Hop til indhold
Guest Sweex

Er det deres pimp?

Recommended Posts

Guest Sweex

Falsk markedsføring kan gå begge veje, så at sige. Når jeg sidder og læser anmeldelser af pigerne, så kan jeg virkelig undre mig at der nogen gange dukker nogen op i tråden, som på magisk vis har inside info om pigerne. Et eksempel er en pige jeg har mødt en del gange og som Jeg har stået hos og set hende skælde en gut ud i telefonen, fordi han ringede med hemmeligt nummer. Hende var der pludselig en som havde info om, som ingen andre havde i form af nye billeder og øjensynlig hendes privat nummer, da han da vidste præcist hvornår hun kom tilbage til Danmark. 

Så en pige der virkelig værner om sit privatliv, har sendt billeder fra sin privat telefon, til en dude hun har mødt i Danmark??? 

For mig lugter det af at der er visse folk her inde, der blander sig i trådende for at lige booste pigen lidt. Eller er jeg så dum at tro at pigerne ikke giver info til mænd de i virkeligheden ikke kender?

Eller er der bare nogle der bliver så tætte med pigerne at de faktisk udvikler et forhold hvor de faktisk holder kontakten og bare vil hjælpe os andre med at fortælle at pigen kommer igen og ikke har nogen skjult agenda?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, Det hele forekommer utvivlsomt. Så i det enkelte tilfælde kan det være svært at afgøre om det er hendes pimp eller blot en venlig sjæl herinde som er blevet gode venner med pigen. 

Jeg var selv rigtig gode venner med en ungarsk pige for nogle år siden. Besøgte hende i Ungarn og skrev med hende dagligt. Og var altså ikke hendes pimp overhovedet. 

Men der er da også skriverier herinde som stinker af at der er andre interesserede involveret. Falske anmeldelser og kendskab til pigerne hvor pimp alert alarmen går af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Sweex skrev, for 9 timer siden:

 

 

Eller er der bare nogle der bliver så tætte med pigerne at de faktisk udvikler et forhold hvor de faktisk holder kontakten og bare vil hjælpe os andre med at fortælle at pigen kommer igen og ikke har nogen skjult agenda?

Ja det tænker jeg næsten ikke kan undgås under intimitet og nærvær.

Men jeg nu også ret sikker på at Alfonserne trives som fisk i vandet herinde. 

Det er nu engang det største samlingssted for os med kontanterne,som det hele jo handler om i sidste endeB)

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig er der nogen som står bag "importen", som garanteret osse huserer herinde. Måske endda med kendte navne.

Det er tit der kommer en efterlysning af en pige, og ganske kort tid efter, så ankommer hun til byen. Pudsigt. ;-)

Det er osse tot en helt ny bruger skriver en rosende anmeldelse, og bakkes op af andre helt nye brugere. Pudsigt. ;-)

Det hænder osse, at der er gode sjæle som ved præcis hvornår den ene og den anden kommer. Pudsigt. ;-)

Disse tilfælde er sjældent tilfældige.

Jeg er klar over at nogle piger bruger Whatsapp, og man via den vej kan kommunikere, og på den måde få info.

Andre gange tror jeg blot, at enkelte herinde har en vist behov for at virke som om de har en enorm privat viden om nogle piger. Det meste er nok varm luft.

Da jeg feks skrev til Salma igår og spurgte om hvornår hun kommer igen, var svaret, at det ved hun sjældent før kort tid inden ankomst. Det afhænger jo af hvem hun kan leje en lejlighed af...og der har vi måske kilden til en masse info. Dem der har lejlighederne. ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...