Hop til indhold
Cx1

Fantastiske Nicolle i Brønderslev!

Recommended Posts

Jeg har brugt siden her længe til at søge efter anmeldelser - så skal jeg vel også give lidt den anden vej.

Jeg har her i ugen besøgt Nicolle i Brønderslev:

https://annoncelight.dk/showad/218136

Kontakten gik fint - hun svarer meget hurtigt tilbage på sms, så aftalen faldt hurtigt på plads. Jeg mødte op til den aftalte tid - og blev modtaget af en pige i det frækkeste outfit. Efter pengene havde skiftet hænder, så gik vi igang ;). Jeg vil spare jer for detaljer, men jeg gik mere end tilfreds derfra!

Nicolle er en meget sød petit pige. Slank og lækker. Hun har en fantastisk krop, jeg vil ikke fremhæve noget, for så glemmer jeg noget andet - for hold da op. I mine øjne helt perfekt - og så har hun den dejligste personlighed. Man føler sig virkelig velkommen - og i centrum hele tiden.

Nicolle vil jeg give 10 ud af 10 - både i personlighed, indlevelse og oplevelsen. Det er ikke sidste gang jeg besøger hende. Priserne er lidt højere end hos andre - men i forhold til, hvad jeg fik ud af besøget mod andre jeg har mødt, så er der ikke noget at komme efter der. Kvalitet koster...

Stedet var rent og pænt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cx1 skrev, for 58 minutter siden:

Jeg har brugt siden her længe til at søge efter anmeldelser - så skal jeg vel også give lidt den anden vej.

Jeg har her i ugen besøgt Nicolle i Brønderslev:

https://annoncelight.dk/showad/218136

Kontakten gik fint - hun svarer meget hurtigt tilbage på sms, så aftalen faldt hurtigt på plads. Jeg mødte op til den aftalte tid - og blev modtaget af en pige i det frækkeste outfit. Efter pengene havde skiftet hænder, så gik vi igang ;). Jeg vil spare jer for detaljer, men jeg gik mere end tilfreds derfra!

Nicolle er en meget sød petit pige. Slank og lækker. Hun har en fantastisk krop, jeg vil ikke fremhæve noget, for så glemmer jeg noget andet - for hold da op. I mine øjne helt perfekt - og så har hun den dejligste personlighed. Man føler sig virkelig velkommen - og i centrum hele tiden.

Nicolle vil jeg give 10 ud af 10 - både i personlighed, indlevelse og oplevelsen. Det er ikke sidste gang jeg besøger hende. Priserne er lidt højere end hos andre - men i forhold til, hvad jeg fik ud af besøget mod andre jeg har mødt, så er der ikke noget at komme efter der. Kvalitet koster...

Stedet var rent og pænt.

Det koster at få lavet bryster ;-) de er i alle fald ikke som de plejer, men det plejer at være 800,- for 30 min... men ja hun er en okay pige :-)

Men hvis stedet er der det plejer at være, så er det ikke noget at skrive hjem om, nogle gange er der ikke varme på, det har jeg oplevet nogle gange, og en skummel opgang man skal op i...

Redigeret af Redboys

Del dette indlæg


Link til indlæg
mrhorney skrev, den 20.7.2020 at 23:53:

nogen der ved hvad der blev af hende??

Nej desværre<_<

Nåede lige og være sammen med hende inden corona-virusen kom. Håber hun kommer tilbage!!! 

Fantastisk sex og personlighed hun har....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nicolai1988 skrev, den 31.7.2020 at 19:22:

Nej desværre<_<

Nåede lige og være sammen med hende inden corona-virusen kom. Håber hun kommer tilbage!!! 

Fantastisk sex og personlighed hun har....

Hej- jeg var hos hende den sidste dag i Brønderslev. Hun ville stoppe med "erhvervet" , og flytte til Randers ?- talte dog med hende i Maj, der var hun stadig aktiv (dog meget begrænset) i Kolding. Siden har hun varet tavs :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Redboys skrev, den 7.3.2019 at 17:34:

Det koster at få lavet bryster ;-) de er i alle fald ikke som de plejer, men det plejer at være 800,- for 30 min... men ja hun er en okay pige :-)

Men hvis stedet er der det plejer at være, så er det ikke noget at skrive hjem om, nogle gange er der ikke varme på, det har jeg oplevet nogle gange, og en skummel opgang man skal op i...

Har besøgt hende i Holsted.Mener også at hendes bryster var noget mindre dengang.Størrelsen var fin til min smag dengang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nicolai1988 skrev, den 31.7.2020 at 19:22:

Nej desværre<_<

Nåede lige og være sammen med hende inden corona-virusen kom. Håber hun kommer tilbage!!! 

Fantastisk sex og personlighed hun har....

Hun er det bedste jeg nogen sinde har oplevet. 

Jeg var sammen med hende i marts i Dronninglund. Lige før hun tog hjem. 

Håber hun kommer tilbage

 

Holm

 

Redigeret af Holm64

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...