Hop til indhold

Recommended Posts

Så er det ved efterhånden blevet min tur til at levere et par ord om Emilly.

Hun er blevet anmeldt mange gange før og som mange blev jeg inspireret af anmeldelserne af hende.

Som andre også han nævnt, er det IKKE hende på billederne. Det er i stedet en lidt lille pige, der ikke er nær så slank som hende på profil billederne.

Ankom til det kendte sted på Frederiksberg og da jeg har været der før fandt jeg hurtigt ind og op ad trappen.

Emilly, som hun hun jo kalder sig for åbnede med det samme og jeg blev vist ind.

Vi havde allerede aftalt at jeg ville have anal med i prisen og tænkte at når nu det var første gang hos hende og ikke hende på billederne ville jeg nøjes med en halv time. Penge skiftede hænder og hun smuttede ud af værelset.

Jeg havde ikke nået at få alt tøjet af, før hun var tilbage igen.

Da tøjet var taget af blev jeg bedt om at lægge mig på sengen og hun gik i gang med et ganske glimrende blow. Vi skiftede over til en 69'er som klart er en af mine favoritter. Her kunne jeg slikke hende i begge huller og det virkede som om hun nød det. Særligt meget når hun fik min tunge i det andet hul.

Så kom kondomet på og hun lagde sig på ryggen. Troede at vi skulle i gang med en missionær. Der blev jeg snydt. Hun trak begge ben godt op om ørerne og med kyndig hånd førte hun mit kampklare lem om i numsen. Ingen tvivl om at det var noget hun havde prøvet før. Jeg var hurtigt i bund og kunne køre løs det bedste jeg havde lært. Det var noget hun kunne lide og vi fandt en god rytme. Efter et stykke tid ville jeg skifte position og hun lagde mig på ryggen og satte sig op på mig i en reverse cowgirl, hvor hun havde udsigt til spejlet og så blev jeg ellers kneppet igennem.

Da hun var godt forpustet skiftede vi til en klassisk Face down Ass up, hvor jeg kunne nyde udsigten og bare køre igennem. Det var på tide at levere ladningen og det kunne hun mærke og hun vendte sig om og spurte om jeg ville slutte i munden på hende. Ikke at det er noget jeg går op i, men når hun nu tilbød det, kunne jeg ikke sige, nej :)

Igen fik jeg et godt dybt blow indtil mine safter sprøjtede ud i munden på hende.

Alt i alt en lækker oplevelse med god anal sex.

Vil jeg besøge hende igen?

Ja, hvis jeg har lyst til en pige, der virkelig kan lide og finde ud af at tage den analt. Til den pris, bliver man ikke snydt.

Er dog til piger, der er højere og slankere end Emilly.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hun er ganske lækker - måske skulle vi hører om hun er frisk på et GB - jeg tror hun ville være god?

 

Lad mig hører, hvad I tænker!

 

F

Del dette indlæg


Link til indlæg
fireman skrev, den 11.3.2019 at 21:04:

Ja, hun er ganske lækker - måske skulle vi hører om hun er frisk på et GB - jeg tror hun ville være god?

 

Lad mig hører, hvad I tænker!

 

F

Du må gerne gå videre med undersøgelse af muligheden for GB. Jeg vil gerne være med....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gode anmeldelser trak mig mod Emily. Når noget lyder for godt til at være sandt er det ofte heller ikke. Men der er undtagelser og Emily er afgjort en af dem. Et besøg fredag aften fik mig overbevist. 30 min all inklusive for 1500kr er en god fair pris. Og hvilket treat.

Først fælles bad med indledende øko blow. Derefter fortsætte i sengen. Mere blow, inkl rimming. Så over i 69er hvor jeg kunne mærke hende lækre baller, smage hendes fisse og stjerne og ikke mindst så er det helt ok med en tommel i anus eller fissen. Ingen ballade med Emily, hun er til det hele. På med kondom. Først vaginalt knep hvor hun red mig. Først ret op og ned, min pik helt dybt oppe i hendes fisse. Så læner hun sig frem så jeg kan kysse hendes bryster og samtidig liste en finger op i anus mens jeg knepper hende i fissen. Så til anal finale. Emily om på ryggen, benene op om ørerne og pikken på plads i 2eren. Intens øjenkontakt undervejs. Dybe stød, Emily knyr ikke - tager imod. Så om på alle fire, røven i vejret og så kneppes der igennem i 2eren. Til sidst ud på gulvet, en pude på gulvet for hende at knæle på og så eller mere øko blow krydret med lidt rimming, hvor jeg vender mig rundt, løfter det ene ben op på sengen så der er fri adgang for hende til anus. Og hun går sulten ombord og slikker grådigt mit anus. Det gør at jeg ikke kan holde den meget længere. Vender mig rundt og fyrer ladningen af i munden - hun sluger det hele og kommenterer høfligt at vist var en ordentlig omgang. Jeg falder om på sengen. Forpustet, svimmel, tømt og tilfreds. Wow for en omgang.

Får tilbudt bad inden jeg kommer i tøjet igen og lister ud i lækker sommeraftener på Frederiksberg - med et stort smil på.

God pinse!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bugs skrev, den 9/3/2019 at 09:11:

IKKE

Det kan du ikke mene. Det er da 100% hende på billederne. Og hun er da overhovedet ikke tykkere! Hun er en lille nipsting. På billederne kan hun måske virker lidt højere end i virkeligheden. Men sådan er det jo. Personligt mener jeg også hun er flottere og mere charmerende end billederne viser.

Er du sikker på det er Emilly du har været hos? Der har også været en anden på Frederiksberg lokationen. Og hun er...faktisk lidt godt i stand. Hun har flæsk! Men Emilly er da virkelig en slank dame uden at være decideret fejlernæret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig. Det er hende på billederne. Hun er en lille model, ikke radmager men heller ikke tyk.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helt Reel skrev, den 31.5.2020 at 19:18:

Det er da 100% hende på billederne. Og hun er da overhovedet ikke tykkere!

Du svarer på en kommentar som er over et år gammel. Dengang brugte hun andre billeder, så beskrivelsen er fin nok af billeder/virkelighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...