Hop til indhold
Pjovert2

Størst chance for en god oplevelse?

Recommended Posts

Nu har jeg fulgt med herinde længe, og har en drøm om at få en god oplevelse. Jeg har besøgt Teen som jeg var ret vild med, men hun har jo trukket sig tilbage, så besøgte jeg Nanna i Skive, hvilket var en skuffelse. Jeg vil gerne finde en pige som er med på anal sex og som forstår at pirre og tænde mig så jeg kan blive klar til en runde mere. Jeg er ikke så meget for ”alt for meget maskinsex eller kigge på telefon”… hvis I forstår :-), men jeg vil gerne lægge noget rør ind…

Efter at have læst lidt omkring herinde står jeg og vakler mellem Gib http://ppthaimassage-aarhus.dk/

eller Lisa https://annoncelight.dk/showad/267886

eller Rose https://annoncelight.dk/showad/269415

Jeg er mest til en ung slank pige, men vigtigere er at hun pirrer og er fræk. Massagen er ikke så vigtig, men skader jo ikke.

Nogle som tør komme med et bud på en pige i Midtjylland, selv om det er lidt optimistisk at håbe på et klart svar:-) ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mikkel34

Helt klar rose er et besøg værd du kan få lige hvad du ønsker :-) så afsted og skriv gerne din erfaring efter et hedt møde:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg valgte at besøge Rose. Lidt indledende skriveri tegnede ikke godt, men jeg fik da adresse og bestilt tid. Ankommet til adressen lukker Rose op i hot pants. Jeg må indrømme at jeg var lidt spændt på at se hende, og må indrømme at hun er noget mere smuk end jeg havde troet. Billederne yder hende ikke retfærdighed. Hun er en lille sexet pige, med nogle ikke alt for tynde ben (jeg syntes ikke at de helt tynde ben er så sexet, men Rose’ ben var noget jeg kunne lide). Lidt snak og derefter en rimeligt ok massage, og så blev jeg vendt rundt hvor jeg så blev taget under kærlig behandling. Til sidst sad Rose på alle 4 på massagebriksen og jeg stod ved siden af og fyldte også sidste hul. Efter 45 minutter ville hun til at holde da jeg var kommet første gang, men jeg syntes ikke helt at der var gået en time og havde lyst til mere. Fik handlet mig frem til 30 minutter mere til en fornuftig pris. Efter nok lidt mere en 45 minutter igen var jeg på vej ud af døren. Jeg faldt for Rose’ lille faste og meget frække krop. Hun er godt nok dejlig og smuk. Lokalet var vel ok, og jeg blev tilbudt bad efter. Det viste sig i øvrigt at det ikke var Rose jeg havde skrevet med, men en anden :-). Gad vide hvordan jeg får sparet op til endnu et besøg før hun rejser hjem?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...