Hop til indhold
22 cm and thick

Maja Odense - sutter så englene synger

Recommended Posts

Hej venner

Da jeg fandt ud af at Maja igen var i Odense måtte jeg simpelt hen bare af sted. Det var snart 3 måneder siden hun sidst var her og glædede mig til at besøge hende igen så jeg ringede og bestilte en tid. Vel ankommet blev der udvekslet knus og kram, betalt for en halv time, af med tøjet mens hun lige gjorde sig klar.
Startede med at ligge lidt tæt på sengen og "nusse" lidt. Herefter gik hun i gang med at sutte pikken stor og stiv, fik hende vendt rundt i en 69'er så jeg også kunne smage lidt på varerne. Hendes fisse var som altid frisk, velduftende og helt glat. På med gummiet og der blev startet ud med en "cowgirl" hvor pikken gled op i hendes stramme fisse - årh det var bare dejligt at mærke hende igen. :-)  Red mig på forskellige måder hvorefter der blev skiftet til "doggy". Med et godt greb om hendes røv blev der kneppet godt igennnem - dejligt at se pikken glide ind og ud af hende.... Så hende om på ryggen og en tur i missionæren med hendes ben oppe på mine skuldre så den kunne komme helt i bund. Modsat nogle andre GP'er der prøver at holde lidt imod så pikken ikke kommer i bund vil Maja bare have den helt op og hjælper selv godt til med at få den i bund - dejligt. :-) 
Der blev sluttet af med en gang fransk hvor der med en passende blanding af hånd og mund blev arbejdet frem mod det uundgåelige... En ordentlig ladning blev afleveret. :-P  Herefter lå vi på sengen og små snakkede en halv times tid inden det var tiden til at få tøjet på og vende snuden hjemad.
Igen en yderst vellykket besøg hos den glade og altid smilende Maja. Billederne er ægte og hvad man ser er hvad man får. Er man til en frodig dejlig kvinder med store dejlige og naturlige bryster - ja, så er det bare af sted. I vil med garanti ikke fortryde det. :-) 

God søndag herfra - og få jeg nu noget:
FISSE! Og som altid - husk at være god ved pigerne. :-) 

https://annoncelight.dk/showad/257986

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor ser hun bare lækker ud. Jeg er vild med hendes former. Har ikke bemærket hende før. Ved du om hun er i Jylland af og til? Og har du kendskab til hvad hendes priser er for superfransk og tungekys (hvis ikke det er inkluderet)? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som om du havde en rigtig dejlig tid sammen med hende, måske skulle man prøve og besøge hende :), hvor lang tid er hun i Odense 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Hun er jævnligt i Århus, ved ikke om hun er andre steder i Jylland, men tror det ikke. Hun plejer at være en uges tid i Odense, så det er nok kun til midt/slut på ugen. Men ellers skriv en sms og spørg hende, hun skal nok svare.

Superfransk er med i prisen. Ved ikke om hun giver decideret tungekys, men som hun skriver er små kys med i prisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende søndag. Og hold da op for et blowjob hun giver. Kan helt klart anbefales!

Hun sagde, at hun rejste onsdag. Men ville vist komme til Århus senere på måneden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må tilslutte mig ovenstående.  Hun sutter så ens tæer bliver lige længe.  Et fantastisk blow.  Kræver helt sikkert gentagelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også forbi hende igår ;) hold da op hun kan finde ud af at give et bj .. og dejligt det var i en 69 så jeg kunne arbejde lidt med hendes dejlige mis imens :) jeg gik meget gerne derfra :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboyfyn skrev, for 1 time siden:

jeg gik meget gerne derfra

Hvorfor gik du meget gerne derfra? Var hun SÅ hård ved dig...? ;-) 
Nu skal I være rigtig god ved hende og trøste hende lidt når nu jeg nok ikke når at komme forbi hende denne gang. Er sikker på hun savner mig rigtigt meget. ;-):P

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Maja er alle pengene værd. Fortryder jeg ikke har haft besøgt hende før og det er absolut ikke sidste gang at jeg skal besøge hende...

Super lækkert og dejligt blowjob, skøn og dejlig sex uden stress og lidt snak og nus bagefter og det kunne bare ikke være bedre. Absolut en anbefaling uden tvivl og så er det absolut en fordel af hendes store dejlige bryster er naturlige og ikke opgraderede :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Hej

Hun er tilbage i Odense nu. Håber dæleme jeg kan nå at besøge hende i en alt for travl uge. :-) 

Det håber jeg også JEG kan nå......Nu har i ALLE skrevet så pænt om hende, og ikke mindst hendes megafransk, så NU skal det prøves og opleves.

Og skal i den grad nok komme med min beretning herinde.

 

Ja hvis hun er til enkelt ydelser altså, det står der godt nok ikke noget om i hendes annonce, men kunne godt bruge et verdensklasse BLOW.....:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
22 cm and thick skrev, for 19 minutter siden:

Prøv at læse overskriften på hendes annonce.  :)

Du er da også bare SÅ hjælpsom......:D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, den 29.4.2019 at 17:45:

Det håber jeg også JEG kan nå......Nu har i ALLE skrevet så pænt om hende, og ikke mindst hendes megafransk, så NU skal det prøves og opleves.

Og skal i den grad nok komme med min beretning herinde.

Besøgte du hende så? Jeg ville have besøgt hende fredag aften, men der var problemer med hendes badeværelse så hun havde lukket indtil ca 21. Øv øv øv ......
Besøgte så i stedet en thai, det var sgu så en LIDT blandet fornøjelse, men mere om det rette sted hvis jeg når det. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 16 timer siden:

Besøgte du hende så? Jeg ville have besøgt hende fredag aften, men der var problemer med hendes badeværelse så hun havde lukket indtil ca 21. Øv øv øv ......
Besøgte så i stedet en thai, det var sgu så en LIDT blandet fornøjelse, men mere om det rette sted hvis jeg når det. :-) 

Håber du når at skrive om din thai oplevelse. Der er en del hvor der savnes en anmeldelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 8 timer siden:

Håber du når at skrive om din thai oplevelse. Der er en del hvor der savnes en anmeldelse. 

Hermed gjort i forlængelse af Steins oprindelige indlæg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har haft den dejligste oplevelse i torsdags til en omgang mega fransk.. hun sutte livet af mig :-) --.. hold da fest hun kan sit job.. top karakter herfra.. 

 

og lige en ting mere hun sluge det hele ren 

 

kæmpe stor rose til hende herfra 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...