Hop til indhold
Guest Panko

Fræk overvægtig ung dansk pige? Anyone?

Recommended Posts

Hun har på privat adresse været 24 i mange år og på klinik bliver hun yngre, nu kun 21. Hun er hvis dette er korrekt startet som mindreårig og ikke ny som de skriver i Haderup. Der ligger flere anmeldelser af hende, meget positive, værelset dog undtaget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad vide om hun overhovedet er overvægtig, som hun skriver i annoncen? Når hun kan lyve om alderen, lyver hun sikkert også om vægten og er i virkeligheden tynd som en tændstik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbukken skrev, for 2 timer siden:

Gad vide om hun overhovedet er overvægtig, som hun skriver i annoncen? Når hun kan lyve om alderen, lyver hun sikkert også om vægten og er i virkeligheden tynd som en tændstik. 

Nu tror jeg nok , det er relativ sjældent , at kvinder runder vægten op , når de skal beskrive sig selv :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er "lina" ikke den samme, som der bliver spurgt til...hende der spørges til er overvægtig som hun skriver, hun giver virkelig et verdensklasse blæs....sidst jeg besøgte hende, havde hun kun 2 rotter i bur, og der lugtede ikke....pæn rydelig lejlighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nogle år siden, jeg besøgte pigen, som der henvises til i trådstarten. Men hun gav en dejlig oplevelse, var meget nærværende og ydede en god stemning i de to timer.
At hun kun har to rotter tilbage nu, frister mig til et gen-besøg.
Det kunne være interessant, om nogen ville berette om et nyere besøg hos hende
Ha' en dejlig dag
1001nat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bestbareback

Jeg er meget glad for hende -altså hende der efterspørges i trådstarten.

Hun er ganske rigtig overvægtig :-) -giver et fantastisk medlevende blow og er hele vejen igennem sød.

Glæder mig altid til et besøg hos hende -men man skal ikke være overfølsom overfor kælerotter.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde kontakt med hende som opslaget handler om for nogle år siden, men der kom hele tiden noget i vejen. 

Jeg ved ikke, om hun har en manuel blackliste, for jeg kommer ikke videre end til telefonsvareren.

Jeg ville ellers gerne opleve hende irl. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...