Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer.

Jeg var forbi miss DD idag.

Blev fristet af annoncen, og den frækhed hun beskriver. Tror sku hun var gået i byen, og ladet hendes bedstemor passe stedet. Hende jeg mødte, var +60 og absolut ingen gilf. 

Hun lagde ud med ligegyldig olie massage i 5 min, inden hun bad mig vende mig om. Sengen var blød, rummet total rodet og koldt, og prikken over i'et var et håndklæde med en gorilla på, og skriften monkey tonkye...  som pænt blev lagt sammen, og på plads i bunken, da vi var færdige. 

Da jeg vendte mig om, satte hun gummi på pikken, og spurgte om jeg også trænede body building med den. Hun måtte gentage det 4 gange, før jeg forstod hvad hun mente. Derefter 20 sek. Blow, inden hun lagde sig på ryggen, og spurgte om jeg ville slikke hende. Det var sku ikke lige min første indskydelse, så jeg takkede nej, og kneppede hende 2. Min, inden hun begyndte at sige jeg godt måtte komme. Det var jeg sådan set godt klar over, men jeg knepper ikke på accord, så jeg trak den et par min mere, og tænkte på alt andet end min bedste mor, og donkey konky,  som var det hotteste Bib Bib spil, da jeg var knægt....

Til sidst kom jeg i tanke om noget mere frækt, end det jeg lige var igang i, og så skete det nærmest umulige, at jeg fyrede den af, i en granny, på alder med min bedstemor...

Gav 700 kr. For 5. Min massage, og 10 min knep, incl. Påføring af kondom, aftørring, og sammenlægning af monkey tonky håndklædet. Kommer ikke igen, selv om jeg var meget velkommen, ifølge bedstemor.

Beklager jeg ikke kan sætte link ind, da jeg skriver fra min tlf.

  • Synes godt om 1
  • Tak 2
  • Haha 4
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hardguy4you skrev, for 29 minutter siden:

Hej med jer.

Jeg var forbi miss DD idag.

Blev fristet af annoncen, og den frækhed hun beskriver. Tror sku hun var gået i byen, og ladet hendes bedstemor passe stedet. Hende jeg mødte, var +60 og absolut ingen gilf. 

Hun lagde ud med ligegyldig olie massage i 5 min, inden hun bad mig vende mig om. Sengen var blød, rummet total rodet og koldt, og prikken over i'et var et håndklæde med en gorilla på, og skriften monkey tonkye...  som pænt blev lagt sammen, og på plads i bunken, da vi var færdige. 

Da jeg vendte mig om, satte hun gummi på pikken, og spurgte om jeg også trænede body building med den. Hun måtte gentage det 4 gange, før jeg forstod hvad hun mente. Derefter 20 sek. Blow, inden hun lagde sig på ryggen, og spurgte om jeg ville slikke hende. Det var sku ikke lige min første indskydelse, så jeg takkede nej, og kneppede hende 2. Min, inden hun begyndte at sige jeg godt måtte komme. Det var jeg sådan set godt klar over, men jeg knepper ikke på accord, så jeg trak den et par min mere, og tænkte på alt andet end min bedste mor, og donkey konky,  som var det hotteste Bib Bib spil, da jeg var knægt....

Til sidst kom jeg i tanke om noget mere frækt, end det jeg lige var igang i, og så skete det nærmest umulige, at jeg fyrede den af, i en granny, på alder med min bedstemor...

Gav 700 kr. For 5. Min massage, og 10 min knep, incl. Påføring af kondom, aftørring, og sammenlægning af monkey tonky håndklædet. Kommer ikke igen, selv om jeg var meget velkommen, ifølge bedstemor.

Beklager jeg ikke kan sætte link ind, da jeg skriver fra min tlf.

TAK for anmeldelse.

Så er det afgjort - at der skal jeg ikke spilde tid og penge. TAK

Pyt med link - man kan bare søge DD Vangede så toner hun frem :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

på et tidspunkt var hun på Østsjælland.

besøgte hende 1 gang, 30 min for 500 kr. og det var for dyrt, dårlig oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener ikke at have set noget positivt skriv om hende, nogensinde.

Hun har annoncerede 3-4 år, og ofte fra netop, Vangede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 16 timer siden:

Mener ikke at have set noget positivt skriv om hende, nogensinde.

Hun har annoncerede 3-4 år, og ofte fra netop, Vangede

Samme opfattelse her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi forleden. 

Nu kan jeg godt lide det lidt snuskede og det var dejligt at komme i en lejlighed hvor man kan se at hun bor. 

Fik snakket pris og hun var i fint humør. B2b og lidt sex. 

Keg kom kun for sexens skyld skal det siges. 

Massagen var ren alibi og det var et par hænder der kælede for kroppen, ikke andet. 

Jeg røg hurtigt rundt og fik hætte på. Hendes bj var bestemt godkendt. Hun tog for sig på en dejlig grådig måde og jeg legede med hendes fisse imens. Hun hoppede op på mig og var dejlig stram. Havde frygtet lidt mhp hendes alder osv. 

Der gik ikke lang tid før jeg skød den af og var hurtigt ude igen. 

Havde travlt da jeg skulle til møde og nåede det akkurat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...