Hop til indhold
jp

Den "Perfekte" Verden. (Billedtråd)

Recommended Posts

Jeg har søgt tilladelse om at starte en opsamlings tråd ud af de 1000 vis af sider.

En perfekt tråd hvor brugernes ynglings foto kan gemmes. Perfekt er jo mange ting

set med manges briller så vi må også have forståelse for. Ellers ikke noget loft.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sidde i klitterne og nyde et glas bobler sammen med hende den søde,..............,

........hvor den smukke udsigt ikke bliver forstyrret af tyske turister der bygger sandslotte på størrelse med en middelstor parcelhusgrund, for derefter udelukkende at gå og søge efter rav. 

BD70AE10-490A-4C5B-8F4F-0588F73A02A4.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tage hende her med ud på en tur gennem Stelvio passet, og bare nyde hver en detalje af hvad hun har at byde på........

....:.og gøre det samme dagen efter. 

16248E38-1F81-4AF5-9990-F134FF9A8FFE.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg

I den perfekte verden finder @Bananas sin udkårne, som også viser sig at have en forkærlighed til cykler og  motorsave .......

389978F3-E1FC-4DD6-BCA9-F759F9EE9010.jpeg

Redigeret af Butch

Del dette indlæg

Link til indlæg
Butch skrev, for 1 minut siden:

I den perfekte verden finder Bannanas sin udkårne, som også viser sig at have en forkærlighed til cykler og  motorsave .......

Ja humor mangler du ikke!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Reader
jp skrev, for 2 timer siden:

tumblr_nj5p4zHb7Q1t0grrvo1_1280.jpg

I min verden er det perfekte bue og pil. Pilen er der, men hvor er buen??? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Butch skrev, for 4 timer siden:

I den perfekte verden finder @Bananas sin udkårne, som også viser sig at have en forkærlighed til cykler og  motorsave .......

Meget meget smukt billede. Jeg lukker øjnene og drømmer om alle dejlige gulerødder jeg en gang har elsket  <3  og slugt råt.

Nu mangler jeg bare hende jeg skal blive gammel med. Hende jeg skal dyrke til det sidste stadium af vores blomstring indtil vi visner og dør.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 10 minutter siden:

Meget meget smukt billede. Jeg lukker øjnene og drømmer om alle dejlige gulerødder jeg en gang har elsket  <3  og slugt råt.

Nu mangler jeg bare hende jeg skal blive gammel med. Hende jeg skal dyrke til det sidste stadium af vores blomstring indtil vi visner og dør.

Skrevet af en sand poet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dette er mit første bidrag til en billedtråd, og mine billeder falder måske lidt udenfor det "normale", dvs ikke så meget "hud" :D , men i den perfekte verden ville den perfekte pige bedømt på det rent ydre være noget i retning af dette her

op3c-85833--13_kate-upton_18.jpg

s-l300.jpg

Jessica-Gomes.JPG

op72-41703-raw1200-jessica-gomes.jpg

Alle i mine øjne perfekte smukke kvinder og tilsyneladende med et stort ægte brystparti, brysterne hænger lidt mere end silicone, og jeg er en stor fan at lidt store ægte bryster på en smuk kvinde. (Dog lugter billede 3 af silicone).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 11 minutter siden:

Dog lugter billede 3 af silicone).

Jeg kan altså ikke lugte det..... synes mest skærmen(billedet) lugter af ostepops :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...