henrik_klausen 60 Skrevet 8. Marts, 2019 (edited) https://annoncelight.dk/showad/267711 spild ikke penge på denne kvinde aftalte en tid på 15 minutter full service 500 kr. inklusiv blow uden jeg kommer om til hende Lina lukker op hun er faktisk ret pæn , hun siger hun er fra Italien hmm , annoncen siger Hot latina jeg får betalt de 500 kr. og derefter bliver det sku irriterende hun siger at hun ikke yder blowjob i den pris og at det koster 300 kr. ekstra jeg tager chancen med blow med kondom , det var ringe , hun vil hurtig til at dyrke sex mens den ikke er klar hun virker kold og intet sigende når først hun har fået pengene det er nok det ringeste blow og sex man kan forestille sig stedet er sku ulækkert så mit gode råd til jer derude BLIV VÆK God weekend Redigeret 8. Marts, 2019 af Rooster Adresse fjernet 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 8. Marts, 2019 Surt, for hun ser nu meget pæn ud.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 8. Marts, 2019 På en måde beundre jeg lidt de piger der dels forsøger, at tjene penge på så ultra korte besøg og dels forsøger at holde en tidsplan. I min verden er det dømt til at gå galt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
forberedelser 10 Skrevet 8. Marts, 2019 Hun findes nogen gange på side6.dk med navnet Lina27. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
(K)ærligMand 3 Skrevet 9. Marts, 2019 Hva.... Henrik Klausen, Lær at sætte kommaer og skriv en ordenlig beskrivelse i steder for disse korte sætninger.. Man må kunne finde lidt bedre ordbrug frem KH 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 9. Marts, 2019 (K)ærligMand skrev, for 7 timer siden: Hva.... Henrik Klausen, Lær at sætte kommaer og skriv en ordenlig beskrivelse i steder for disse korte sætninger.. Man må kunne finde lidt bedre ordbrug frem KH Hvis du er så sart, så find et andet sted at brokke dig. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thom Århus Skrevet 9. Marts, 2019 (K)ærligMand skrev, for 7 timer siden: Hva.... Henrik Klausen, Lær at sætte kommaer og skriv en ordenlig beskrivelse i steder for disse korte sætninger.. Man må kunne finde lidt bedre ordbrug frem KH Nåh!... - Har vi nu også fået en "sprog- og gramatikbetjent" herinde. Tjah... Det måtte jo komme! - Har personligt intet problem med at forstå Henrik_Klausen's anmeldelse og budskabet i den. God lørdag til alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 358 Skrevet 10. April, 2019 henrik_klausen skrev, den 8.3.2019 at 10:57: Lina lukker op hun er faktisk ret pæn , hun siger hun er fra Italien hmm , annoncen siger Hot latina Nu prøver hun så i Holsted. Er det hende på billederne eller er de fake? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrik_klausen 60 Skrevet 10. April, 2019 ja det ligner hende meget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg