Hop til indhold
Hunting for beaver

Mænd pas på derude,,

Recommended Posts

De gode folk som bla. @Alkoholikeren:D @Miller's Crossing:D @underdog40 og med andre ærede loge brødre,samt selvf. undertegnede selv må hellere lige passe på med ikke at få et los i bollerne hvis vi vælger at tage på et GP besøg lige netop idag,,,Vi skal ihvertfald passe 100 % passe på hvert et sjofelt eller halv perverst ord som vi evt. kommer til at udtale,,,:)

Dette sagt med kærlighed, og et lille smil på læben ,,,,drenge det er kvindernes internationale kampdag,,,,,Who runs the World  ???    GIRLS <3

selvom jeg er en mand ,så vil jeg da gerne være den første til at hylde dem og alt hvad de står for.Der er sket rigtig meget for kvinderne igennem tiden,dog men moderat tempo,og der er stadigvæk flere steder som halter,fx. ligeløn,topposter fx. i bestyrelses regi,barsels forhold,mv.,men Rom blev jo ikke bygget på 1 år,

Godt gået kvinder ,,sammen står i bedst mod denne mandedominerende Verden,,,,,Ja det er den jo desværre her over 100 efter stadigvæk.Den første kampdag var helt tilbage i 1910.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773

I mit næste liv vil jeg være kvinde.

Kvinder har 1 kampdag.

Vi mænd kæmper 365 dage om året:rolleyes:

God weekend til alle.

Kh 

V.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...