Hop til indhold
Argent

Brændt af af "Den liderlige Athena"

Recommended Posts

Profilen:

https://annoncelight.dk/showad/271105

 

Skrev kl 8 og lavede en aftale om møde kl 13; og efter en god times kørsel op i det nordsjællandske (Birkerød) troppede jeg op på adressen.

 

Selv her 40min efter, er der intet svar på de beskeder jeg sendte både lige før mødet, og de umiddelbare efter hvor jeg stod forvirret og tænkte om adressen var forkert.

 

Jeg stempler hende useriøs, og ikke nogen jeg vil anbefale at spilde tid på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex

Jeg ved ikke hvem du har lavet en aftale med, men kl 01.19 i nat skrev hun at hun ville tage fri i dag, da hun var øm i fissen:unsure: så det lyder da lidt underligt hvis du har lavet en aftale med hende kl 8.00?

Lyder lidt som en telefondame der ikke lige er informeret... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Sweex skrev, for 41 minutter siden:

Jeg ved ikke hvem du har lavet en aftale med, men kl 01.19 i nat skrev hun at hun ville tage fri i dag, da hun var øm i fissen:unsure: så det lyder da lidt underligt hvis du har lavet en aftale med hende kl 8.00?

Lyder lidt som en telefondame der ikke lige er informeret... 

Skriver hun ikke at hun skal bruges i dag, inden fissen skal have en pause? B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk

Den annonce er jo helt godnat. Jeg kan læse den 10 gange og få noget forskelligt ud af den hver gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
CuriousDk skrev, for 28 minutter siden:

Den annonce er jo helt godnat. Jeg kan læse den 10 gange og få noget forskelligt ud af den hver gang. 

Jeg ville også sætte mine skillinger på “fake”

Del dette indlæg


Link til indlæg

Brødre!

Godtfolk!

Venner fra nær og fjern...

 

 

Det siges at rigtige mænd står ved deres fejl, og ta'r ansvar for det lort de selv stabler.. Og da jeg gerne ser migselv som en sådan type, må jeg skære et gevaldigt stykke ydmyg-tærte, og spise det mundfuld for mundfuld.

 

Jeg må vende mig 180°, og jeg trækker mit korte mave-sure i mig med mere hast end jeg nogensinde har måtte gøre før.

 

Athena tog kontakt til mig snarligt efter jeg fik skrevet beskeden her; og gav sin begrundelse for det manglende svar, og jeg er nu faktisk lidt ked af jeg fik skrevet så hurtigt indledningsvis - der var en helt legitim årsag, og jeg har været forhastet. Jeg bider samtlige mine tidligere ord i mig igen.

-

Athena tilbød reparation for skaden, og hvilken reparation... :shock:

Hun har vist sig at være den første kvinde jeg nogensinde har følt lever fuldt op til sit valgte gudinde navn.

Athena er kampens gudinde, og både sengen, værelset, gangen, og badet er hendes slagmarker - som hun dominerer totalt og fuldstændigt.

 

Hun er alt det lille Argent her nogensinde har ledt efter i en legetøs; og så lidt mere oveni.

Givetvis jeg blev forplejet og opvartet lidt ekstra grundet den manglende respons og ventetid til at starte med; og lad det være nok sagt at jeg siden mit første skriveri, og til nu, har været... "travlt beskæftiget" med en absolut hvirvelvind af en sex, saft og spyt.

 

Athena er på ingen måder hverken humbug, useriøs, eller nogen jeg på nogen som helst måde vil kunne fraholde migselv fra at besøge igen.

 

Det er sgu ikke lemfældigt jeg kaster om mig med udtryk, men "Årets Fund" er ingen overdrivelse.

F**K hvor jeg glæder mig til næste gang!!!

Redigeret af Argent

Del dette indlæg


Link til indlæg
Argent skrev, for 10 minutter siden:

Brødre!

Godtfolk!

Venner fra nær og fjern...

 

Argent her må vende sig 180°, og jeg trækker mit korte mave-sure i mig med mere hast end jeg nogensinde har måtte gøre før.

 

Athena tog kontalt til mig snarligt efter jeg fik skrevet beskeden her; og gav sin begrundelse for det manglende svar, og jeg er nu faktisk lidt ked af jeg fik skrevet så hurtigt indledningsvis - der var en helt legitim årsag, og jeg har været forhastet. Jeg bider samtlige mine tidligere ord i mig igen.

-

Athena er dog nu den første kvinde jeg nogensinde har følt lever fuldt op til sit valgte gudinde navn.

Athena er kampens gudinde, og både sengen, værelset, gangen, og badet er hendes slagmarker - som hun dominerer totalt og fuldstændigt.

 

Hun er alt det lille Argent her nogensinde har ledt efter i en legetøs; og så lidt mere oveni.

Givetvis jeg blev forplejet og opvartet lidt ekstra grundet den manglende respons til at starte med; og lad det være nok sagt at jeg siden mit første skriveri, og til nu, har været... "travlt beskæftiget" med en absolut hvirvelvind af en sex, saft og spyt.

 

Athena er på ingen måder hverken humbug, useriøs, eller nogen jeg på nogen som helst måde vil kunne fraholde migselv fra at besøge igen.

 

Det er sgu ikke lemfældigt jeg kaster om mig med udtryk, men "Årets Fund" er ingen overdrivelse.

F**K hvor jeg glæder mig til næste gang!!!

Hvad med hendes billeder er det hende der er på dem 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Dejligt at se at en profil med så udfordrende tekst, ikke er fake. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bgo skrev, for 11 minutter siden:

Hvad med hendes billeder er det hende der er på dem 

Det er det så absolut :)

 

Der er faktisk intet i hendes annonce som ikke stemmer overens med det hun leverer og tilbyder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...