jp 155615 Skrevet 10. Marts, 2019 Jeg har søgt tilladelse om at starte en opsamlings tråd ud af de 1000 vis af sider. En perfekt tråd hvor brugernes ynglings foto kan gemmes. Perfekt er jo mange ting set med manges briller så vi må også have forståelse for. Ellers ikke noget loft. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 4524 Skrevet 10. Marts, 2019 Sidde i klitterne og nyde et glas bobler sammen med hende den søde,.............., ........hvor den smukke udsigt ikke bliver forstyrret af tyske turister der bygger sandslotte på størrelse med en middelstor parcelhusgrund, for derefter udelukkende at gå og søge efter rav. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 4524 Skrevet 10. Marts, 2019 Tage hende her med ud på en tur gennem Stelvio passet, og bare nyde hver en detalje af hvad hun har at byde på........ ....:.og gøre det samme dagen efter. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 4524 Skrevet 10. Marts, 2019 (edited) I den perfekte verden finder @Bananas sin udkårne, som også viser sig at have en forkærlighed til cykler og motorsave ....... Redigeret 10. Marts, 2019 af Butch 1 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 155615 Skrevet 10. Marts, 2019 Butch skrev, for 1 minut siden: I den perfekte verden finder Bannanas sin udkårne, som også viser sig at have en forkærlighed til cykler og motorsave ....... Ja humor mangler du ikke! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kvindebeundre 161 Skrevet 10. Marts, 2019 jp skrev, for 2 timer siden: Hmm hvor fik du mit selfie billede fra Jp? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Reader Skrevet 10. Marts, 2019 jp skrev, for 2 timer siden: I min verden er det perfekte bue og pil. Pilen er der, men hvor er buen??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 12153 Skrevet 10. Marts, 2019 Butch skrev, for 4 timer siden: I den perfekte verden finder @Bananas sin udkårne, som også viser sig at have en forkærlighed til cykler og motorsave ....... Meget meget smukt billede. Jeg lukker øjnene og drømmer om alle dejlige gulerødder jeg en gang har elsket og slugt råt. Nu mangler jeg bare hende jeg skal blive gammel med. Hende jeg skal dyrke til det sidste stadium af vores blomstring indtil vi visner og dør. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 4524 Skrevet 10. Marts, 2019 Bananas skrev, for 10 minutter siden: Meget meget smukt billede. Jeg lukker øjnene og drømmer om alle dejlige gulerødder jeg en gang har elsket og slugt råt. Nu mangler jeg bare hende jeg skal blive gammel med. Hende jeg skal dyrke til det sidste stadium af vores blomstring indtil vi visner og dør. Skrevet af en sand poet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aros 10109 Skrevet 10. Marts, 2019 Dette er mit første bidrag til en billedtråd, og mine billeder falder måske lidt udenfor det "normale", dvs ikke så meget "hud" , men i den perfekte verden ville den perfekte pige bedømt på det rent ydre være noget i retning af dette her Alle i mine øjne perfekte smukke kvinder og tilsyneladende med et stort ægte brystparti, brysterne hænger lidt mere end silicone, og jeg er en stor fan at lidt store ægte bryster på en smuk kvinde. (Dog lugter billede 3 af silicone). 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 4524 Skrevet 10. Marts, 2019 Aros skrev, for 11 minutter siden: Dog lugter billede 3 af silicone). Jeg kan altså ikke lugte det..... synes mest skærmen(billedet) lugter af ostepops Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 155615 Skrevet 11. Marts, 2019 (edited) Redigeret 11. Marts, 2019 af jp 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 1639 Skrevet 13. Marts, 2019 jp skrev, for 38 minutter siden: Dejlig med en lodret streg midt i alle de vandrette streger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg