommer ikke nærmere en kærestelignende oplevelse end denne afslutning.

 

Og så den her efterfølgende penible stemning når man er tom i krop og hoved, men skal forsøge sig med lidt almindelig snak mens man tager sit tøj på. Det håndterer hun også fint. Hun bliver i rummet sammen med mig indtil jeg går på badeværeslet. Jeg roser hende og takker for en skøn oplevelse. Kysser farvel i døren og siger at vi ses forhåbentlig igen og hun svarer: Ja gerne.

 

Jeg kom ind til hende i lejligheden 7-8 minutter før den aftalte tid og gik derfra 20 min efter aftalte tid og har således været der i næsten 1/2 time.

 

Lige en faktaoplysning. Hun har/havde telefonpige til at styre aftalerne. Jeg var, som sagt, på adressen 10 minutter før og der ringede hun for at spørge om jeg var på vej. Der lå også en sms med samme besked. Hvis man ikke ønsker at blive ringet op er det nok en god idé at gøre det klart når der bestilles tid. Måske kombineret med at man selv bekræfter aftalen i løbet af dagen. Jeg havde bestilt tidallerede kl. 10 om formiddagen.”


 


 

Og Århusman kunne d. 9. oktober 2015 supplere med følgende beskrivelse:


 

Kan kun tilslutte mig de rosende ord om denne dejlige pige. Var forbi hende for ca. 14 dage siden.

Var i området en formiddag og det var meget langt tid siden sidst og pludselig kom jeg i tanke om hendes annonce.

Vidste ikke hvad jeg kunne forvente ud fra den frække annonce, så jeg startede lidt forsigtigt ud med at bestille megafransk med slug, og i telefonen gjorde hun hurtigt opmærksom på at jeg for samme pris kunne få deep throat - jamen ..lækkert. Efter 10 min. var jeg hos hende og opdagede først på vej op af trappen at hun havde sendt en utålmodig SMS med om jeg var på vej.. Var lidt ør i knolden over at høre hendes frække stemme i telefonen, at jeg ikke fik fat i om det var til højre eller venstre på etagen, heldigvis kunne jeg kort efter høre hende komme og åbne døren. Hun åbnede døren storsmilende og iført en flot sort kjole. Nøj - en flot lille pige. Hun bød mig indenfor og fulgte mig ind på værelset - glemte alt om gentlemanmanerer - mit blik var fastneglet til hendes lille strutnumse.

På værelset fik hun hurtigt sine penge, som hun gik ind i et andet rum med. Benyttede pausen til hurtigt at smide t-shirt, sko og bukser, hende her skulle bare nydes. Sad på sengen da hun kom tilbage og hun gik hen til mig. Straks greb jeg om denne lille dejlig sag, holdt hende tæt til mig mens mine hænder gik på opdagelse på hendes dejlige numse først uden på kjolen og siden oppe under den. Hun vred sig fri og løftede langsomt kjolen over hovedet og præsenterede sin flotte krop for mig. Jeg måtte lige ta' tid til at kigge ordenligt på hende..wow. Søde struttende bryster, perfekt flad mave, flot bred over hofterne, mellem lårene en lille glatbarberet mis, flotte velformede ben og hendes hud var flot brun.

Kysssede hende først på maven, derefter på brysterne og så satte hun sig ned foran mig og vi mødtes i en frækt kys. Mine hænder var overalt på hende på samme tid, strøg over hendes lår, kørte forsigtigt ind mellem lårene, krammede hendes baller, strøg hende ned over ryggen og køre fingrene igennem hendes flotte hår. Overalt hvor man rørte hende blev man mødt med den lækreste silkebløde hud. Spurgte om det var i orden at jeg smagte på hendes mis, og det var det da, hun smed sig på sengen og jeg tog plads mellem hendes lår. Kyssede hendes mave og lår grundigt før jeg gik igang med missen. Den var vidundelig - lille, lyserød og lækker sag - lige til at spise. Hun lå og nød det dejligt og specielt når jeg førte en hånd op for at kæle for hendes bryster.  Det var nu tid til at hun skulle sutte. Jeg stillede mig på knæ foran hende og hun tog mig straks i munden og fik den helt på højkant. Uden at jeg sagde noget begyndte hun at ta' mig i halsen..uhhh det var godt. Min ene hånd støttede hendes hoved mens den anden havde travlt med at kærtegne hendes numse. Hun havde mig hele tiden i munden og når jeg ikke var i hendes hals, legede hendes frække tunge rundt om hovedet eller spillede frækt på spidsen.

Jeg ville gerne slikke hendes dejlige fisse bare lidt endnu, så jeg hev mig ud og tog igen plads mellem hendes lår. Hendes lille søde klit strittede forventningsfuld og den må man jo ikke skuffe. Min tunge spillede blidt og frækt mod den, kørte op og ned langs skamlæberne, små afstikkere ned over mellemkødet til endehullet og selvfølgelig ture ind i hullet, hvor jeg blev godt belønnet med den dejligste saft - sød og salt på samme tid, sådan som kun unge piger kan smage. Imens legede hun selv med sine bryster, hun stønnede lækkert og hendes hofter bevægede sig rytmisk mod min tunge.

For ikke at ta' for meget af hendes tid var det nu tid til at afslutte. Igen tog jeg plads foran hendes frække mund. Hun lå på siden og suttede - igen og igen tog hun mig helt ned i halsen og så var det ved at være tid. Hun skulle sprøjtes i munden, men jeg ville se det, så jeg tog fat i den, hev den ud af hendes mund og spillede forsigtigt. Hun åbnede munden helt og var parat. Hun så op på mig med de der smukke øjne og så måtte jeg overgi' mig. Et stort sprøjt skød ind i hendes mund og inden næste sprøjt var afsted havde hun taget den i munden igen.14 dages opsparet liderlighed sprøjtede i munden på hende, mens jeg hele tiden kunne mærke hendes frække tunge køre mod spidsen. Hun beholdt den i munden, mens hun slugte mig og tog den derefter ud og slikkede mig ren. Hvilken herlig oplevelse. Jeg sundede mig lidt og fik mit tøj på igen. Hun vimsede som det naturligste rundt, mens vi småsnakkede.
Derefter fulgte hun mig ud og der var lige tid til et langt kram og lækkert kys i døren før jeg gik. Lovede at komme tilbage en anden gang, og det løfte agter at jeg holde.”


 

Plads nr. 2 indtages på min liste af den dejlige Daniella. Hun havde den skønneste slanke krop med perfekte proportioner hele vejen igennem. Hun elskede at få nogle store pikke op i sig, og hun havde mange stamgæster, som hjertens gerne gav hende alt det pølse, som de magtede.

 

Hun havde en vidunderlig evne til at pirre en mand seksuelt på en meget rolig, men samtidig utroligt ophidsende facon, der kunne få enhver mand til at sprænges af liderlighed.

 

Hun kunne virke lidt sky eller genert, men hvis man havde den glæde at komme ind på livet af hende, så lærte man både en sindssyg sexet og samtidig højt begavet kvinde at kende.

 

Oven i købet med en fantastisk humoristisk sans og en enorm appetit på livet.

Jeg opnåede også den glæde, at jeg fik lov til at sprøjte sperm i munden på hende, hvilket bestemt ikke var noget som alle og enhver fik lov til.

 

Til det første GB med Daniella i Bording havde hun, inden mændene ankom, sørget for at lave en kande med hjemmelavet citronlimonade. Det var en helt utrolig fin gestus i den varme sommer.

 

Omgivelserne var perfekte i den store kælderlejlighed hvor det hele foregik, og det var ualmindeligt liderligt at tænke på, at folk gik forbi ude på fortovet lige præcis imens, at vi forlystede os med Daniella på den store seng, der stod midt i lokalet.


Og et særligt minde var det også for mig, at man kunne få softice på benzintanken hvor jeg var inde for at tanke op, inden jeg begav mig hjemad mod Sydfyn.

 

 

EG-brugeren Pluto skrev om hende d. 20. juli 2015


 

Jeg var en af de heldige 4 deltagere i Daniellas spontane GB.

Da klokken var godt 11 var vi fire deltagere samlet i entreen sammen med Daniella. Herefter blev døren låst og løjerne kunne starte. Daniella fortalte, at det var første gang hun prøvede dette, men at det jo i grunden var ganske ukompliceret, idet "sex er dejligt, så hvad kan gå galt?"

Danis ord blev indledningen til et afslappet og intimt GB, hvor der var plads til alles actions og nydelse. Der var jo masser af tid, når vi ikke var flere. Hoghunter beskriver det ganske udmærket i sin anmeldelse. Vi skiftedes til at tage føringer for nu at bruge en aktuel vending. Det er et fantastisk syn at se Daniella med en pik i munden. Det er på een gang både utroligt smukt og frækt. Hun har et yndigt ansigt, og kombinationen med "det syndige" er uovertruffen.

Et GB med Daniella er ikke et pornoficeret event. Det er et fælles intimt samvær med en flot og naturlig ung pige. Jeg tror Daniella har ramt et nyt koncept her, idet GB normalt forbindes med noget ekstremt og markedsføres med så meget "cirkussex" som muligt.

Så Dani, det er klogt at holde deltagerantallet nede på de 4-6, som du talte om. Selvom det kunne friste at droppe adgangsbegrænsningen, tror jeg det vil ødelægge den helt specielle eksklusivitet, som jeg oplevede i lørdags.

Jeg kommer bestemt gerne igen, hvis jeg kan få det til at passe ind. Jeg ønske dig held og lykke med dine fremtidige arrangementer, som jeg vil følge med spænding.”

 

D. 5. december 2015 kunne jeg selv skrive følgende på EG:

 

Det var en skøn aften i selskab med smukke Dani og de fremmødte GB-elskere, som tilsammen gav hende den helt store tur.

 

Jeg havde overvundet al nervøsitet og ængstelse ved den lange køretur i mørket og den stærke blæst, og havde begivet mig fra min trygge sydfynske idyl og havde taget turen langt op i hovedlandet, hvor landskabet er mere fladt, og der er langt til en ordentlig by, som en dansk sanger vistnok engang sang. Han var måske selv jyde, så han kunne tillade sig at synge det.

Men al nervøsitet og ængstelse forsvandt imidlertid da jeg havde kysset Danis dejlige læber og slikket hendes dejlige mis første gang. Det var hele køreturen værd.

Og jeg skal sent glemme hyggestunden i sengen bagefter, hvor den nøgne Dani lå udstrakt på ryggen på sengen i al sin herlighed og pragt, mens vi i lang tid snakkede om små og store emner, lige fra sugardaters, subspace og stjernetegn og så til klassisk musik, talentfulde danske sangerinder og nissepigetrusser med hvid pelskant, samt ikke mindst det besynderlige og fantastiske i, at mennesker kan snakke så godt sammen og mødes via fælles interesse på et website i cyberspace.

 

 

På plads nr.3 kommer Fru Anne/DinaG

 

Her er tale om den legendariske gangbangdronning. Den danske Miss GB. Hun behøver næppe meget præsentation, for alle, som har oplevet hende bare en gang glemmer det aldrig.

 

Hendes høje slanke krop med de helt sensationelle bryster er uforglemmelig. Hendes stille sukken når en stor pik glider på plads oppe i hendes fisse er et karakteristisk kendetegn, som jeg altid vil huske hende for.

 

Hun er klar til at tage spermen alle steder på kroppen og i ansigtet, undtagen i munden, hvilket man accepterer, når man tænker på, hvad hun ellers gladeligt siger ja til.

 

Hendes slagfærdige, humoristiske sans har også stor betydning for, at man gerne kørte langvejs fra for at deltage i et af hendes GB.

 

 

D.13. Marts 2015 skrev jeg følgende om hende:

 

 

Sms'en tikkende ind præcis kl.9 som lovet.


 

Jeg indstillede GPS'en og begav mig afsted nordpå.


 

Lidt nervøs og med sommerfugle i maven, for dette ville blive mit første GB.


 

Jeg kørte stille og roligt på motorvejen fra Svendborg til Odense, og videre fra Odense mod Fredericia og Vejle.


 

Trafikken er hæslig på nogle af strækningerne, men omvendt synes jeg også, at man fornemmer en vis hensynsfuldhed mellem trafikanterne.

 

Alle er interesseret i at komme helskindet frem.

 

GPS'en førte mig præcist frem til adressen på huset, som ligger meget diskret i byens udkant.

 

Jeg ankom godt fem minutter efter det annoncerede åbningstidspunkt og blev lukket ind i huset.


 

Jeg kunne se ind i bollerummet, at Anne allerede var i gang, og der var allerede over 10 mænd omkring hende.

 

Et overvældende syn for en GB-debutant.

 

I et tilstødende rum smed jeg tøjet og sluttede mig til gruppen af mænd i stuen, som stod omkring sengen og nød det pragtfulde syn af Anne.

 

Hun var i gang med at ride på en mand, mens en anden tog hende analt - og hun suttede pik på en tredje.

 

Anne er en smuk kvinde. Slank, rødhåret, en dejlig mås og ikke mindst to helt vidunderlige bløde og legesyge bryster.

 

Mændene roterede jævnligt rundt, så alle fik deres pik i munden på hende, og de samme skete med de to huller.

 

Alle havde selvfølgelig kondomer på, når de var oppe i hende.

 

Man fornemmede, at hun var tilfreds med situationen.

 

Særligt når en mand var lidt hårdhændet i sine kneppebevægelser fornemmede man, at hun nød det.

 

Det blev min tur til at få suttet pik af hende og det var tydeligt, at vi var i selskab med en mestersutter her.

 

Kort efter ville jeg prøve at have hende til at ride på mig, men desværre kunne jeg ikke holde rejsningen, så det måtte vi opgive.

 

I stedet kom nye mænd til.

 

På det tidspunkt var der mindst 8-10 mænd omkring hende.

 

En tog hende i doggy style, mens hun suttede en anden fyr. Jeg lagde mig på knæ så jeg kunne lege med hendes bryster.

 

"Skal du drikke min sperm" sagde en mand?

 

"Jeg sluger ikke" svarede Anne. "Det er bedre at bruge det som solcreme".

 

I stedet vendte hun sig om på ryggen, så manden kunne sprøjte sin sæd ud over hendes bryster.

 

Jeg formede med mine hænder en kløft, så han havde noget at sigte efter.

 

Han kom med en stor ladning, og jeg fik lov til at smøre sæden ud over brysterne.

 

Hele situationen havde sin indvirkning på mig, og jeg gav mig til at lege med min egen pik.

 

Egentlig havde jeg håbet, at jeg kunne komme i munden på hende.

 

Men pludselig gik det stærkt, og jeg sigtede derfor i stedet efter det ene bryst og ramte hende også på armen.

 

"Det var en ordentlig klat" sagde en af de omkringstående venligt.

 

"En brandmand" sagde en anden.

 

Efter skuffelsen med den manglende rejsning var det dejligt at få det at vide.

 

Da jeg havde fået den første udløsning slappede jeg lidt af.

 

Kiggede mig omkring i stuen.

 

Der hang en stor fladskærm på endevæggen.

 

I bogreolen stod en pæn samling af nyere krimier skrevet af populære navne som Jon Nesbø, Camilla Läckberg og Lars Kepler.

 

Desuden spottede jeg en bogklubsudgave af "En bøn for Owen Meany" som er skrevet af min egen yndlingsforfatter, nemlig John Irving.

 

I sofaen sad de mænd, som holdt en lille pause.

 

Vi snakkede utvunget om det vi overværede.

 

Anne var hele tiden ivrig efter at blive kneppet.

 

På alle tænkelige måder.

 

På et tidspunkt lå hun på ryggen med spredte ben uden at der var nogle oppe i hende.

 

En mand gav sig til at slikke hendes kusse.

 

Det var tydeligt, at det behagede hende.

 

Hun stønnede højlydt og fik forhåbentlig en god orgasme på det tidspunkt.

 

En ung mand med hestehale og en kæmpe pik gav sig til målbevidst til at kneppe hende bagfra.

 

Hun nød det.

 

Da han var færdig kom en anden op i hende.

 

Det hele foregik på en fredelig og hensynsfuld måde.

 

Nøjagtig som på motorvejen, så var vi alle interesseret i at få det til at glide og få en god oplevelse.

 

Men jeg er en nysgerrig natur, når jeg møder fremmede mennesker.

 

Så jeg gav mig til at fundere over, om dette egentlig ikke er et meget smukt billede på et Danmark, hvor der trods alt ikke er den store forskel på høj og lav.

 

Vi ved intet om hinandens privatliv.

 

Vi kender ikke hinandens navne.

 

Vi ved ikke hvad vi arbejder med.

 

Måske er ham, der sprøjtede sæd på hendes bryster en højt uddannet kirurg.

 

Måske er han landmand.

 

Måske arbejder han på et slagteri.

 

Måske er han skolelærer.

 

Den ene stemmer sikkert på Venstre.

 

En anden kan være SF'er eller socialdemokrat.

 

Der kan endda være en, der stemmer på DF eller Enhedslisten.

 

Men det, der forener os lige i disse timer, er en umættelig trang til at være sammen med en dejlig kvinde og dyrke sex med hende.

 

Og fordi jeg er så nysgerrig - på den gode måde - så tænkte jeg også lidt på, hvad Anne laver i det civile liv.

 

Mon hun er sygeplejerske?

 

Eller arbejder hun i en bank?

 

Egentlig ønsker jeg ikke at kende svaret.

 

Fantasierne er det vigtigste.

 

Når man ser en smuk kvinde hos købmanden eller i supermarkedet, kan man fantasere om, at hun måske også tænder på gangbang.

 

Og måske fra tid til anden bliver kneppet af 15-20 fremmede mænd.

 

Mens jeg havde disse tanker var der en flok mænd, der var i gang med Anne, mens hun stod ved vindueskarmen og blev taget bagfra.

 

Hun har meget lange og flotte ben, så et par af mændene havde problemer med at nå helt op til hullet.

 

"Vi må finde en telefonbog frem" sagde en mand spøgefuldt.

 

Alligevel nåede to-tre mænd at få udløsning i kondomet oppe i hende.

 

Hun kom ned på sengen igen.

 

Lå på ryggen med hovedet lidt ud over kanten, mens hun suttede pik på to fyre, der stod på hver side af hendes hoved.

 

En tredje fyr var i gang med kussen.

 

Jeg ville have endnu en udløsning, så jeg gav mig til at lege med min pik igen.

 

"Må jeg komme på dit ansigt" spurgte jeg?

 

"Ja" svarede hun heldigvis bekræftende.

 

Jeg kiggede i nogle lange sekunder ind i hendes smukke øjne, og så sprøjtede jeg endnu en gang min sperm ud over hende.

 

Ladningen var selvfølgelig mindre denne gang, men der kom vist både klatter i håret og omkring næsen.

 

Så var mine to timer gået.

 

Jeg tog mit tøj på.

 

Sagde farvel til Anne og de nærmeststående og gik ud til min bil.

 

I løbet af den tid jeg havde været der, var der løbende kommet nye mænd til.

 

Lige da jeg skulle gå, kom der nærmest en helt lille flok.

 

Der venter jer en god oplevelse, tænkte jeg.

 

En liderlig pige, som gerne vil have pik hele tiden.

 

Jeg startede bilen.

 

På den nærmeste benzintank købte jeg en dåseøl og en sandwich med æg og bacon.

 

Jeg købte også det nyeste nummer af Basserne med en halvfræk Frk. Olsen ridende på en rodeotyr på forsiden.

 

Det blad vil jeg gemme som et minde om mit første gangbang med den vidunderlige Anne med de lange ben, de skønne bryster og den dejlige mås.

 

Men ikke alene er hun smuk.

 

Hun er meget tolerant og har også en herlig slagfærdig humor.

 

Som da en mand havde sprøjtet i munden på hende, og hun sagde: "Der må da være fra en hel uge i den ladning".

 

D. 25 marts 2015 uddybede jeg min oplevelse:

 

 

Jeg tillader mig at komme med lidt flere ord om det fantastiske gangbang med Anne i Vejle.

 

Dels fordi jeg elsker sex, og fordi jeg elsker at snakke og skrive om sex.

 

Og jeg har rimeligt nemt ved at skrive, hvilket selvfølgelig gør det lidt nemmere.

 

Der var så mange indtryk for en førstegangsdeltager, og her to uger efter er jeg først ved at komme ned på jorden igen.

 

Vigtigst af alt er selvfølgelig at rose og sige tak til Anne og arrangørerne.

 

Stemningen var som jeg har skrevet helt tvangsfri og præget af en god kemi og hjælpsomhed mellem alle deltagere.

 

Det var på alle måder en positiv oplevelse.

 

Her kommer nogle små glimt af dagen som jeg ikke fik med i min første beretning.

 

Anna nød tydeligvis sexlegen og hele situationen og gik nøgen rundt i huset de få gange hun skulle holde pause.

 

Eller rettere sagt - helt nøgen var hun ikke - for hun havde et par glatte, sorte nylonstrømper på.

 

Jeg vil også tro, at hun havde neglelak på fingerneglene, men jeg bemærkede desværre ikke hvilket farve det var.

 

Hendes slanke krop var skønt solbrændt, så hun må solbade topløs om sommeren.

 

Hendes ben var lange og pæne.

 

Hendes bryster var store, bløde og legesyge.

 

De var vidunderlige at røre ved og sutte på.

 

Det lange hår var mørkt, men hun havde fået rød farve i nogle af hårspidserne.

 

Mon det er det man kalder hennafarve?

 

Lokalet var lyst og rummeligt.

 

Persiennerne var selvfølgelig trukket ned.

 

Så man ikke risikerer at uvedkommende kan kigge ind.

 

Kondomskålene blev på et tidspunkt tømt, men hurtigt fyldt op igen.

 

En yngre mand gik rundt i stuen med sit håndklæde hængende på sin stive pik, der bogstaveligt talt stod i en 90 graders vinkel ud fra kroppen.

 

En anden brugte det fif at sætte en elastik om pikken, sikkert fordi det kunne hjælpe ham med at holde den stiv.

 

En mand, der slikkede kusse på Anne havde briller på i starten, men måtte tage dem af for at komme ordentligt til.

 

Han lagde brillerne fra sig på sengen, og med den største selvfølgelighed tog en anden mand brillerne og anbragte dem i sikkerhed i vindueskarmen.

 

Cirka midtvejs dukkede en meget ung mand op.

 

Han så måske noget betuttet ud over at se så mange halvgamle nøgne mænd, men kan genvandt hurtigt selvkontrollen og gik målbevidst hen for at kæle med Annes bryster.

 

Flere mænd kyssede også Anne -  enten undervejs eller som en tak og en afslutning på en god samlejesituation.

 

Man fornemmede ikke, at Anne kyssede mod sin vilje, men at det skete som en slags gensidig anerkendelse af det dejlige de havde gjort sammen.

 

En enkelt har i denne tråd kommenteret at dobbeltsengen var lidt vakkelvorn. Det ene ben stod en anelse skævt, men en snarrådig mand fik det trukket på plads igen.

 

Man skulle jo nødig opleve, at sengen braser sammen midt i det hele.

 

Sandt er det også som flere har skrevet, at mange af vi mænd vejer mere end godt er.

 

Og at vi ikke er for kønne.

 

Realistisk set, så er det nok de færreste af os, der havde kærestepotentiale, hvis Anne skulle ud og finde en kæreste.

 

Men alligevel er hun så generøs, at hun dyrker sex med en masse af os. Det er smukt af hende.

 

Om der var for mange mænd på en gang har jeg allerede kommenteret flere gange i denne tråd.

 

Nu hedder det jo gangbang - og man kommer formodentlig fordi man tænder på det.

 

Selv fik jeg to fantastiske udløsninger - så jeg kan ikke klage.

 

Det er også mit indtryk, at flere end mig kom mere end en gang.

 

Ellers ville der jo ikke være brugt så mange kondomer.

 

I hvert fald var der flere som svarede, at de var helt udtømte, da jeg forsigtigt spurgte om der var stemning for en bukkakeoplevelse, hvor en masse af os kunne stå omkring Anne og sprøjte sperm i ansigtet på hende.

 

Det er en "pornofantasi" som jeg længe har haft.

 

Denne gang fik jeg den ikke opfyldt.

 

Måske ser jeg for meget porno.

 

Måske er der ikke så mange, som der tænder på det når det kommer til stykket.

 

Dog var der en del som fik udløsning  i hendes mund som afslutning på et blowjob, så det kan ikke kun være mig, der finder denne tanke meget ophidsende.

 

Et par dage efter gangbanget skulle jeg spise frokost med en god veninde, som jeg snakker med om alt.

 

Hun er selv meget udfarende på det seksuelle område, men har dog aldrig prøvet et gangbang.

 

Men jeg kunne da se på hendes øjne, at hun fandt tanken pirrende.

 

Og hun spurgte meget detaljeret om min oplevelse.

 

Hun skulle have billeder på nethinden, som hun siger.

 

Jeg tilbød at finde ud af om det kunne lade sig gøre, at hun selv kunne være midtpunktet i et gangbang.

 

Hun svarede lidt undvigende, og har endnu vist ikke afvist forslaget fuldstændigt

 

Men hun spurgte om jeg skulle prøve gangbang en anden gang, og der kunne jeg kun svare hende, at det skulle jeg helt bestemt. 

 

Mange gange skal jeg prøve det.

 

Gerne med en pige, der også er lidt buttet.

 

Og gerne med en lidt yngre pige, selv om det er problematisk med unge piger i gangbangsammenhæng.

 

For mig var det afgørende, at Anne er en smuk, ung dansk pige.

 

Jeg ville have svært ved at føle glæde ved, at det havde været en pige fra Østeuropa.

 

Men med en dansk pige kan man fantasere om, at det er naboens datter eller den frække sekretær på kontoret, som man knepper.

 

Den fantasi er i hvert fald meget betydningsfuld for mig.

 

Kvinders sexlyst er mindst lige så stor som mænds, men ikke alle har modet eller lysten til at springe ud i et gangbang.

 

Det må være grænseoverskridende for pigerne, men omvendt tænder mange af dem forhåbentligt også på situationen og på at føle sig begæret af en stor flok mænd. 

 

Gruppesex og forskellige former for sexfester har arkæologerne påvist, at man allerede dyrkede langt tilbage i menneskets eksistens.

 

Men nu bevæger jeg mig vist lidt væk fra emnet.

 

Måske skulle jeg skrive et mere generelt indlæg under Hyggesnak, og se om andre ville dele deres tanker om gangbang med mig. 

 

Så jeg vil slutte her.

 

Endnu en gang en tak til den smukke Anne for at give os lov til at lege med hende og hendes dejlige kropsåbninger.

 

Det er blevet kraftigt antydet, at der alligevel kan blive et tredje GB med hende.

 

Jeg skal helt sikkert deltage.

 

Kan næsten ikke vente.

 

Som man siger: Hellere i dag, end i morgen.”


 

Fru Anne kom igen til Vejle og jeg kunne d. 21. juni 2015 skrive:


 

Jeg vil også gerne sige tak til Anne og arrangørerne for endnu et fantastisk arrangement i Vejle. Denne gang var der jo oven i købet en fluffer med i prisen, hvilket alle var yderst tilfredse med. Jeg beklager, at jeg ikke fik fat i flufferpigens navn. Men måske foretrækker hun også selv at være anonym. I hvert fald var hun en supersutter, og der var mange af de tilstedeværende fyre, der benyttede lejligheden til at komme i munden på hende, hvilket hun selv meddelte med en vis stolthed.

I starten sad hun i sofaen og suttede pik på fyrene mens de stod foran hende, men heldigvis skiftede hun senere til den klassiske piksutterposition som alle mænd elsker, nemlig den hvor manden sidder i sofaen og piger sidder på knæ og sutter pikken. Det var herligt at se det nydelsesfylde ansigtsudtryk på fyrene mens de nød hendes sutteevner.

Med hensyn til Anne, så kan jeg kun gentage al min ros fra det seneste GB med hende i marts. Hun er så fræk og liderlig. Missen var denne gang barberet så der var en lille stribe hår formet som bogstavet V. Måske stemmer Anne på Venstre! I så fald er det da en fræk reklame for partiet.

Jeg elsker at høre hendes lille frække hengivne støn når en stiv pik glider på plads oppe i hende. Og det er skønt at se, hvor meget hun nyder at blive kneppet. Og ikke mindst nyder hun at få slikket fisse.

Og hun tager med glæde imod os alle sammen. I alle huller. Og hun tømmer os for safter. Både de tykke og de tynde. De unge og de gamle. Både jyderne og dem, der kommer helt fra Fyn og Sjælland for at nyde hende. Der gøres ingen forskel. Det må være en rar fornemmelse at være centrum for sexlysten for så mange liderlige mænd, som alle vil kneppe hende så meget som muligt og udtømme alt deres sperm i hende eller ud over hende.

Der var denne gang 5-6 gengangere fra nogle af de andre GB som jeg har været med til, men ellers var det glædeligt at se så mange nye ansigter (og pikke). Selv følte jeg mig efterhånden som lidt af en GB-veteran og kunne derfor fortælle nogle af de nye, at de burde tilmelde sig til Peters mailliste. Og med gengangerne kunne man genopfriske gode oplevelser, eller høre om nogle af de GB som man ikke selv kunne deltage i.

Jeg snakkede også med en af de unge fyre, som tydeligvis var begejstret for situationen, selv om han selvfølgelig også som førstegangsdeltager synes, at hele oplevelsen var temmelig grænseoverskridende, men når først man beslutter sig for at kaste sig ud i det, så bliver det hele ganske naturligt.

Som FKK4Ever skriver oven over, så var der hele tiden 15 mænd i stuen i de to første timer, så der var hele tiden pikke nok til Anne, men ellers så gjorde det såmænd efter min mening ikke noget, hvis man blev enige om en 10 minutters pause midt i det hele, men omvendt så er en del af konceptet jo, at der er action hele tiden.

Første gang jeg var til GB med Anne ville jeg gerne have prøvet en bukkake-udløsning, hvor vi var en flok der på samme tid sprøjtede sperm i ansigtet på hende. Det fik jeg lejlighed til denne gang, da der var en anden fyr, som var med på spøgen. Så vi stillede os på hver side af hendes ansigt og onanerede samtidig og kom også næsten samtidig. Jeg elsker at se et kønt pigeansigt fyldt med sperm. Næste gang er der måske et par mere som vil være med, så hun kan få sperm fra endnu flere på samme tid.

Som det fremgår, så er jeg vild med GB. Atmosfæren er så afslappet, og stemningen mellem deltagerne og pigen er præget af både munterhed og gensidig opmuntring og begejstring. Og selv om nøgne mandekroppe sjældent er særligt pæne at se på, så er det en stor visuel oplevelse at se alle de nøgne kroppe samlet i et rum, og at kunne se de alle sammen er fokuseret på noget så positivt som sex, orgasmer og livsglæde.”


 

Plads nr. 4 på min liste er Maria, der er en skøn ung blondine, som jeg mødte ret sent i min til som GB-besøgende, så jeg har kun oplevet hende en enkelt gang, hvor hun oven i købet kun var stand-in for den unge, men allerede legendariske Nicoline, der tog alle med storm for et par år siden. Maria var helt ugenert med sin krop når hun stolt spankulerede rundt i rummet, og rent seksuelt var hun med på den værste.

 

D. 31. december 2016 skrev jeg:

 

Ny superstjerne på gangbanghimlen

 

Tråden til ovenstående arrangement er åbenbart forsvundet, så jeg tillader mig at starte en ny tråd, selv om der er gået nogle uger siden det løb af stablen. Det tre piger var Lykke, Tiffani og Marie. Oprindelig skulle unge Caroline have været den tredje pige, men hun måtte melde afbud på grund af sygdom. Men erstatningen var mindst lige så god fik man at vide.

Og det skal jeg love for, at hun var. Af alle de gangbangpiger jeg har oplevet i Vejle, der er Marie helt i toppen med hensyn til liderlighed, indlevelse og respons til mændene. Hun var et gudesyn, når hun stolt og splitternøgen gik rundt i lejligheden i de få pauser, som hun holdt undervejs. Hun havde debuteret som GB-pige sammen med Sandra et par uger i forvejen, hvilket havde været til stor glæde for de besøgende. Broder Pikken skrev i hvert fald om hende i tråden d. 16. november:

"Og Maries debut, hold da op en sexhungrende gudinde. Igen en sprød lækker ung pige. WOW ! Elsker pik og hvis der ikke var en pik i fissen, så var hun hurtig til at spørge rundt " er der ingen der vil slikke min fisse" Mega frækt !"

I annoncen for hendes debut-GB stod der om hende:

"MARIE er 23 år og også med et super smukt ansigt, 172 cm og vejer 71 kg og har en dejlig stor E skålsbarm, hun sutter gerne pik uden kondom, og er også til analsex uden kondom, men kun sex med kondom i fissen - hun er også til dejlige frække våde tungekys ved kemi og god mundhygiejne."

Nu var hun så tilbage til alles tilfredsstillelse. Hun var i konstant aktivitet i soveværelset, hvor hun udfoldede sig på sengen, mens de to andre piger hovedsagelig tog sig af mændene i sofaarrangementet i stuen. Marie gav den som sagt gas i soveværelset, hvor hun konstant var omringet af 4-5 mænd, som enten blev suttet effektivt eller som kneppede hende meget voldsomt.

Jeg tror også, at der blev lavet et par sandwicher, hvor hun havde pik i både fissen og røven på samme tid. Og netop som Broder Pikken skriver om hendes debut-GB, så lød hendes kælne stemme et par gange: ”Er der ikke nogen der vil slikke min fisse” hvis der var et øjebliks pause i udskejelserne. Hun slikkede også fisse på den unge Tiffani, som så ud til at nyde det i fulde drag. "Din fisse smager godt" sagde Marie til Tiffani.

Jeg vidste ikke om man måtte sprøjte spermen i munden på hende, men jeg fornemmede ikke, at det var noget problem, så da min første udløsning nærmede sig, fik jeg drejet hendes mund i position til at tage imod spermen. De andre fyre sagde, at det var en fin ladning jeg fyrede af, og hun slugte det med velbehag.”

 

Plads nr. 5 på min liste indtages af en ganske særlig pige, der ved denne lejlighed kaldte sig Isabella. Jeg skrev om hende:

 

Isabella, den blonde, frække og sexede skolefrøken, havde tirsdag formiddag indbudt til – ikke forældremøde – men derimod gangbang i en villa i udkanten af Vejle. Det blev en god oplevelse, både for de indbudte, og jeg håber sandelig også, at Isabella vil se tilbage på dagen med gode minder.

 

Hun fortalte ganske vist, at hun ikke skriver dagbog, men jeg tror, at hun kunne have skrevet: ” I dag fik jeg masser af pik og jeg slugte en masse sperm.” Men som man vist også siger, så er det kun artige piger, der skriver dagbog. De uartige piger har ikke tid til det, for de skal bolle hele tiden.

 

Jeg ankom et par minutter før den annoncerede åbningstid, men blev alligevel lukket ind, og jeg kunne se inde i bollerummet, at Isabella allerede lå på sengen med en herre oven på sig.

 

I det tilstødende rum smed jeg hurtigt tøjet. En anden mand var i gang med det samme. Han sagde: ”Tak for sidst.” Jeg kunne desværre ikke lige huske manden, så jeg forsøgte mig med den gamle vittighed om de to nudistsvømmere, der møder hinanden et andet sted end i svømmehallen, og hvor den ene så udbryder: ”Undskyld, men jeg kunne ikke genkende dig med tøj på.

 

Tilbage i bollerummet kunne jeg se, at smukke Isabella var iført den klassiske skolepigedragt med rødternet nederdel, hvide nylonstrømper med hofteholder, en hvid top, der dækkede brysterne og et lille slips i samme stof og mønster som nederdelen. Desuden havde hun hvide perleørenringe i ørerne, og neglene var malet røde.

 

Så man skulle lige vænne sig til, at det ikke var en stram skolefrøken i sort kjole og med hornbriller, som man skulle møde, men at det derimod var en lille, fræk, smuk og topliderlig skolepige, der var festens midtpunkt. Men det gjorde nu ikke noget, at det var sådan.

 

Isabella er meget smuk. Meget kønne og levende øjne, en lille og en anelse spids næse, og en dejlig lille mund, med fugtige læber. Munden kommer vi tilbage til.

 

Vi fik hurtigt lokket den hvide top og brystholderen af hende, så hun afslørede to dejlige bryster og en dejlig blød mave. Nederdelen og nylonstrømperne ville hun beholde på i første omgang, så der også var lidt at se på for de mænd, der kommer senere, som hun så betænksomt sagde.

 

Kussen er et helt kapitel for sig. Jeg tror roligt jeg kan sige, at Isabella har den yndigste kusse jeg nogensinde har set. Selvfølgelig glatbarberet og så lige med en lille gylden hårtot på toppen. Skamlæberne stak en lille smule uden for, og huden var så smuk og helt fantastisk blød. Hvis jeg kunne, så ville jeg ikke lave andet hele dagen end at lege med sådan en dejlig kusse. Kusser er så fantastiske at lege med.

 

Efterhånden havde der nok indfundet sig 10-12 mænd i rummet og de fleste skyndte sig at hilse på Isabella ved at bolle hende på skift, mens hun lå på ryggen med spredte ben. Andre fik suttet pik af hende mens hun lå med bagoverbøjet hoved ud over sengekanten. Det er en af mine favoritmåder at få suttet pik på, så det tændte mig meget.

 

Men selv om Isabella blev bollet i den dejlige kusse og stort set hele tiden havde en pik i munden, så sørgede hun for med et lille nik og et smil at hilse hver gang, der indfandt sig en ny mand i området omkring sengen. Det var et smukt træk af hende.

 

De fleste mænd, som fik suttet pik, ville gerne komme i munden på hende. Jeg er meget optaget af sperm, så jeg holdt øje med når manden kom, og hvis der løb noget ud af mundvigene, så sørgede jeg for med fingrene at samle det sammen, så hun kunne slikke det af mine fingre. Jeg kyssede hende også nogle gange, mens hun havde sperm på læberne.

 

Da jeg havde gjort det nogle gange, synes Isabella åbenbart også, at jeg skulle prøve at have sperm i hovedet, så hun tog en stor klat og smurte ud over mine kinder. Det var umådeligt sødt af hende. Og det var meget, meget frækt.

 

Derefter blev det tid til at forsøge med en sandwich. En mand lagde sig på ryggen på sengen. Isabella kravlede ovenpå ham, og en anden mand tog hende analt. Det var frækt at se på. Det var også her, at vi første gang fik lov til at smække hendes balder adskillige gange. Mange ville sikkert gerne have lagt hende over knæene og have givet hende en rigtig god endefuld, men det ville ikke passe ind i situationen. Men smæk i numsen fik hun alligevel. Og hun kunne lide det.

 

Efter den første sandwich var det tid til den første velfortjente pause til den frække skolepige. Og så kommer det store spørgsmål: Hvad snakker 8-10 mænd om, mens de sidder eller står splitternøgne i en stue, og venter på, at pigen vender tilbage fra sin pause? Vejret, kongehuset og politik er tre oplagte samtaleemner, så jeg kastede den idé ud i stuen, om man kunne forestille sig, at det var Helle Thorning-Schmidt, der lå der på en seng midt i stuen, og blev kneppet godt og grundigt i alle huller?

 

En anden deltager sagde sarkastisk, at han ikke troede på, at statsministeren overhovedet tænder på pik, men mere på moneter og magt. Da hun så var ude af billedet, var der til gengæld udbredt enighed om, at både Johanne Schmidt-Nielsen og Pernille Skipper ville være fantastiske som GB-piger. At det er urealistisk ved vi selvfølgelig alle sammen. Men i vores fantasier er det da sjovt at tænke på sådan et folketings-GB, hvor en af de skønne unge piger fra venstrefløjen bliver grundigt betjent af 15-20 veludrustede mænd fra hele det politiske spektrum.

 

Heldigvis vendte Isabella nu tilbage til rummet, og lagde sig denne gang på ryggen i sengen med hovedet i den modsatte retning af hvordan det først havde ligget. Inden pausen var jeg begyndt at sørge for, at hendes bryster og maveskind var smurt ind i vandbaseret glidecreme. Dette fortsatte jeg nu med. Også kussen skulle jævnligt have creme. Det blev min opgave. Jeg blev udnævnt til ”olieslaven”. En tjans som man med glæde tager imod.

 

Herefter fortsatte aktiviteterne. Isabellas kusse blev nu også slikket grundigt af en række af de liderlige mænd, og hun fik pik i kussen og i munden på samlebånd. Men hun er lidt af en drillepind opdagede jeg, for nu havde hun besluttet sig for at sluge spermen uden at lade det løbe ud af mundvigene. Så jeg blev snydt for lidt af min fornøjelse med at lege med spermen. Til gengæld måtte vi stadig kysse hende.

 

Det var først på dette tidspunkt, at det gik op for mig, at hun havde en lille fræk piercing i navlen. Den havde hidtil været skjult af hofteholderen og nederdelen, som hun stadig ikke ville tage af. Jeg har selv haft en udpræget fetich for navlepiercinger, lige siden jeg for en del år siden var ansat på en fynsk handelsskole, og en af mine kvindelige elever en dag hev op i blusen i kantinen og stolt fremviste sin nye navlepiercing. Det var så frækt dengang.

 

Efterhånden var de første to timer gået, og det tyndede lidt ud i flokken af mænd. Til gengæld kom der også friske kræfter til. Og efter endnu en kort pause, så fortsatte vi med anden halvleg af gangbanget med Isabella.

 

Der var en lidt mere intens og fortættet stemning i rummet efter pausen. Der opstod en samhørighed mellem mændene og den frække pige i sengen. Vi snakkede og pjattede på livet løs, alt i mens vi igen kneppede Isabella og blev suttet af hende. Og man må sige, at hun tog enhver pik i munden uden at beklage sig. Om den var stor eller lille eller tyk eller tynd var lige meget. Alle blev modtaget med glæde og fik en ekspertbehandling.

 

Det mærkede jeg selv, for nu var det også blevet tid til, at jeg skulle have min pik i munden på hende. Det var så skønt. Hun suttede som en drøm med masser af vacuum-effekt, og da jeg kom i munden på hende var det nærmest som om, at hele rygraden blev suget ud af kroppen på mig. I hvert fald medførte udløsningen, at jeg blev så omtumlet, at jeg var lige ved at snuble, da jeg skulle trække mig tilbage fra hendes mund og sengekanten. Men jeg nåede at holde balancen, så der ikke skete noget.

 

Til gengæld var der undervejs så meget tryk på aktiviteterne i sengen, at et af bundbrædderne knækkede. Men det tog vi os nu ikke af synderligt af. Og heldigvis holdt sengen resten af festen ud.

 

Det var vist også nogenlunde på det tidspunkt, at det endelig lykkedes for os, at få Isabella til at smide nederdelen og nylonstrømperne, så vi kunne nyde hende helt nøgen i alt hendes skønhed og pragt. En smuk, slank pige, med lange ben, dejlige bryster, blond hår og et kønt ansigt.

 

Isabella skulle nu ride pik på en fyr, men pikken ville ikke blive på sin plads. ”Kan I ikke stikke den ind, en af jer?”, sagde manden frisk, så jeg tog om mandens kondomklædte pik, og forsøgte at stikke den op, men der var noget med vinklen, der drillede, så Isabella måtte til sidst selv rejse sig, og sørge for at pikken kom på plads i kussen.

 

Det var først bagefter, at det gik op for mig, at det nok var en anelse grænseoverskridende at røre ved en anden mands pik på den måde, men som nævnt, så foregik det hele i en munter og intens atmosfære, så det føltes ikke mærkeligt på nogen måde.

 

Selv fik jeg min anden udløsning ud over kroppen på hende, og man kunne nu også begynde at mærke, at de tilbageblevne mænd var ved at være tømt for kræfter og ikke mindst sperm. Et par energiske mænd kneppede hende dog som en afslutning beslutsomt bagfra, mens hun lå på alle fire i sengen.

 

Så var festen slut. Jeg sagde tak for i dag og fik en krammer og et kys af Isabella, og gik derefter i bad for at få vasket sveden og glidecremen af kroppen og fingrene. Inden jeg begav mig hjemad, spurgte arrangøren, om lærere og pædagoger er specielt liderlige, for en hel del af hans GB-piger havde haft berøring med undervisningsområdet.

 

Jeg svarede, at jeg troede, at der er liderlige piger i alle erhvervsgrupper, men da jeg gentog spørgsmålet senere på dagen, hvor jeg var sammen med min veninde, så sagde hun, at alle lærere er topliderlige og knalder til højre og venstre til skolefesterne. Jeg måtte svare hende, at jeg så desværre har været ansat på de forkerte skoler hele livet, for det er altså ikke den oplevelse som jeg selv har.

 

Afslutningsvis vil jeg gerne sende en hilsen og en stor tak til Isabella. Det er så vidunderligt, at der findes piger, som tænder på at være centrum for så mange liderlige mænds opmærksomhed gennem nogle timer.

 

Det kunne være skønt, hvis hun en anden gang ville invitere til gangbang i Vejle. Jeg ville i givet fald være helt sikker på at melde mig til at møde hende endnu engang.”

 

Broder Fun skrev 10. juni 2015 om samme arrangement:

 

Hej.

Jeg var også med til dette GB. 

Det var mit første møde med denne verden med købesex. I starten var jeg lidt genert og havde nok mest lyst til at gå igen, men syntes lige at jeg ville se hvad det var for noget og der på sengen midt i stuen lå der en skønhed omgivet af mænd, alle nøgne på nær at hun havde en lille kjole på som ikke var i vejen. Jeg kiggede med i det første 15 min. Så kunne jeg godt mærke at der kom lidt liv i sjoveren, troede faktisk at jeg var gået hen og blevet lidt impotent her på det sidste.. men så var det ligesom at hun kigge mig i øjnene og sendte mig en tanke om at det var ok og jeg skulle komme tættere på. Det gjorde jeg så.hun spredte benene og smilede til mig, jeg ved ikke lige hvad der skete, men jeg glemte at der stod 7-10 mænd omkring hende, og jeg begyndte at slikke hendes dejlige fisse, hun nød det og hendes underliv bevægede sig rytmisk rundt endte med nogle små krambe bevægelser. Jeg havde i forvejen gummi på og efter slikke turen var jeg klar. Jeg kravlede op til hende og førte nu mit stive pik op i hende, hun var varm og våd, men dejlig stram og når jeg bankede pikken i bund kunne jeg mærke at den ikke kunne komme længere , jeg kiggede hende i øjne og hun så ud som om hun nød det , så jeg forsatte indtil at jeg fik en kæmpe orgasme op i hende.

Senere var jeg med i en DP med hende , jeg lå på ryggen og hun red mig og en mand tog hende bagfra. .. jeg kunne mærke at der blev meget lidt plads indeni hende, men det kunne også godt li..hun stønnede da i hvertfald af vellyst. ..

Jeg tog også senere en tur med hende . Doggy style i fisse. Der fik hun mig også til at komme..

Og da min tid var ved at være slut tog jeg en sidste tur med hende . Hun lå på ryggen og jeg mellem hendes ben. Der fik jeg S.. også en orgasme. .. så 3 gange på 2 timer.. så isabella må da virkelig kunne noget...

Hende ville jeg gerne møde igen.

Så isabella hvis du skulle få lyst så giv lyd fra dig... vi er alle klar.”

 

 

Senere på sommeren indbød Isabella til bukkakeseancer i en kælder i Aarhus. EG-brugeren Hedonis besøgte hende og skrev d. 8. september 2015:

 

Uddrag af annonceteksten - hvis den er fjerne fra nettet:
-----------------------------------------
Bukkake betyder at sprøjte. Flere mænd der samtidig onanere og sprøjter ud over kvinden. (skal ikke forveksles med gangbang hvor man også har sex med pigen, og det indeholder heller ikke gagging eller blowjob)

Jeg har en super lækker og fræk tøs på 31 år, der ligger blindfoldet og klar til at sluge din sperm. Du kommer, spiller pik indtil du kommer, og fylder hendes mund med sperm, som hun bliver beordret til at sluge, til sidst tager hun din pik i munde og sutter dig helt tom.
Du tager afsted igen, uden hun ser dit ansigt.
500 kr

------------------------------------------

Man plejer at sige "Lang historie, kort". Herunder er det lige omvendt. Sådan må det være når man vil gå i dybden med en af de sjældne kvalitetsoplevelser. Spring videre, hvis du er utålmodig. Nu er du advaret!

Jeg har været i den 7. himmel! Kortvarigt, med langtidsvirkning. Nu ved jeg ganske vist ikke hvordan den 7. himmel egentlig er eller om den findes i andet end forestillingen, men sammenlignet med erfaringer fra piger, der lover den 7. himmel i deres annoncer, slog min oplevelse lørdag eftermiddag her i slutningen af Aarhus Festuge aldeles mange af disse af banen i intensitet og ovenud indfriede forventninger.
Mærkeligt nok, fordi jeg ikke anså det for noget særligt. Bare noget der skulle prøves af.

Det stod i annoncelight.dk og jeg blev optændt af tanken: Bukkake.

Nu har jeg faktisk prøvet noget lignende tre gange før. Enten som opvarmning til gangbang eller som afslutning. En af disse var med en vanvittig fræk pige i sexklub og henved 10-12 mænd, hvor nogle stykker sluttede festen med at sprøjte hen over ansigtet og i munden på hende. Deriblandt mig. Frækt og liderligt.

Jeg bliver lige nødt til at indrømme, at jeg de seneste år har været dybt fascineret af at se porno hvor en kvinde får adskillige ladninger serveret i munden for derefter at sluge det hele. Det lyder plat, det erkender jeg, og i virkeligheden er der ingen forskel på kvaliteten af min orgasme uanset hvor udløsningen lander eller hvad kvinder gør med det bagefter. Men det visuelle element hjælper fantasien ret meget igang og gør det ultrafrækt. Jeg har spekuleret over om der også er noget med magt og ydmygelse af kvinden blandet ind i det. Måske. Eller måske noget med at blive totalt accepteret. Intet af hvad jeg giver af mig selv er fremmed for hende. Spekulationer? Undskyldninger? Lige meget, fordi annoncen lovede en kvinde der bare lå klar til os mænd.

Det var et set up arrangeret af hendes mand og i annoncen lød det faktisk lidt som en magt over kvinden. Men i nogle af mailsvarene fra ham var der mange hints til at det lige så meget handlede om hendes fantasi.

Hun ville være tilgængelig i den afsatte tid på en time og man kom blot forbi når det passede én. Tilfældet ville, at jeg var den første og der var ikke andre, der kom heller ikke andre mens jeg var der. Måske det var et lille lykketræf. Jeg ringede på og blev mødt af manden som hilste pænt og vi talte lidt sammen. Utrolig flink fyr. Han gik i forvejen ned i et kælderlokale. Ikke stort men et helt igennem perfekt sted til det der skulle foregå. Alt var hvidt og der var kun en seng midt i rummet sammen med et lille anlæg til musik fra mobilen. På sengen ligger en ufattelig smuk kvinde med lange sorte støvler, strømper og hofteholder. Ingen trusser og nøgen på overkroppen. Håret - som var stort, letkrøllet og blondt - var slået ud i en vifte hen over madrassen og ned over gavlen. Hun lå med hovedet helt op til kanten og øjnene dækket af en meget elegant maske.

Manden gik hen til hende og hviskede noget til hende, krammede hendes bryster og kyssede hende blidt inden han vendte sig mod mig og sagde "god fornøjelse. Hun er din" - og forlod kælderen op ad trappen. Jeg stod lidt tøvende inden jeg helt fattede mig og fik smidt det meste af tøjet. Reglerne var gjort klart på forhånd. Gerne røre hende på lårende og brysterne. Jeg skulle selv onanere og når jeg så var klar skulle jeg bede hende åbne munden så jeg kunne aflevere ladningen i munden og hun ville sluge det hele. Det var sådan set bare det. Bare!?

Men der opstod en helt uventet andægtighed. Jamen undskyld udtrykket, sådan føltes det. En stor ømhed for den kvinde der lå der klar til mig uden overhovedet at vide hvem jeg var. Jeg blev fuldstændig overmandet af liderlighed, lyst og ømhed. Forvirrende følelse. Jeg ville give det bedste af mig selv til hende. Jeg kunne ikke se hendes øjne. Alligevel var det som om hun så mig og jeg så hende. Et lille smil på hendes smukke læber var som et signal til mig om at alt var ok. Min vejrtrækning var blevet tung. Hun mærkede det og det satte skub i hendes lyst. Hun begyndte at røre ved sig selv. Først på brysterne og derefter mellem lårene. Snart havde hun fingrene på det øverste af kussen. Gned dem langsomt og cirklende. Efterhånden mere og mere rytmisk og først én, så to fingre ind i revnen mens jeg grådigt slugte hver bevægelse med øjnene. Det var svært at holde sig fra hende og jeg havde virkelig lyst til at give hende min hjælp med tungen.

Reglen sagde ikke røre fissen, så jeg prøvede forsigtigt med en hånd på det blødeste sted på inderlåret. Det var en fryd. Varm og glat hud. Blondekantens stoflighed og det glatte nylon. Den ene hånd på hendes lår, den anden arbejdede langsomt med min voksende pik. Millimeter fra den forbudte zone mellem benene, tog hun min hånd med et fast og hurtigt greb og førte den op til sit ene bryst. Det var som en ild under min hånd. Hun trak min hånd op til sin mund og begyndte at sutte og slikke på mine fingre. I et kort øjeblik var det som om at hendes våde tunge mod mine fingre kunne mærkes direkte på spidsen af pikken som om hun suttede på den. Hendes vejrtrækning blev mere intens og jeg bukkede mig ned for hviskende at spørge om jeg måtte sutte hendes brystvorter. Hun nikkede.

Sjældent har jeg mærket så strittende og stive brystvorter. De blev lange i mellem mine læber og jeg sugede som om jeg kunne få hele brystet ind i munden. Fra det ene bryst til det andet. Min venstre hånd på låret, et bryst i munden, hendes fingre arbejdende i fissen mens jeg spillede min pik med højre hånd. Et kik på hendes smukke åbne læber og lyden af både hendes og min stønnen... tiden står stille.

Pause. Rejser mig op og kigger på hende stående nede ved fodenden så jeg kan se hendes fingre arbejde. Fissen er våd, glat og smukt formet. Jeg får lyst til at strække seancen længst muligt. Det lykkes ikke. Tanken om at virkeliggøre det jeg er kommet efter, målet med det hele tager over og jeg stiller mig hen over hendes ansigt og spørger: Er du klar? Hun svarer med at åbne munden og det lader ikke vente på sig. Langt sprøjt der rammer kinden. Næste i munden og det tredje på overlæben og ned langs næsen. De følgende rammer alle i munden og jeg er helt kogende og svimmel i hovedet da jeg ser hende tage min pik i munden og suge det sidste i sig mens jeg lukker øjnene og lader al energi sive ud af kroppen. Jeg ser hende lege med det i munden, skubbe det op på tungespidsen nogle gange før hun sluger det.

Rummet og musikken bliver igen nærværende og som jeg tror det er slut, ser jeg hende stryge en finger op ad kinden for at slikke det i sig, der ramte ved siden af. Også det på overlæben og næsen skraber hun af med pegefingeren og slikker den ren. Hun smiler lidt igen. Jeg ser at hun nyder det. Og bliver taknemmelig. Bukker mig ned over hende til et sidste kram af hendes bryster mens jeg siger tak og stryger hende over kinden. Andet kunne jeg ikke. Men jeg ville ønske at jeg kunne kysse hende. Hun sagde også tak. Der var ømhed og kærlighed blandt mine følelser i det øjeblik - og faktisk stadig nu når jeg tænker på hende her flere dage efter. Det føltes så smukt at vi kunne dele en fantasi og nyde det på hver sin måde. Og det må hun også have gjort. Nydt det. Hvem ville iscenesætte og udføre dette på så ophøjet en måde for pengenes skyld? 500 kr...

På vejen ud får jeg en længere sludder med manden. Han er virkelig en flink fyr og stor respekt for den mand, som tør give sin kvinde friheden - og endda hjælpe hende - til at udleve sin lyst og fantasi. Jeg roser hende for at være en usædvanlig flot og lækker kvinde. Det er han enig med mig i.

Hvis der bliver en næste gang, hvilket jeg inderligt håber, vil jeg give det chancen og vente til vi er flere om hende på samme tid. Det vil nok være en lille udfordring for min trang til at fordybe mig solo, men tættere på den fantasi om flere mænd på samme tid, der var lagt op til i annoncen. Vi får se.

Måske bliver det muligt at knalde med hende. Det var med i overvejelserne mens vi skrev sammen før mødet.”

 

Plads nr. 6 indtages af Josefine. Bakkely skrev 7. maj 2015 dette om hende:

 

Jeg ankom lige lidt efter 12 og tror der var 8-9 fyre i forvejen, 4 af dem var godt igang henne ved sengen mens nogle andre sad i et par sofaer og slappede af.
Pigen på sengens så meget, meget dejlig ud i ført hofteholder og sorte nylonstrømper, og så var hun blindfolded - det synes jeg var rigtigt frækt.
Ingen tvivl om at hun nød det der blev gjort ved hende, og der var stort set uafbrudt en der havde en pik i munden eller fissen eller røven på hende.
Jeg smuttede hen til hovedenden og fyren der havde pikken i munden på hende spurgte om jeg ville prøve - det ville jeg gerne og hun startde med at sutte min pik grundigt - hun vil gerne kneppes i munden bemærkede en af de andre fyre, så jeg prøvede først lidt forsigtigt, og derefter lidt mere kontant, det var skønt, og hun kunne virkelig tage pikken dybt - jeg stoppede op og fandt et kondom, og bevægede mig om det den anden ende, hvor jeg havde udsigt til en forrygende indbydende røv - en anden fyr var lige blevet færdig og jeg lagde mig på knæ bag hende og stak min stive stang forsigtigt op i hendes fisse - hun var lækker stram og meget våd - det var lige før det var unødvendigt med den klat glidecreme, som jeg havde placeret i åbningen først - hun var i hvert fald rigelig våd til at jeg med en finger kunne smøre hendes røvhul med det overskydende - jeg havde lidt lyst til at stikke en finger op i røven på hende først, men der var et par opslag, hvor fingre blev frabedt - “hun får pik nok” - stod der, så jeg trak pikken ud af hendes fisse og presseden den forsigt mod ´hendes glinsende røvhul - stille og roligt gled den ind - Mhhhmm - ja stønnede pigen, og jeg begyndte at kneppe hendes dejlige røv, det tog ikke længe inden jeg måtte overgive mig og jeg mærkede en fed udløsning oppe i hendes røv - tilfreds trak jeg pikken ud igen og lod en anden fyr komme til godterne.


Herefter satte jeg mig og nød at se på de andre mænd, der var helt klart stor begejstring blandt de andre, hun var i særklasse, skide dejlig og utrolig fræk.

Kort tid efter kom der en fyr, og sagde til hende, at nu skulle hun altså have en pause, og han fjernede hendes blindfold - hun var helt blændet af lyset og måtte lige sidde lidt på sengen for at vænne sig til det, inden hun smuttede ud for at få lidt at drikke og en meget kort pause, for mindre end 5 minutter efter var hun tilbage i sengen, og nu kunne vi så også få fornøjelsen af hendes frække øjne.

 - efter en lille pause, var jeg kampklar igen, og igen op for at få suttet pik, eller mundkneppe - det blev til lidt af hvert, indtil hun pludselig tog omkring min pik med hånden og løftede den op, så hun kunne kunne komme til at slikke mine nosser - hold kæft det var godt, hun suttede på livet løs, og jeg kunne mærke at jeg var lige på kanten af den næste udløsning, og det kunne hun også, så hun stoppede resolut pikken i munden, og et splitsekund efter eksploderede den i m,unden på hende - kors et par frække øjne hun derefter sendte mig, mens en fyr ved siden af gav hende en serviet, det den portion spem som jeg lige havde afleveret i hendes mund.

Jeg satte mig igen hen i sofaen og tog en slapper og en sludder med nogle af de andre fyre, og ventede på at jeg måske kunne klare en runde mere - og det lykkedes sandelig efter en halv times tid.

Alt i alt en virkelig god oplevelse, en ustyrlig dejlig tøs, og nogle hyggelige deltagere, stemningen var utrolig afslappet, og omgivelserne perfekte, men jeg har jo været der et par gange tidligere, og må tilstå at jeg aldrig er blevet skuffet, der er styr på tingene, pigerne er søde op oplagte og så kan man jo ikke ønske sig mere - før næste gang, og det bliver snart - den 19. maj, kan jeg se, og det 100% sikkert at hvis Josefine kommer igen, så skal der komme meget i vejen for at forhindre mig i at komme igen.
 

Håber det var noget du kunne bruge HR. capitan.”

 

 

Og selv skrev jeg d. 20. juli 2015 dette om hende:

 

Det var blevet sommer; den tirsdag sidst på måneden ved middagstid; i den dejlige by Vejle, der ligger så naturskønt i trekantsområdet på skråningerne ned mod Vejle Fjord.

 

Der var inviteret til gangbang med Josefine - en helt utrolig lækker 23-årig blondine med meget langt hår. Hun kommer helt fra hovedstaden, men tager gerne til hovedlandet for at lade de fynske og jyske mænd nyde hendes dejlige krop, kusse og fantastiske evner som piksutter. Hun har som nævnt en gang tidligere lavet et GB i Vejle, hvor jeg desværre ikke selv kunne deltage, men denne gang ville jeg ikke gå glip af at opleve hende. Jeg er jo en hund efter ung fisse, som jeg plejer at sige.

Jeg ankom da halvdelen af tiden var gået denne gang. Normalt kan jeg bedst lidt at være med fra start, hvor man kan være med til at opbygge en god stemning, men nu ville jeg prøve at være med til sidst, for at se om det skulle være anderledes. Rent tidsmæssigt er det perfekt med et gangbang mellem 10 og 14. Så kan man komme til Vejle fra forskellige steder i landet, og nå hjem igen, inden det bliver for sent. Men det kunne selvfølgelig også være skægt at prøve et aftengangbang en gang.

Josefine stønnede højlydt af nydelse inde fra kneppestuen, og det kunne tydeligt høres helt ude i køkkenet, hvor man bliver budt velkommen og får sit armbånd på. Jeg vil tro, at der var 8-10 mænd tilbage på det tidspunkt, og der kom vist ikke ret mange efter jeg var ankommet. Det var en meget varm dag, og nogle har måske endda synes, at det var for langt at køre i den varme.

I øvrigt var der ikke ret mange gengangere fra de andre vellykkede GB som jeg har gæstet i Vejle, men det kan måske skyldes, at jeg ikke som normalt kom om formiddagen, eller måske var folk allerede taget på ferie. Andre havde måske simpelt hen måttet vælge hvilken dag de ville til GB, for allerede to dage efter skulle der være GB samme sted med en kvinde på 37 år.

Jeg er jo kendt med forholdene, så jeg skyndte mig ind i det tilstødende værelse for at smide tøjet, og straks derefter at kunne kaste mig ud i løjerne inde i stuen. Josefine lå selvfølgelig på sengen omgivet af en håndfuld mænd, der var i gang med at fornøje hende, og fornøje sig med hende. Hun var blindfoldet. Det havde hun været fra starten, blev der sagt, og det blev hun ved med at være helt til slut. Desuden havde hun hvide nylonstrømper og hofteholder på. Jeg lagde ikke mærke til om hun var piercet i navlen, hvilket jeg normalt tænder meget på. Hun havde forskellige tatoveringer, som jeg selvfølgelig af diskretionshensyn ikke vil beskrive nærmere, men et par af dem synes jeg var rigtigt flotte. I kampens hede fik jeg ikke spurgt hvad de forestillede, men det bliver der måske mulighed for en anden gang.

Det, at hun var blindfoldet synes jeg var enormt frækt. At ligge fire timer med bind for øjnene mens en masse mænd gør alverdens frække ting med ens krop, må være spændende. For sjovs skyld sagde jeg, at i princippet, så kunne der jo have været en gammel skolekammerat eller hendes fætter fra Jylland for at kneppe hende, men selvfølgelig er sandsynligheden for det ikke særligt stor.

Vennen fra København, som omtales i andre beretninger i tråden fra hendes første GB, var også med denne gang. ”Skal du penetreres, skat” sagde han, da han skulle til at kneppe hende første gang. Han gav hende en række hårde klask i måsen, og gav sig til at kneppe hende voldsomt bagfra. Det kunne hun godt lide. Han havde en meget lang og tyk pik. Han var noget af en superknepper.

Han tog også billeder af hendes dejlige fisse til sidst da gangbanget var slut. ”Er det til Ugens Rapport?”, sagde jeg spøgende. ”Nej, der til min computer”, svarede vennen.

Og som der står at læse i beretningerne fra det første GB, så fik Josefine også denne gang nogle orgasmelignende rysteture undervejs mens hun lå i sengen. Egentligt er det meget smukt at se en kvinde, der ligger og ryster af velvære og orgasme.

Da jeg skulle til at have min første udløsning ville gerne komme i ansigtet på hende, men hun insisterede på, at jeg kom i munden på hende i stedet. Det gjorde jeg selvfølgelig gerne. Hun slugte desværre ikke spermen, men spyttede det ud i et håndklæde, som vi efterhånden døbte til at hedde ”spermkluden”. Da jeg spurgte hvorfor hun ikke slugte, sagde hun: ”Har du prøvet at sluge 20 forskellige mænds sperm?” Det måtte jeg sige, at jeg ikke havde. Jeg har kun smagt på min egen sperm.

Til gengæld var det lidt problematisk med det lange hår, for rigtig mange mænd spermede så voldsomt, at meget af det endte i håret også, og hun havde ikke tid til at tage et bad inden hun skulle ud på den tre timers lange biltur tilbage til København, sagde hun

Det var jo meget varmt den dag, og der var lovet mere varme senere på ugen, blandt andet om lørdagen. ”Fuck ja, og der skal jeg på arbejde”, sagde Josefine. ”Men du får i hvert fald ikke så meget pik på arbejdet”, sagde en anden lidt tørt.

Og så sagde hun på et tidspunkt, at nu måtte hun have en pause med at blive kneppet i røven, så det kan åbenbart også blive for meget for hende.

Til gengæld lagde hun sig på ryggen i sengen med hovedet ud over kanten. En fyr kneppede hende i fissen. Jeg sad på knæ på gulvet og mundkneppede hende, mens to fyres pikke blev betjent med hænderne. Det var her jeg fik min anden udløsning, hvor jeg sprøjtede ud over hendes bryster. Jeg ville gerne have haft mulighed for at smøre spermen rundt på brysterne, men desværre var en anden mand lidt for hurtig med at få spermkluden frem, så spermen kunne blive tørret af.

Men det var som sagt varmt. En høj tynd mand lå på et tidspunkt oven på hende og kneppede hende i lange seje stød. Sveden haglede nærmest af ham. Det grinede vi lidt af, og manden grinede heldigvis med.

Der blev kneppet igennem til det sidste, hvor jeg sad på gulvet og holdt hende i hånden, mens hun blev kneppet et stykke tid, og jeg kunne mærke hvordan hun trykkede min hånd når der blev gået til den. Det var både frækt og intimt på samme tid.

På et tidspunkt til allersidst kunne hun på stemmen genkende ham, der kneppede hende, og hun spurgte, om han ikke havde været der første gang. Det havde han. Hun mente også, at jeg havde været der første gang, men der måtte jeg desværre sige, at hun tog fejl.

Hun fortalte også, at man på grund af blindfoldet mister tidsfornemmelsen, så vennen fra København sagde for sjov, at der var tre timer tilbage, på det tidspunkt hvor der kun manglede en time.

Men Josefine er virkelig en vildbasse i sengen, som hun skriver i sin annonce. Meget dyrisk og liderlig. 100 procent pulserende sex.

Som nævnt, så har jeg valgt at sætte denne beretning i den tråd, det hører til det første GB som Josefine holdt allerede i maj måned, men det skyldes, at den anden tråd, der omtalte gangbang nummer to, er forsvundet et sted ude i cyberspace, og hverken Moderator og Administrator har kunnet finde den igen. Men min fortælleglæde er så stor, så jeg håber, at læserne kan finde rundt i det, og at man bærer over med de kronologiske spring i tid, som der kommer i tråden.

Og allermest har jeg selvfølgelig det forfængelige håb, at Josefine læser med, så hun ved, hvor meget vi værdsætter, at hun og de andre GB-piger i hele landet stiller op til den slags arrangementer, hvor vi er så mange mænd om at dyrke sex med en enkelt kvinde.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pedro38

Top fem er ikke verdens nemmeste opgave - er jo mange gode imellem. 

Fem gode - ikke sat i rangorden

 - Sexede Charlotte - Mødte hende nogle gange i Horsens. Helt fantastisk blow og anal. Er desværre stoppet.

- Pernille/ModenQ fra det lukkede Voksenlisten.dk - lækker moden kvinde med kæmpe bryster og frisk på stort set alt

-  Pia fra Escort5. Hun er en vildt lækker Milf og kan findes mellem Kolding og Esbjerg. Er både til dyb anal og sluger. Er stadig på, kan dog ik rigtig få fat på hende.

- Lullu - annoncere ind imellem på Annoncelight. Stor dejlig moden kvinde, som elsker at blive taget rigtg hårdt. Kommer jeg gerne igen

- Sugarbabe i Tønder. Kan ikke huske hendes navn derinde, er stoppet. Men havde et par fantastiske oplevelser med hende. Stor pige og enormt liderlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min top 3 fordi jeg har en lille pik.?

1. Livlige Laura

2. En baltisk pige i Glostrup. Fik vist ikke rigtig navnet, men hun var utrolig stram.:)

3. Alia hos Sexyclub

Derefter Salma (latina) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sex med den første trunde efter jeg blev single den første gang

Sex med den første trunde efter jeg blev single den anden gang

Sex med Trine, på 30 som havde inviteret en 23 årig veninde med ud i min slynge stue og da jeg kom ud efter at have været inde i huset og lave cocktails, fandt hende liggende hen over biliard bordet mens hun blev slikket og sagde kom!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, for 3 minutter siden:

Sex med den første trunde efter jeg blev single den første gang

Sex med den første trunde efter jeg blev single den anden gang

Sex med Trine, på 30 som havde inviteret en 23 årig veninde med ud i min slynge stue og da jeg kom ud efter at have været inde i huset og lave cocktails, fandt hende liggende hen over biliard bordet mens hun blev slikket og sagde kom!!!

Må sgu lige tilføje Jasmin, som ikke er her mere. Ved ikke lige hvor hun er, men hun tog sgu næsten pusten fra mig og en kendt pige hvis numse nærmest gav mig hjertebanken :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Thunder78 skrev, den 10.3.2019 at 14:48:

Kære loge

Gik lige og tænkte på hvad mine 5 bedste oplevelser igennem tiden er.

Jeg har 5 som på hver sin måde deler en 1. plads

Susanne Møller (Horsens - hvis I kan huske hende)

Fernanda (Århus)

GB med Dina G (Vejle) 

Kaya K (Århus - hvis I kan huske hende)

Sexy Ann Love (København hvis I kan huske hende) 

 

Husk nu hver sin smag.

Hvad er dine bedste oplevelser gennem tiden ?

Susanne Møller - hende der er/var talskvinde for pigerne? Hun var en frækkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Min første og en jeg aldrig glemmer. Dya fra Moldova lige ved armagercentret. Er desværre ikke aktiv mere, jeg nåede dog et par besøg før hun stoppede 

 Min første shemale Ellen, stadig aktiv og stadig dejlig. 

Lady bastard ( whitney ) super dejlig, jeg tror desværre ikke hun er aktiv mere, ellers ville der komme flere besøg hos hende. 
 

Yssa hvis der er mig som skal kneppes, hun ved hvordan det skal gøres. Hun et top fræk. 
 

jeg har lidt svært ved at vælge den 5. Der har sku været et par stykker, i må nøjes med de 4 
 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...