MrDanes 36 Skrevet 7. Marts, 2019 De herrer Som ny ud i besøg hos nydelseseksperter, håber jeg at I vil dele jeres personlige betragtninger omkring hvilke professionelle I mener giver den mest helstøbte GfE med lidenskabelige kys og indlevelse. På forhånd tak Danes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 7. Marts, 2019 En GFE oplevelse i særklasse forudsætter god og gensidig kemi. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr.1x2 Skrevet 8. Marts, 2019 TheVoice skrev, for 15 timer siden: En GFE oplevelse i særklasse forudsætter god og gensidig kemi. @TheVoice Det skulle man måske tro, men det er nu ikke helt sjældent, at jeg har oplevet at blive snavet i gulvet af gp'en, længe inden hun kan have gjort sig nogen synderlige begreber om, hvem jeg er (altså andet en en nogenlunde stille og fredelig kunde, der har penge med til formålet). Og mener at have læst flere lignende beretninger fra andre herinde om gp'er, der nærmest "knockouter" kunden med tungekys og blow for at gøre ham til en stamkunde, før han overhovedet når at tænke sig om. Grove løjer naturligvis! @MrDanes Har desværre aldrig været på rov på Fyn, så kan ikke lige byde ind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg