Hop til indhold
Bbullersen

Flensburg, sød thai til fuld-pakke?

Recommended Posts

Halløj

Formodentlig en sviptur til Flensburg snart og prøver at danne mig et overblik.

Jeg synes de sædvanlige websites, sexnord og fair-girls viser færre annoncer for piger i Flensburg, er annonceringen flyttet andre steder hen? Eller er der vitterligt færre piger at møde?

Kigger efter en thai-klinik med en lækker og sød asiatisk, der er til lidt af hvert.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thaihuset på Schiffbrücke 56 er lukket og solgt iflg. andre brugere her, så der er vidst kun den fastboende Anong tilbage. Der plejer også at være nogen i Batteriestrasse 3, men der har heller ikke  været nogen annoncer i noget tid efterhånden. Så er der selvfølgelig thaimassageklinikken på Apenrader Strasse 71 hvor du med lidt held også kan få det hele.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal være klar over at der ikke rigtig er noget at spare ved at besøge thaipiger i Flensborg. Hvis muligheden er der for dig er udvalget større og priserne stort set de samme ved at kære til Vejle - også kendt som lille Pattaya. Også Fredericia har en del søde thaipiger, og du finder masser af anmeldelser m.m. på disse sider

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 15 minutter siden:

Du skal være klar over at der ikke rigtig er noget at spare ved at besøge thaipiger i Flensborg

Nej Thai og Lationer er ret højt prissatte i Tyskland - men det burde nu stadig være muligt at finde nogen til rimelige priser - men skal man helt til Hamburg, så er der nok ikke så meget at spare i forhold til "Little Pat-ta-ya" ;-)

Jeg sparer bare nogen penge op og drager snart igen en tur til the real Pat-ta-ya ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 49 minutter siden:


Jeg sparer bare nogen penge op og drager snart igen en tur til the real Pat-ta-ya

Rigtig god ide, men hvordan f----- får jeg forklaret det herhjemme?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbertus skrev, 1 time siden:

Hvad er standardprisen for en halv time med det hele i Vejle?

Det spørgsmål kan jeg desværre ikke hjælpe dig med- jeg har altid taget 1 time med FP.

1/2 time i Flensborg er ca 80 euro, 1 time 130-150. Men det snart et par år siden jeg sidst fik Thai i Fl (Shiffbrûcke)

Redigeret af stein
Slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 8 timer siden:

Det spørgsmål kan jeg desværre ikke hjælpe dig med- jeg har altid taget 1 time med FP.

1/2 time i Flensborg er ca 80 euro, 1 time 130-150. Men det snart et par år siden jeg sidst fik Thai i Fl (Shiffbrûcke)

Hvor meget er så en time i Vejle med fp? 

De tyske priser er jeg med på ;-) Dog vil jeg sige at en time nok nærmere er 120 euro end 150. Det er i hvert fald min erfaring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbertus skrev, for 2 timer siden:

120 euro end 150.

Kan sagtens være - mine erfaringer er jo lidt gamle, og pigerne kan sagtens have taget røven på mig

 

Herbertus skrev, for 2 timer siden:

Hvor meget er så en time i Vejle med fp

1000-1200

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbertus skrev, for 13 timer siden:

Thaihuset på Schiffbrücke 56 er lukket og solgt iflg. andre brugere her, så der er vidst kun den fastboende Anong tilbage. Der plejer også at være nogen i Batteriestrasse 3, men der har heller ikke  været nogen annoncer i noget tid efterhånden. Så er der selvfølgelig thaimassageklinikken på Apenrader Strasse 71 hvor du med lidt held også kan få det hele.

Idag så jeg at lejlighederne i Schifbrücke 56 er sat til "almindelig" udlejning. Så hvis du søger en lejlighed med udsigt over havnen, med en billig husleje.....

Håber at nogle foretagsomme personer åbner et nyt thaisted.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbertus skrev, den 10.3.2019 at 08:54:

Hvad er standardprisen for en halv time med det hele i Vejle?

500 kr. har jeg fået det til.

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...