Hunting for beaver 4208 Skrevet 8. Marts, 2019 De gode folk som bla. @Alkoholikeren @Miller's Crossing @underdog40 og med andre ærede loge brødre,samt selvf. undertegnede selv må hellere lige passe på med ikke at få et los i bollerne hvis vi vælger at tage på et GP besøg lige netop idag,,,Vi skal ihvertfald passe 100 % passe på hvert et sjofelt eller halv perverst ord som vi evt. kommer til at udtale,,, Dette sagt med kærlighed, og et lille smil på læben ,,,,drenge det er kvindernes internationale kampdag,,,,,Who runs the World ??? GIRLS selvom jeg er en mand ,så vil jeg da gerne være den første til at hylde dem og alt hvad de står for.Der er sket rigtig meget for kvinderne igennem tiden,dog men moderat tempo,og der er stadigvæk flere steder som halter,fx. ligeløn,topposter fx. i bestyrelses regi,barsels forhold,mv.,men Rom blev jo ikke bygget på 1 år, Godt gået kvinder ,,sammen står i bedst mod denne mandedominerende Verden,,,,,Ja det er den jo desværre her over 100 efter stadigvæk.Den første kampdag var helt tilbage i 1910. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vendelbo773 Skrevet 8. Marts, 2019 I mit næste liv vil jeg være kvinde. Kvinder har 1 kampdag. Vi mænd kæmper 365 dage om året God weekend til alle. Kh V. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg