Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var forbi Line C og hun var en nydelse ud over normal standard - en dejlig dansk pige.

Ung køn kvinde med en dejlig sex appetit - lækker, smuk og fræk som en slagterhund :P 

Line har de dejligste frække ungpige bryster og en lækker røv og så havde vi aftalt at hun skulle være dressed up i frækt lingeri og damn hun var hot ;)

Jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger og jeg glæder mig allerede til næste besøg. Jeg går ikke i detaljer med den hyrde time vi havde sammen men hun nød tydeligvis sit job i branchen og var på.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan også give de varmeste anbefalinger.

Line var nærværende i vores stund sammen og jeg var glad for,at jeg tog turen til Rødovre fra Jylland.Line er en dejlig oplevelse og håber på snarligt gensyn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg besøgt Line igen og blev ikke skuffet.Bliver mødt af Line i døren,som har det dejligste smil på læben.Line har en dejlig krop og øjne som spiste mig. Håber at jeg kan få et snarligt gensyn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Todd skrev, for 8 timer siden:

Så har jeg besøgt Line igen og blev ikke skuffet.Bliver mødt af Line i døren,som har det dejligste smil på læben.Line har en dejlig krop og øjne som spiste mig. Håber at jeg kan få et snarligt gensyn.

Tusind tak for den fine gave den dufter dejligt den vil jeg tage på næste gang vi ses du er så sød altid glæder mig til at se dig igen <3:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...