Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har oplevet noget fantastisk https://massage.side6.dk/tantrastudioaarhus  En ung, slank, smuk, høflig og velopdragen kvinde brugte det meste af en time til at gnide mig ind i varm olie og gned så efterfølgende sin krop op af mig gamle mand. Unden at overdrive kan jeg sige, at det gjorde mig kåd.... 

Der er fotoshoppet kraftigt på billederne eller det er helt andre piger, men hende jeg ver inde ved var russer. Slank og smuk og i 20´erne eller først i 30érne. Hun virkede veluddannet. Hendes engelsk var på et højt niveau og uden den typiske slaviske accent, som mange østeuropæere ellers har. Hun fortalte, at hun var uddannet sygeplejerske.

Jeg spurgte selvfølgelig om sex, men det var ikke en del af det man får, og det var også fint.

1300 kr for en time med bad både før og efter.

Jeg skal prøve det igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fra beskrivelsen vil jeg gætte på at det er Jane du har været ved.

Hendes kærtegn oplevede jeg også for noget tid siden, og den oplevelse konkurrer om førstepladsen af det jeg har oplevet i denne branche!

Jeg skal helt sikkert forbi igen i den nærmeste fremtid. Men hun, som de andre, roterer jo lidt mellem Århus, Herning og Odense så det er med at gribe chancen mens den er der :)

 

- Banan

Del dette indlæg


Link til indlæg
banan skrev, 1 time siden:

Fra beskrivelsen vil jeg gætte på at det er Jane du har været ved.

Hendes kærtegn oplevede jeg også for noget tid siden, og den oplevelse konkurrer om førstepladsen af det jeg har oplevet i denne branche!

Jeg skal helt sikkert forbi igen i den nærmeste fremtid. Men hun, som de andre, roterer jo lidt mellem Århus, Herning og Odense så det er med at gribe chancen mens den er der :)

 

- Banan

Jeg fik at vide af en af de andre piger at Jane er fra Tjekkiet, så hvis det er en russisk pige, som der Alte har mødt, må det vist være en af de andre. Silvia måske?

Men under alle omstændigheder er det et dejligt koncept ;)

Redigeret af Midtvestagurken

Del dette indlæg


Link til indlæg
banan skrev, for 8 timer siden:

Efter hendes eget udsagn, var hun halv russer :)

Hende jeg besøgte fortalte, at hun var russer fra Moskva, men pyt. Det er jo ikke det det drejer sig om...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er meget enig med dig. Der er tale om nogle kultiverede, opmærksomme og helt igennem søde piger, der kan give 1 times fred og nydelse fra den travle dagligdag. Man føler sig som en ny mand med batterierne opladede når man forlader stedet. Hele forretningskonceptet virker også sobert, straight og velorganiseret. Tidsbestilling forløber perfekt og bookingen er venlig. Man føler sig velkommen.

Jeg tror også på, at der er en form for fælles uddannelse som basis. Pigerne har hver deres program og specialer, men der er en rød tråd. De markerer grænserne på en diskret og venlig måde, og deres grænser er bestemt OK fordi man jo kender dem på forhånd. Selvfølgelig vil der dog altid være nogen piger som man svinger bedre med end andre. Flere af pigerne har fortalt mig at deres massage er god for sundheden. Det tror jeg meget gerne på :). Og jeg prioriterer sundhed højt.

Det er ikke sikkert at jeg havde været lige så begejstret for 30 år siden - der havde jeg måske efterspurgt noget andet og selv ønsket at være lidt mere dominerende. Men lige som dig er jeg også efterhånden lidt oppe i årene, og nyder derfor blot at kunne tage imod. Lukke øjnene og åbne dem med mellemrum blot for at se en smuk, nøgen pige give mig opmærksom massage.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Det er bare lige det at for 1800 - 2000 kan du få 2-3 timers rigtig tantra :) 

Fortæl fortæl Det lyder interessant. Hvor? Hvem? Hvordan. 3 timer for 2000 det vil jeg gerne prøve.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke, om der er en måde, det for det meste slutter på, men for mig sluttede det ved,  at jeg fik udløsning mellem hendes bryster/ hænder. Uhhhh Jeg bliver helt glad og opstemt ved bare at skrive det her... Det var altså en rigtig dejlig oplevelse. Det kan ikke sammenlignes med nogle af mine besøg gennem alle årene ved GPére.  Nærmere med thaimassage bare meget bedre udført og med meget større evne ved massøsen til at afpasse massagen til, hvordan jeg havde det i øjeblikket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan supplere Der Alte lidt: Den slutter med lingam massage og din udløsning. Og som der skrives oven for er det sikkert heller ikke "rigtig" tantra - det har jeg slet ikke forstand på - og er i øvrigt også ret ligeglad. Det kan mest enkelt beskrives ved at du bliver småmasseret, der kæles og (for nogen af pigernes vedkommende) kysses for dig, og der er 100% fokus på dine reaktioner og dit velvære. Godt og vel den sidste halvdel af tiden er fokuseret på lingam. Jeg kan i øvrigt dele Der Altes's beskrivelse af "thaimassage bare meget bedre udført og med meget større evne til at tilpasse massagen til din tilstand". Der er derudover en oplevelse af gensidig respekt, som jeg aldrig rigtigt har oplevet på samme måde med thai - måske fordi kulturforskellen er for stor, hvad ved jeg. Hertil kommer meditationsmusikken, der får én til at synke ind i sig selv i nydelse i modsætning til at lytte til thai-pop :).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, for 5 timer siden:

Fortæl fortæl Det lyder interessant. Hvor? Hvem? Hvordan. 3 timer for 2000 det vil jeg gerne prøve.

Jeg har skrevet en beretning om et besøg. 

Hun holder pause lige pt. Men der er mange andre. Dog kan du ikke regne med udløsning, så hvis det er en vigtig del for dig skal du ikke søge denne vej :) 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, for 2 timer siden:

Jeg ved ikke, om der er en måde, det for det meste slutter på, men for mig sluttede det ved,  at jeg fik udløsning mellem hendes bryster/ hænder. Uhhhh Jeg bliver helt glad og opstemt ved bare at skrive det her... Det var altså en rigtig dejlig oplevelse. Det kan ikke sammenlignes med nogle af mine besøg gennem alle årene ved GPére.  Nærmere med thaimassage bare meget bedre udført og med meget større evne ved massøsen til at afpasse massagen til, hvordan jeg havde det i øjeblikket.

Det lyder meget i stil med det jeg oplevede med Johanna i Herning. Virkelig en lækker oplevelse. Og langt bedre end noget jeg har oplevet på en thaiklinik.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...