Hop til indhold

Recommended Posts

Kira Svalereden / Holstebro 

Jeg var blevet godt tyk bag ørerne og tog op til Svalereden ved Holstebro.Der mødte jeg et sted, der osede af hygge, varme, renlighed og god hygiejne på vagt, var der en rigtig smuk og dejlig mø hun hedder KIRA, hun var simpel hen skøn, meget forstående, hjælpsom og ikke noget der hastede.

for ikke også fortælle om dejlige store bevægelige bryster, godt bagparti med mere. en fantastisk oplevelse, som jeg med garanti hurtigt vil genbesøge.

så bare vent KIRA jeg kommer tilbage.

Hungrymann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hungrymann skrev, for 2 timer siden:

Kira Svalereden / Holstebro 

Jeg var blevet godt tyk bag ørerne og tog op til Svalereden ved Holstebro.Der mødte jeg et sted, der osede af hygge, varme, renlighed og god hygiejne på vagt, var der en rigtig smuk og dejlig mø hun hedder KIRA, hun var simpel hen skøn, meget forstående, hjælpsom og ikke noget der hastede.

for ikke også fortælle om dejlige store bevægelige bryster, godt bagparti med mere. en fantastisk oplevelse, som jeg med garanti hurtigt vil genbesøge.

så bare vent KIRA jeg kommer tilbage.

Hungrymann

Giver hun rigtige tungekys ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hungrymann skrev, for 11 timer siden:

Kira Svalereden / Holstebro 

Jeg var blevet godt tyk bag ørerne og tog op til Svalereden ved Holstebro.Der mødte jeg et sted, der osede af hygge, varme, renlighed og god hygiejne på vagt, var der en rigtig smuk og dejlig mø hun hedder KIRA, hun var simpel hen skøn, meget forstående, hjælpsom og ikke noget der hastede.

for ikke også fortælle om dejlige store bevægelige bryster, godt bagparti med mere. en fantastisk oplevelse, som jeg med garanti hurtigt vil genbesøge.

så bare vent KIRA jeg kommer tilbage.

Hungrymann

Tak for dejligt selvskab❤️ Og tudsinde tak for de fine ord☺️ Smiler sødt. Du er i hverfald hjertelig velkommen søde

Del dette indlæg


Link til indlæg

De gange jeg har besøgt Kira har der været en super kemi, hun er en fantastisk lækker kvinde som sexer helt vildt. Hilsen Sauer

Del dette indlæg


Link til indlæg
sauer skrev, for 7 timer siden:

De gange jeg har besøgt Kira har der været en super kemi, hun er en fantastisk lækker kvinde som sexer helt vildt. Hilsen Sauer

Sauer dit dejlige mandfolk altså<3 hihi tak søde, du er nu os lidt selv udenom det jo, har jo sagt at du gør mig lidt uartig!^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Kira flere gange i sommers. Sjældent har jeg oplevet en mere forstående og indlevende pige end Kira 

Desværrer er det ikke så tit at jeg er på de kanter mere men jeg drømmer stadig om hende 

hun er absolut et besøg værd. Det er bare ærgerligt at hun ikke kommer tættere på den østjyske motorvej 

Del dette indlæg


Link til indlæg
chas skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har også besøgt Kira flere gange i sommers. Sjældent har jeg oplevet en mere forstående og indlevende pige end Kira 

Desværrer er det ikke så tit at jeg er på de kanter mere men jeg drømmer stadig om hende 

hun er absolut et besøg værd. Det er bare ærgerligt at hun ikke kommer tættere på den østjyske motorvej 

<3 tak for de søde ord, nyder jo bare fuldt ud mit job:x så mødes vi da lige i drømmelandet i nat Chas :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et lille input til Svanereden.

Har nu været på besøg 3 gange, og det har været en succes alle tre gange.

Jeg har mødt 3 søde og imødekommende danske piger. Virkelig skønne piger.

Den første husker jeg desværre ikke navnet på, men Kira besøgte jeg i sommers. Miss H Helene besøgte jeg i fredags. Det var en dejlig oplevelse. Og jeg kan kun se frem til næste møde. Hun er virkelig sød og nem at snakke med

 

Vest

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
vestnudisten skrev, den 17/3/2019 at 19:56:

Et lille input til Svanereden.

Har nu været på besøg 3 gange, og det har været en succes alle tre gange.

Jeg har mødt 3 søde og imødekommende danske piger. Virkelig skønne piger.

Den første husker jeg desværre ikke navnet på, men Kira besøgte jeg i sommers. Miss H Helene besøgte jeg i fredags. Det var en dejlig oplevelse. Og jeg kan kun se frem til næste møde. Hun er virkelig sød og nem at snakke med

 

Vest

 

<3 tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kira svalereden skrev, den 21.3.2019 at 10:36:

<3 tak 

Miss H var jo super stjernen, da hovdevejens perle var til, men det er jo 15 til 20 år siden.

Hold nu kæft hun var en babe,den gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...