Hop til indhold
Nordjyden37

DANIELA HOT SPAIN ROSLEV/SKIVE - Anmeldelse

Recommended Posts

 

DANIELA HOT SPAIN ROSLEV/SKIVE

 

https://annoncelight.dk/showad/269366

 

Nu har jeg læst en del anmeldelser herinde og også brugt dem til og udvælge en GP i ny og næ. Så tiden må næsten være inde for, at jeg selv bidrager med lidt...

Jeg besøgte idag ovenstående GP og det var faktisk en rigtig lækker og positiv oplevelse. Stedet ligger ret diskret og med parkeringsmulighed gemt bag huset. Har aldrig besøgt stedet før, men tit kørt forbi og tænkt der så temmelig tarveligt ud sagt på godt jysk. Bygningen er ikke noget og råbe hurra for som sagt, men alt så ok ud og virkede til og være fornuftigt ryddet og rent. 

Nå, men trangen var alligevel for stor og eftersom jeg havde opdaget en ny pige, som umiddelbart faldt i min smag, så ville jeg prøve lykken. 

 

Daniela som hun kalder sig vidste sig og være præcis som på billedet. Lækker fast krop og nogle virkelig flotte silikone nødder,  med små bitte brystvorter. Hendes røv var virkelig dejlig og stram ikke noget med slaphed, men en virkelig spændstig og indbydende sag. Præcis som billedet i bikini viser. 

Vi startede stille med lidt kælen og tungen måtte på opdagelse på hendes lækre bryster, som med det samme blev helt helt stive af begejstring. Efter lidt leg rundt om de lækre små vorter, fik jeg et lækkert dybt vådt kys / snav og det virkede oprigtigt som om hun faktisk var ved og blive godt opstemt.

Indtil videre virkelig lækkert og over forventning.

Efter lidt mere snaveri og slikken, skulle jeg simpelthen ned og se hvordan hendes fisse så ud og her blev jeg bestemt heller ikke skuffet. Lille og fin og med små skamlæber som er trukket lidt op, virkelig en fin lille sag (præcis som jeg kan li det) Den måtte jeg have smagt på og nu blev hun da virkelig opstemt. Hun stønnede og vrikkede med underlivet, som om hun nød det. Tungen gik på opdagelse og hun var ikke spor imod sorte kys og havde selv travlt med og give sig selv finger. Det spottede jeg selvfølgelig hurtigt og straks måtte jeg lige prøve om jeg også måtte. Som sagt så gjort og mens jeg slikkede og nød hendes stønnen så gled min lange finger langt op i hendes skød. Hun brokkede sig ikke, så jeg blev ved lidt endnu.

Efter det ville hun have mig om på ryggen og sagde nu skulle jeg slappe af. Hun tog min pik i munden og slugte den helt til roden (jaja det er ikke verdens største) men hun var ikke bleg for og slikke og støde hovedet helt ned over. Dejligt blowjob og indlevelse dette var All natural

 Nå på med regnfrakken og hun satte sig på mig og red det bedste hun havde lært. Om på alle fire med hende og så tage hende bagfra. Det var et skønt syn og se hende fra den vinkel. Dejlige faste baller og et lille stramt numsehul, som virkelig så lækker og indbydende ud. Videre om i missionæren og lidt mere ind og ud, indtil jeg altså måtte smage på hendes lille fisse igen. Igen stønnede og vred hun sig og lige som sidst fik jeg lov og lade min finger glide langt op i fissen mens jeg slikkede.

Jeg masserede efter lidt tid hendes strammeste hul og heller ikke her blev der sagt fra. Så tænkte, mens jeg lagde der med alle mine bedste talenter, at jeg da lige måtte prøve om jeg også kunne få lov og stikke min finger op, og indenfor her. Min fingerspids kom op og hun stoppede mig ik, så lidt mere slikken, mens jeg havde min ene finderspids oppe hendes strammeste hul. Det var for mig en ret fræk oplevelse. Jeg var nået til punktet hvor jeg ville have banditten skudt af, og spurgte om jeg ikke måtte sprøjte min ladning ud over hendes bryster og mave, og ja svaret kan i næsten gætte. Det måtte jeg godt ☺️ 

Lidt herfra mig, om en god oplevelse, syntes jeg selv. 

Med de ting jeg har prøvet og beskrive her, var prisen 30 min. 800kr. Det syntes jeg faktisk var ret godt givet ud. 

Mvh. Nordjyden37 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nordjyden37

Lige for en god ordens skyld. Du har besøgt Chloe, Daniela var den sidste pige der var på adressen. Overskriften i annoncen er bare genbrugt. Har selv kommunikeret (eller forsøgt) for at finde ud af hvilket tøj jeg kan komme til at møde pigen i, ja det betyder noget for mig :-) 

Hun er ikke så hurtig på tasterne på telefonen. HVad havde hun på da du mødte hende, eller er du mere til det nøgne look?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...