Justfun 29 Skrevet 10. Marts, 2019 Besøgte Sabina1 ved Åbenrå i tirsdags. Hun er en meget indlevende kvinde, der kan sit kram. Vi havde noget pirringsbondage og noget fantastisk sex. Hun lider bestemt ikke af berøringsangst. Link søg: Sabina 1 Så fik jeg også skrevet mit første indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 947 Skrevet 10. Marts, 2019 Justfun skrev, for 3 timer siden: Link søg: Sabina 1 SUPER genialt og fyldestgørende link du der har begavet og med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 10. Marts, 2019 mester4u skrev, for 1 time siden: SUPER genialt og fyldestgørende link du der har begavet og med. Ro på Mester, lad nu manden sæt igang, uden det ska forståes som kritik, men det har vel været Mandag for alle Lad mig i den indskydelse nævne, at det kun være fint med en vejledning i hvordan man Link'er ja altså ikke i denne tråd Nok nærmere i generel debat, feks. Sorry afsporing, og lad de vise ord, fører tilbage, Sabina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 86 Skrevet 10. Marts, 2019 Justfun skrev, for 5 timer siden: Besøgte Sabina1 ved Åbenrå i tirsdags. Hun er en meget indlevende kvinde, der kan sit kram. Vi havde noget pirringsbondage og noget fantastisk sex. Hun lider bestemt ikke af berøringsangst. Link søg: Sabina 1 Så fik jeg også skrevet mit første indlæg. Hej Justfun, kan du beskrive hende lidt nærmere? slank eller godt polstret? ung eller rutineret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Justfun 29 Skrevet 10. Marts, 2019 Sabina1 er slank, ca. 39 somre med Fskål som ikke er økologisk Link Sabina1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergei 2 Skrevet 31. Marts, 2019 Jeg fik fransk en gang fra hende. var mega godt. slank, blød og smilende kvinde. Gid jeg boede tæt på Åbenrå... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 31. Marts, 2019 Prislisten..... “Dansk 500 Dansk i flere stillinger 600” Hvor mange stillinger kan man lige lave dansk i?...... jeg mener, hvor meget skal hun bevæge sig rundt i missionæren? Når jeg tænker på dansk, så kan jeg komme i tanke om disse stillinger: Dansk når manden ligger fladt på kvinden Dansk når manden sidder på knæ Dansk når manden bøjer kvindens ben helt bag ud ....... hvad i hele hule hewlede skal de ekstra 100,- dække? Et pift med luftfriskeren hvis benene bliver bøjet FOR langt bagud, og hun derved slipper en vind??? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Syd 16 Skrevet 21. Juli, 2020 (edited) Skal besøges! søde pige at snakke med, og hun smager dejlig, fedt at mærke hende omkring skaftet:-) Redigeret 21. Juli, 2020 af Mr. Syd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg