Hop til indhold
Guest Luke

Lille Julia i Viby

Recommended Posts

Guest Luke

Hver anden onsdag i Århus sker der noget. Det er ikke Århus Onsdag udgivelse og omdeling til os borgere jeg tænker på, men der er Lille Julia i Viby. Hun var der i går og er der så igen næste onsdag (onsdag i lige uger).

Hun holder til i en privat villa i Århus Syd, adressen får man af telefondamen. Lokalerne er fine nok, selvom det er i en privat villa.

Lille Julia mødte jeg første gang for 5-6 år siden tror jeg, på Midtagervej. Siden da har jeg regelmæssigt besøgt hende. I takt med at de gode danske steder i Århus er forsvundet er mine besøg blevet hyppigere hos hende. Jeg har endnu ikke fået lavet en anmeldelse af hende her på Eroguide, men efter jeg igen besøgte hende, tænkte jeg at jeg ville skrive et par ord om hende.

Lille Julia ser ud som om hun er 23-25 år, men hun er forhåbentlig lidt ældre og holder sig bare godt, ellers var hun lige lovlig ung første gang jeg mødte hende. Når jeg tænker tilbage så synes jeg heller ikke hun ser meget ældre ud end da jeg mødte hende men når man ses relativt hyppigt er det jo også svært at vurdere. :roll:

Hun har en meget enestående krop. Altid solbrun, altid åle-slank uden at være tynd, og nogle meget faste små bryster. Men et billede siger mere end tusind ord :oops:

Julia-2.jpg

Hun er altid smilende og imødekommende og giver en rigtig god gang medlevende sex. Hun er yderst yderst yderst flot, hun er helt sikkert en folk vil vende sig om på strøget eller som alle vi fyre ville kigge på ved stranden. Jeg har ikke lyst til at pensle ud i detaljer hvad vi lavede, men jeg konstatere at hun er meget intim, kærlig og giver rigtig god fransk og danske. Og så er hun altså bare hamrende lækker, helt vild lækker. :shock:

Hun har sin faste store ven med hver gang hun er i Viby, og ham slipper man altså ikke for at hilse på. Han sidder indenfor i huset og kigger kunderne an, han er ikke særlig diskret, og glor godt nok en del. Jeg har kun mødt ham ude i villaen i Viby. Når hun har været på klinik er han ude hos telefondamen. Første gang jeg mødte ham i Viby tænkte jeg, sikke da en stor krabat der sådan kigger på mig, og var lidt forbeholden. Lille Julia sagde dog at han gør ikke noget. Han virker nu også meget rolig selvom han kigger. Han har aldrig kommet hen til mig for at glo på mig på nært hold. Det er naturligvis hendes hund jeg taler om. :P

http://www.lillejulia.dk/

Der er en del billeder af hende her http://www.vojensdream.dk/page16.html - alle billederne er ægte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor har du ret, besøgte hende også i går.

Hun er mere afslappet på dette sted end f.eks. på aarhusbabe.dk hvor jeg også har besøgt hende et par gange sidste år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg besøgte Julia på hendes 2 vagt for 6 år tilbage. der var hun osse 21 år... Hun bliver sgu ikk ændre den tøs.. Lidt ærgerligt at luderne skal lyve om deres alder. Men grunden til at jeg skriver, var jeg fik nok den bedste oplevelse den gang, det var med tungekys og den helt store kæreste oplevelse, og jeg må da indrømme jeg kiggede forbi hende hele to gange den dag ! jeg blev ved med at besøge hende da hun arbejdede i Midtagervej i Viby J.. Jeg kunne med tiden mærke hun var ved at blive en rigtig luder som skær ned for servicen, kyssene forsvandt og når man var i gang med sex begyndte hun på de knap så populære ludertricks hvor hvor forsøgte at undvige ens stød... det har jeg aldrig været fan af,m taget i betrækning at det er købe sex. jeg har en ide om, der sikker kom mange ned og besøgte hende og hun skulle holde hele dagen. men jeghar ikke været nede ved hende siden og kommer det hele ikke. hver gang jeg oplever pigen ikke yder top service for kunden, kommer jeg i hvert fald ikke igen

men godt at høre hun giver god service igen.. måske har hun lært at hun mister kunder på det andet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Lange

Jeg ville forsøge at kontakte hende her:

http://www.lillejulia.dk/Kontakt-mig.html

Ved ikke om hun så svarer, kunne godt tvivle.

Til hamdenlange: Hun skriver i annoncen i Ekstra Bladet at hun er 24 år, men for under et år siden skrev hun at hun var 21 eller 22. Sådan er branchen jo og vi forsætter jo som sexkøbere alligevel :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa Oxen. Ja det kunne jeg jo prøve ellers må jeg prøve at kontakte hende dagen før hun har vagt eller tidligt den dag hun har vagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Lange

Jeg ville forsøge at kontakte hende her:

http://www.lillejulia.dk/Kontakt-mig.html

Ved ikke om hun så svarer, kunne godt tvivle.

Til hamdenlange: Hun skriver i annoncen i Ekstra Bladet at hun er 24 år, men for under et år siden skrev hun at hun var 21 eller 22. Sådan er branchen jo og vi forsætter jo som sexkøbere alligevel :D

Send en SMS...27436353...Jeg har aldrig oplevet at hun ikke svarer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...