Hop til indhold
Guest Sparkster

Glæden ved et åbentforhold? Hvad gør det før jer

Recommended Posts

Guest Sparkster

Sex kan være rigtigt mange ting, men når jeg er i et forhold så er det først og fremmest den nemmeste måde for mig at modtage og udtrykke kærlighed (uafhængigt om det er med stearinlys, en quickie på stuebordet eller noget mere... advanceret). Det er ikke noget jeg kan leve med at hun - eller jeg gør med andre - det betyder at når jeg er i et forhold, så er jeg monogam og forventer det samme af hende. Jeg har både begået utroskab selv og oplevet utroskab begået imod mig, det gør mig lidt nysgerrig.

Hvad er det i får ud af at leve i et åbent forhold? Jeg kan godt se at efter 10 år med lasagne, så er det fedt med lidt pizza en gang imellem, men langt de fleste af os holder os til lagsagnen af loyalitet osv. Men jeg vil personligt gerne være nok i mig selv, og ville være ked af at skulle suppleres op :/ så hvor er det jeg er gået galt i byen, siden jeg ikke syntes at tanken om at min kæreste bliver dunket af et eller andet handyr er fed?

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Jeg fik kun noget negativt ud af et åbent forhold. 

I takt med at vores interne problemer steg til himmels forsøgte vi og give hinanden mere frihed til seksuelle udfoldelser..Det hele endte i kaos hvor begge parter flygtede fra virkeligheden og den ægte kærlighed,ved at søge midlertidig trøst i andre favne:)

Jeg kan kun anbefale det ved total AFKLARETHED hos begge parter.

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I get your points. I live in an open relationship...  or actually an open marriage. But that is due to the fact that my wife because of her condition can’t have sex. So we have an arrangement. Not the kind were I tell her my ”war stories” But the kind that is built on mutual respect for your spouses needs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...