Hop til indhold
19517

Min Filippinske kæreste

Recommended Posts

Har været her i Filippinerne siden 1 januar. Kendt, og været kærester med J siden januar 27. J er 26 år og sød/charmerende.. 

 

Sex med J er ganske lige til. Jeg kan få hende liderlig stort set når jeg vil. Jeg kysser hende blidt i nakken mens hun står og laver mad, og så kan jeg mærke hendes lille forelsket hjerte slå hurtigere og hurtigere. Jeg nyder at lytte til hendes små klynk når hun giver efter og falder ned i nydelsens dyb. 

Jeg har efterhånden fået hende lært hvad jeg kan lide. Det gode ved J er, at hun rider på min nydelse. Altså, jo mere Jeg nyder, jo mere klynker hun og vrider underligt i små ryk frem og tilbage. 

 

I dag ville jeg have en lur. Jeg kom til at lægge mig lige ved hendes ene bryst iklædt hvid trænings bluse uden bh. I ved, det stof som er glat og silkeagtigt at rører ved og åndbart. 

Der lå jeg og vil sove med en brystvorte lige foran mig. Så jeg gjorde hvad jeg havde lyst til, og trak blusen op så jeg kunne slikke lidt på vorten.. 

Den blev trykket længere ind i munden på mig så jeg blev nød til at slikke videre. Så skete der noget meget interessant....

Hun pressede mig om på ryggen og slikkede mig over hele kroppen og kom hele tiden tilbage til de steder hun nu ved jeg kan lide at blive slikket. I dag fandt hun endelig min hellighed (havde fortalt hende den) og slikkede mig lystigt i stjernen til jeg ikke kunne andet end at vride mig i nydelse.. 

Jeg har også lært hende, at når man venter lidt længere, er nydelsen større.. Så hun satte sig på mig og placerede hendes glatte mis på min glans og drillede mig (lidt ind, lidt ved siden af, lidt helt oppe) lide som når jeg slikker hende.. 

Hun sæber mig stadig ind hver dag fra top til tå. Har efterhånden vandet mig til at blive vasket i numsen. Jeg ikke genert, men bare bange for at hun støder på noget grimt i hendes grundige undersøgende indsæbning. Kan stadig ikke lide at hun vasker mig lige efter stort besøg på wc uden jeg lige skyller efter  (fækalier er ikke "my game") Hun har dog forsikret mig om, at det ikke gør noget.. 

 

Hvorfor skriver jeg til jer?

Jeg kan lide at være ærlig, dette kan jeg her. Jeg er super glad for det jeg har med hende og vil dele mine oplevelser.. 

 

Sært, ik?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Den første tråd du oprettede om dit forhold med din kæreste synes jeg faktisk var fin nok, men efterfølgende har du skrevet nogle stykker. Tit med noget af det samme indhold, som går meget på fysisk nydelse.

Men et indspark til dine indlæg om din kæreste kunne måske være, at du gik mere i dybden med det. Jeg synes det handler meget om det samme og er lidt overfladisk. 

Du skriver altid din kæreste, men hvilke følelser har du for hende og hun for dig, tror du ? 

Er du bevidst om, at hun ikke er en rigtig kæreste for dig, eller tror/mener du, at hun er dette ? Og på hvilken måde adskiller dit forhold til hende fra et normalt sugardaddy forhold i givet fald ? 

Hvor langt vil du gå med hende ? Tænker du ægteskab, at tage hende med til Danmark, og hvilke overvejelser har du i den forbindelse ? Ægtepagt ?

Hvordan oplever du Filippinerne ? Hvordan er hendes familie ? Hvordan er omgivelserne ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mcfjotte

Hej 19517

Jeg syntes det er sjovt at du deler dine oplevelser med din Filipinske kæreste, med os herinde.

Kan du nænne at skille dig af med hende når du rejser hjem engang? Det lyder til I nyder livet sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

...jeg får sådan en lyst til at fortælle om dengang jeg gik en tur i Kongens Have.

Vejret var dejligt, og solen skinnede...græsset var grønt, og der var mange mennesker.

Jeg satte mig på en bænk, og nød stemningen.

Jeg blev tørstig, og heldigvis havde jeg en flaske vand med mig, som jeg drak. Efter at have tømt flasken smed jeg den i affaldsspanden, for man smider ikke affald fra sig, vel..?

Bagefter tog jeg hjem.

Måske gentager jeg det igen til sommer.

Spændende beretning, ikk`..? ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, den 10/3/2019 at 03:48:

Hvor langt vil du gå med hende ? Tænker du ægteskab, at tage hende med til Danmark, og hvilke overvejelser har du i den forbindelse ? Ægtepagt ?

Hvordan oplever du Filippinerne ? Hvordan er hendes familie ? Hvordan er omgivelserne ?

Dine spørgsmål inspirerede mig til at tænke. Jeg vil bruge nogle dage på at finde ud af nogle svar. 

Vi ligger og læser på den danske udlænding styrelse. Så ja, jeg tænker at få hende til dk. 

Måske er mine beskrivelser overfladiske. Jeg tror det er fordi jeg skel være i humør til at skrive. Jeg har skrevet nogle gode beretninger, men der havde jeg et tastatur og ikke bare min telefon som jeg har nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...