Hop til indhold
Guest WhoKnowsWhat

Blid dominans - pas på..!!

Recommended Posts

Guest WhoKnowsWhat

Denne annonce;

https://annoncelight.dk/showad/271206

-lugter langt væk; efter nogle mail's som hun / han allerede har klar til afsendelse, så be'r hun / han om, at I skal fortsætte skriveriet ét andet sted...

Billederne tiltalte mig, men ikke idéen med, at skrive igennem ét andet sted.

Pas på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 2 minutter siden:

-lugter langt væk; efter nogle mail's som hun / han allerede har klar til afsendelse, så be'r hun / han om, at I skal fortsætte skriveriet ét andet sted...

Tak for advarslen.....:)

ja så er det alarmklokkerne skal begynde at ringe. Meldte du det tilbage til hende eller lavede du snigeren? Hvad har hun brugt som argument for at skifte platform ?? Manden der læser med ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

Her får du så den sidste mail hun / han sendte;

"ons. 13. feb. 2019 kl. 15.43 skrev Lonnie Bertelsen <[email protected]>:

Hej Michael
 
Det lyder godt, så har vi begge to noget at se frem til nu ;) dejligt at du ikke kun er til noget én gang!
Er ked af, at der går så længe før at jeg svarer dig, men jeg har meget arbejde de sidste dages tid.. efter lange dage er jeg ikke altid på min computer efter og det gør mig noget langsom her på mailen.. Jeg vil rigtig gerne at vi kan aftale en dag, men det ville være meget nemmere for mig hvis du kan og vil skrive til mig på lovedate. Jeg bruger telefon til at skrive der og du får lige min profil https://findlovedate.com/#/public/CII33HJI4RYZtX
glæder mig til at finde ud af en dag med dig :) PS. Lige et frækt billede til dig her i ventetiden..
 
Knus Lonnie"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...