Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hejsa, nu er jeg altså nødt at lave en anmeldelse af Jasmin, besøgte hende for anden gang i går :-)

Hun er noget af det sødeste, hun er efter eget udsagn ikke fræk, men det blev vi nu ikke helt enige om ^_^ det var vist også det eneste vi ikke var enige om :-) 

Jeg havde booket en halv time, og den blev brugt til et komme lidt rundt om det hele, det var vildt dejligt, og fik igen oplevet hendes sprøjteorgasmer, fuck det er frækt, og vådt, mest for hende, denne gang :D

Det er bestemt ikke sidste gang hun får besøg af mig :-) 

Her er et link til hende 

http://afrodites-piger.dk/pige.php?id=3

Skrevet
Gumbas skrev, for 4 timer siden:

Hejsa, nu er jeg altså nødt at lave en anmeldelse af Jasmin, besøgte hende for anden gang i går :-)

Hun er noget af det sødeste, hun er efter eget udsagn ikke fræk, men det blev vi nu ikke helt enige om ^_^ det var vist også det eneste vi ikke var enige om :-) 

Jeg havde booket en halv time, og den blev brugt til et komme lidt rundt om det hele, det var vildt dejligt, og fik igen oplevet hendes sprøjteorgasmer, fuck det er frækt, og vådt, mest for hende, denne gang :D

Det er bestemt ikke sidste gang hun får besøg af mig :-) 

Her er et link til hende 

http://afrodites-piger.dk/pige.php?id=3

Fuldstændig enig. Hun er altså fræk:wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.