Hop til indhold
Guest Dalen

Miss_Dirty23, Odense

Recommended Posts

Guest Sacrecoeur
Dalen skrev, for 43 minutter siden:

Er der nogen der har nogen erfaring med denne profil - https://sugardaters.dk/show?alias=Miss_Dirty23. Det virker lidt som om hun mest er interesseret i at sælge billeder og videoer..?

Det er ikke min oplevelse af hende. Har ikke mødtes med hende endnu, men har en fornemmelse af at hun er klar på at mødes.

Hun vil dog gerne have et kemimøde inden (mod betaling), hvilket jeg ikke er så meget for, så har hooket up med nogle andre istedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dalen

Mon der er nogen der har mødtes med hende? Der er jo nogen piger, som arrangerer kemi-møder mod betaling uden at have nogen plan om at det skal gå videre...?

Redigeret af Dalen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sacrecoeur
Dalen skrev, for 34 minutter siden:

Mon der er nogen der har mødtes med hende? Der er jo nogen piger, som arrangerer kemi-møder mod betaling uden at have nogen plan om at det skal gå videre...?

Det er også den tanke jeg har haft og grunden til at jeg ikke er gået videre med hende. Kunne være spændende at høre om nogen har mødtes med hende, som du nævner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger

Jeg har skrevet en del med hende, endda aftalt møde, men er nu blokeret:(. Hun svor at hun ikke er fake og billeder og video var slet ikke noget tema ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...