Hop til indhold
Guest Agetha

Nye steder

Recommended Posts

Guest Agetha

Jeg er nysgerrig efter om de seneste tråde har rykket hos jer kunder? 

Vil i fremadrettet søge hos veletableret steder som moncherie og seduktiongirls og betale det mere for en pige som ikke udsættes for belastninger. 

Eller hvad er jeres politik? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sacrecoeur
Agetha skrev, for 31 minutter siden:

Jeg er nysgerrig efter om de seneste tråde har rykket hos jer kunder? 

Vil i fremadrettet søge hos veletableret steder som moncherie og seduktiongirls og betale det mere for en pige som ikke udsættes for belastninger. 

Eller hvad er jeres politik? 

Hvilke tråde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Sacrecoeur skrev, for 43 minutter siden:

Hvilke tråde?

Lad vær med at tænke på nogle tråde. 

Så er mit spørgsmål bare, søger du veletableret steder som seduktiongirls og moncherie i dit valg på pigerne? 

Hvad vil frasortere et sted? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha

Jeg ved godt det her kan virke som reklame, det er ikke min hensigt. 

Men det min hensigt at få kunderne til at overveje deres valg og opsøge steder hvor pigerne bliver behandlet som selvstændige, individer, med lyst. 

Så enkelt kan det være.

Lyst med lyst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sacrecoeur
Agetha skrev, for 20 minutter siden:

Jeg ved godt det her kan virke som reklame, det er ikke min hensigt. 

Men det min hensigt at få kunderne til at overveje deres valg og opsøge steder hvor pigerne bliver behandlet som selvstændige, individer, med lyst. 

Så enkelt kan det være.

Lyst med lyst. 

Jeg hælder helt klart mest til at besøge de steder hvor jeg kan mærke er kvinden gør det af lyst. Det tror jeg ikke nødvendigvis begrænser sig til de etablerede steder, men tror sandsynligheden er større der.

Jeg ville ret sikkert ikke være sammen med en fra istedgade f.eks. Jeg har ofte været på cassiopeiastars, Mon-cherie etc. men jeg har ikke på nuværende tidspunkt lyst til at lægge det beløb som der kræves der.

Fremadrettet er det nok mere sandsynligt at jeg vil ses med en fra sugardaters. Der kan jeg være sammen med en i en nat for det beløb som jeg skal lægge for en time på mon-cherie eksempelvis.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Sacrecoeur skrev, for 1 minut siden:

Jeg hælder helt klart mest til at besøge de steder hvor jeg kan mærke er kvinden gør det af lyst. Det tror jeg ikke nødvendigvis begrænser sig til de etablerede steder, men tror sandsynligheden er større der.

Jeg ville ret sikkert ikke være sammen med en fra istedgade f.eks. Jeg har ofte været på cassiopeiastars, Mon-cherie etc. men jeg har ikke på nuværende tidspunkt lyst til at lægge det beløb som der kræves der.

Fremadrettet er det nok mere sandsynligt at jeg vil ses med en fra sugardaters. Der kan jeg være sammen med en i en nat for det beløb som jeg skal lægge for en time på mon-cherie eksempelvis.

Meget fornuftigt indlæg. 

Men jeg må gøre dig opmærksom på kvalitet fremfor kvantitet.

Som jeg læser rundt omkring virker det til at summen du betaler for en SD er upersonlig i ønsket. Du skal tænke på en SD oftest har andre tanker bag jeres samkvem som jeg tror tryllebinde dig i en falsk relation. Mænd der hælder til SD er følelsesmæssige forbundet og ønsker mere en et besøg, det kan udvikle sig til nogle bånd som bliver uindfriet. 

Mit råd til mænd som begiver sig ind i den verden, er først at besøge en betalende pige. 

Kan du modstå det møde, kan du bevæge dig ind i SD verden. Dog med forbehold for at blive udnyttet på en anden måde. 

Det tænder nogle mænd, og piger. Udgangspunktet er stadig SD -, sikker dvale og hos andre sukker drøm. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sacrecoeur
Agetha skrev, for 1 minut siden:

Meget fornuftigt indlæg. 

Men jeg må gøre dig opmærksom på kvalitet fremfor kvantitet.

Som jeg læser rundt omkring virker det til at summen du betaler for en SD er upersonlig i ønsket. Du skal tænke på en SD oftest har andre tanker bag jeres samkvem som jeg tror tryllebinde dig i en falsk relation. Mænd der hælder til SD er følelsesmæssige forbundet og ønsker mere en et besøg, det kan udvikle sig til nogle bånd som bliver uindfriet. 

Mit råd til mænd som begiver sig ind i den verden, er først at besøge en betalende pige. 

Kan du modstå det møde, kan du bevæge dig ind i SD verden. Dog med forbehold for at blive udnyttet på en anden måde. 

Det tænder nogle mænd, og piger. Udgangspunktet er stadig SD -, sikker dvale og hos andre sukker drøm. 

Tak for dine råd - jeg vil nu mene mig voksen nok til at vurdere hvad der er rigtigt for mig at gøre. Jeg har ingen illusion om at et møde med en SB er mere end hvad det er. Jeg søger ikke en kæreste, men simpelthen bare en sød pige som jeg kan have det sjovt med en aften - hverken mere eller mindre. Efter den aften forventer jeg intet.

Jeg tror også det er forkert at konkludere at mænd der hælder til SD er sådan og sådan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Sacrecoeur skrev, Lige nu:

Tak for dine råd - jeg vil nu mene mig voksen nok til at vurdere hvad der er rigtigt for mig at gøre. Jeg har ingen illusion om at et møde med en SB er mere end hvad det er. Jeg søger ikke en kæreste, men simpelthen bare en sød pige som jeg kan have det sjovt med en aften - hverken mere eller mindre. Efter den aften forventer jeg intet.

Jeg tror også det er forkert at konkludere at mænd der hælder til SD er sådan og sådan.

Jeg tror faktisk ikke det forkert at måle eller skabe et personlighedsskema for SD mænd. 

Og selvfølgelig ved du også hvad er rigtigt for dig. Jeg synes bare at se en fællesnævner for visse personligheder som passer skematisk uanset vi føler os distanceret fra måleenheden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sacrecoeur
Agetha skrev, Lige nu:

Jeg tror faktisk ikke det forkert at måle eller skabe et personlighedsskema for SD mænd. 

Og selvfølgelig ved du også hvad er rigtigt for dig. Jeg synes bare at se en fællesnævner for visse personligheder som passer skematisk uanset vi føler os distanceret fra måleenheden. 

Der er muligvis nogle træk der går igen - det samme er sikkert tilfældet for sugarbabes og glædespiger.

Jeg kan bare tale for mig selv - at jeg ikke søger nogen følelsesmæssig relation der går ud over det møde jeg har med sugarbaben.

I forhold til det første du spurgte om, så er økonomi bare en stor faktor - for mange tror jeg.

2000 kr for en time kontra 2000 kr. for en nat gør valget relativt let.

Det betyder dog ikke at jeg vil afskrive det at tage på klinik helt. Det er meget befriende at der skal noget nær ingen forberedelse til samtidig med de relativt ordnede forhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha

Du er lidt kær. 

Jeg skal spørge dig, hvordan vil du undgå en følsesmæssig reaktion? 

Jeg forstår alt andet du skriver, du kan dog aldrig være forberedt på en følsesmæssig reaktion. 

Det er en indbildsk løgn folk har i deres relationer. Du kan mestre økonomi over følelser.

Du kan lave en test og derfor tro du har kontrol, men følelser kan også overtage økonomi. Men udover det forstår jeg dig fint. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sacrecoeur

Du er også lidt kær.

Jeg skal spørge dig hvor du ser at jeg har skrevet at jeg vil undgå en følelsesmæssig reaktion?

En følelsesmæssig reaktion er noget af det jeg søger når jeg er intim med en af det modsatte køn. Noget af det der gør det dejligt. At mærke de følelser det vækker at være så tæt på et andet menneske.

En følelsesmæssig reaktion er i denne kontekst meget anderledes end en følelsesmæssig relation. Ikke at der er noget galt i at have en følelsesmæssig relation i forholdet SB/SD. Det er dog ikke det jeg søger. Men når jeg er sammen med en kvinde, så er jeg sammen med hende med hele mig. Så får hun også mine følelser. Men jeg er ikke styret af de følelser i tiden jeg ikke er sammen med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Iwantyoufor6

Det bedste som kan ske for en er når man føler at personen som står foran har det godt og tilpas med dem selv og det vi gør sammen.. jeg ved også godt det absolut ikke er sådan for mange, og at der er direkte menneske handel på den konto, om os der er besøgende er bevist om de ting, ja det tror jeg nok. det er måske ikke vigtigst for nogen, men det tror(håber) jeg nu ikke er generelt.

jeg drømmer om en fin Tesla, men må nok se i øjnene at jeg ikke kommer til at køre sådan en fin bil.. det samme gælder for de "bedre" steder hvor personerne eftersigne har det godt og bedre end andre. og gør det af lyst eller egen fri vilje og det er også noget som er vigtigt for mig, der er ikke noget så sexet som en der nyder at elske og at man føler lysten. , men for mig er det ikke indforstået at se time priser på 2500kr eller i det oplag, for mit arbejde får jeg ikke 200kr og jeg har også en uddannelse. Jeg ved også godt der er nogen bag ved som vil tjene kassen på dette måske lidt hen i det overdrevene, bag ved dem som udføre selv "fornøjelsen" som sikker kun får en eller anden lille procent sats, og så kan man kalde det bedre steder eller ej. 

Men bliver personerne så behandlet bedre.. er det så noget man ved eller noget man tror.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Sacrecoeur skrev, for 1 time siden:

Du er også lidt kær.

Jeg skal spørge dig hvor du ser at jeg har skrevet at jeg vil undgå en følelsesmæssig reaktion?

En følelsesmæssig reaktion er noget af det jeg søger når jeg er intim med en af det modsatte køn. Noget af det der gør det dejligt. At mærke de følelser det vækker at være så tæt på et andet menneske.

En følelsesmæssig reaktion er i denne kontekst meget anderledes end en følelsesmæssig relation. Ikke at der er noget galt i at have en følelsesmæssig relation i forholdet SB/SD. Det er dog ikke det jeg søger. Men når jeg er sammen med en kvinde, så er jeg sammen med hende med hele mig. Så får hun også mine følelser. Men jeg er ikke styret af de følelser i tiden jeg ikke er sammen med hende.

Jeg har misforstået dine meget uddybende ord. 

Når man ikke søger noget undgår man faktisk også.

Men ok, jeg har læst dine indlæg flere gange nu her. Jeg synes faktisk det giver smuk mening som du skriver det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...