Hop til indhold
Bbullersen

Flensburg, opfølgning

Recommended Posts

Skrev også dette spørgsmål i den anden tråd, men jeg havde valgt at skrive thai i emnefeltet, og det blev hurtigt det centrale emne for tråden. Så for lige at få fulgt op på det generelle marked i Flensburg:

Jeg synes de sædvanlige websites, sexnord og fair-girls viser færre annoncer for piger i Flensburg, er annonceringen flyttet andre steder hen? Eller er der vitterligt færre piger at møde?

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, der er trods alt annoncer for 29 forskellige piger på sexnord. Jeg tror ikke der var SÅ mange flere før. Der er nogen adresser der ikke er der længere, til gengæld er der kommet et par nye til. Noget andet er så, at der ikke er så mange annoncer længere, hvor man tænker: hende SKAL jeg bare besøge. Men det er jo smag og behag ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbertus skrev, for 12 timer siden:

Hmm, der er trods alt annoncer for 29 forskellige piger på sexnord. Jeg tror ikke der var SÅ mange flere før. Der er nogen adresser der ikke er der længere, til gengæld er der kommet et par nye til. Noget andet er så, at der ikke er så mange annoncer længere, hvor man tænker: hende SKAL jeg bare besøge. Men det er jo smag og behag ;-) 

Tjah, men jeg synes bare at specielt fair-girls tit havde mange flere annoncer.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
hhansen1970 skrev, for 10 timer siden:

prøv at læs denne 

så er der moske et svar på hvorfor der ikke er så mange thai piger i byen:(

I denne tråd spørger jeg ikke specifikt på thaipiger, men piger generelt i Flensburg :)

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bbullersen skrev, for 19 timer siden:

Skrev også dette spørgsmål i den anden tråd, men jeg havde valgt at skrive thai i emnefeltet, og det blev hurtigt det centrale emne for tråden. Så for lige at få fulgt op på det generelle marked i Flensburg:

Jeg synes de sædvanlige websites, sexnord og fair-girls viser færre annoncer for piger i Flensburg, er annonceringen flyttet andre steder hen? Eller er der vitterligt færre piger at møde?

 

BB

Ja. Der er færre prostituerede i Flensborg end tidligere.( Byens danske navn er Flensborg, Flensburg er tysk, bare skrevet i respekt for den store del af befolkningen der er dansk.)

En ny lov om prostitution forlanger, at kvinderne skal registrere sig hos de lokale myndigheder, hvilket gør det bøvlet for dem der  pendler mellem forskellige byer, 1-3 uger af gangen.

Endvidere er naboerne i højere grad begyndt at protestere hvis der drives prostitution i deres opgang. Dette skyldes at det er meget lydt i de gamle bygninger, hvor alle kan høre når der bliver ringet og banket på døre, og ikke mindst tydeligt høre hvad naboerne foretager sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, for 18 timer siden:

Ja. Der er færre prostituerede i Flensborg end tidligere.( Byens danske navn er Flensborg, Flensburg er tysk, bare skrevet i respekt for den store del af befolkningen der er dansk.)

En ny lov om prostitution forlanger, at kvinderne skal registrere sig hos de lokale myndigheder, hvilket gør det bøvlet for dem der  pendler mellem forskellige byer, 1-3 uger af gangen.

Endvidere er naboerne i højere grad begyndt at protestere hvis der drives prostitution i deres opgang. Dette skyldes at det er meget lydt i de gamle bygninger, hvor alle kan høre når der bliver ringet og banket på døre, og ikke mindst tydeligt høre hvad naboerne foretager sig.

Tak for input.

Man skulle tro at hvis der var et marked for det, så fandt de andre veje...

Måske tyskerne selv kører lidt længere for et put.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...