Hop til indhold
Guest Lady C

Forum for sexnoveller

Recommended Posts

Guest Lady C

Jeg ved ikke om emnet er blevet bragt på bane før, men personligt synes jeg det ville være oplagt med et forum for sexnoveller her på eroguide. Altså et sted hvor der kunne skrives " frække historier/noveller " enten oplevede eller fiktive.    Jeg er sikker på at der vil komme nogle saftige noveller / historier . :D

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er komplet overflødigt. Der findes allerede et site til den slags: Sexwriter.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Borende X skrev, Lige nu:

Det er komplet overflødigt. Der findes allerede et site til den slags: Sexwriter.dk

Nå det vil jeg da tjekke ud. Så tak for link. Men nu er det jo eroguide vi er på og her  synes det ville være oplagt med sådan et forum.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes en del sider med dette tema. 

Jeg har læst lidt rundt på de forskellige sites, men hold hurtigt op. 

De fleste noveller bærer præg af at være skrevet af nogen der aldrig har haft sex. Langt de fleste benytter et sprog som en 14 årig, og ofte mangler der totalt sammenhæng i historierne. Jeg er dog stødt på nogle få som var yderst læsværdige. Kan godt være jeg gik død for hurtigt, men jeg orkede ikke at slæbe mig gennem flere :) 

Der er nogle noveller på alt.dk som er fine. Der er også eroti. dk som er ok, men da de alle er skrevet af den samme, blive det hurtigt ensformigt. 

 

Så kan vi få et forum op at stå hvor folk som skriver er i stand til at formulere sig og bygge historien op ville det da være skønt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

@Aarhuselsker :

"De fleste noveller bærer præg af at være skrevet af nogen der aldrig har haft sex."

 Jeg tænker at på dette forum er der vel en hæderlig chance for at dem der skriver har  haft sex :ph34r:

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Lady C skrev, for 40 minutter siden:

Jeg ved ikke om emnet er blevet bragt på bane før, men personligt synes jeg det ville være oplagt med et forum for sexnoveller her på eroguide. Altså et sted hvor der kunne skrives " frække historier/noveller " enten oplevede eller fiktive.    Jeg er sikker på at der vil komme nogle saftige noveller / historier . :D

Det er da en mega god idé.

Tråden der hedder noget med "Det sjoveste sted i har haft sex" kunne jo inspirere folk til at fortælle deres historie i en mere saftig og detaljeret udgave:D

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Tråden  kunne  meget  vel  ligge  under  hyggesnak.  

Jeg  forsøgte  for  et stykke  tid siden  at  smide et  billede op  og få  andre  til  at  komme  med  en  fantasi/oplevelse. 

Personligt  nyder  jeg  at  læse  frække  oplevelser/fortællinger 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 58 minutter siden:

Jeg ved ikke om emnet er blevet bragt på bane før, men personligt synes jeg det ville være oplagt med et forum for sexnoveller her på eroguide. Altså et sted hvor der kunne skrives " frække historier/noveller " enten oplevede eller fiktive.    Jeg er sikker på at der vil komme nogle saftige noveller / historier . :D

Det er en super god idé. At der er andre steder på nettet, hvor man kan læse saftige historier,  behøver ikke at være en grund til ikke at have et lignende forum her. Håber der kan komme gang i projektet. Optimalt kunne det være en ny gruppe under "Andet". Så kan hver historie have sin egen tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 58 minutter siden:

Jeg ved ikke om emnet er blevet bragt på bane før, men personligt synes jeg det ville være oplagt med et forum for sexnoveller her på eroguide. Altså et sted hvor der kunne skrives " frække historier/noveller " enten oplevede eller fiktive.    Jeg er sikker på at der vil komme nogle saftige noveller / historier . :D

Rigtig go idé og så kunne du jo lægge ud med en spændende historie, om en af dine egne oplevelser :) . Det kunne blive en spændende forum,

men vi må jo nok hellere lige gøre @Administrator opmærksom på den go'e idé, ellers blir dén jo ikke til noget, så hermed gjort

Borende X skrev, for 48 minutter siden:

Det er komplet overflødigt. Der findes allerede et site til den slags: Sexwriter.dk

sexwriter en dårlig læselig side, man opgiver jo på forhånd, at læse dem

Aarhuselsker skrev, for 34 minutter siden:

Der er nogle noveller på alt.dk som er fine. Der er også eroti. dk som er ok

alt.dk er nu ikke sexnoveller, men på  https://eroti.dk/sexnoveller/ er der en hel del, jeg læste lige denne her, som faktisk var ret go:

https://eroti.dk/saadan-endte-en-tur-igennem-istedgade/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Mydarling skrev, for 9 minutter siden:

fedt med alle jeres indspark om hvor man kan lede efter saftige historier :D

Man sidder helt og tænker på de vilkår som fandtes da jeg startede på den der'sens døgnflue til onani:ph34r:

Hos en kammerat lå Ugens Rapport altid på toilettet til fri afbenyttelse,og ingen stillede spørgsmål til varigheden af opholdet bag låst dør.

Her fandtes min debut med de grå sider og prikken i hånden samt sovende lår og bukserne om anklerne:D

Endnu bedre var det hvis man kunne hapser et par brugte trusser fra den tilstedeværende vasketøjskurv...og så lige i bedste yogastil,lave 15 dybe indåndninger gennem bundkarret af trussen inden klimaks:D:wub:

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 33 minutter siden:

Tråden der hedder noget med "Det sjoveste sted i har haft se

Nej jeg synes nu ikke det bare skal være en tråd, som alle de andre tråde, men en af overskrifterne på forsiden, nede under andet og bare simpelthen hedde : sexnoveller

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Der findes en del sider med dette tema. 

Jeg har læst lidt rundt på de forskellige sites, men hold hurtigt op. 

De fleste noveller bærer præg af at være skrevet af nogen der aldrig har haft sex. Langt de fleste benytter et sprog som en 14 årig, og ofte mangler der totalt sammenhæng i historierne. Jeg er dog stødt på nogle få som var yderst læsværdige. Kan godt være jeg gik død for hurtigt, men jeg orkede ikke at slæbe mig gennem flere :) 

Der er nogle noveller på alt.dk som er fine. Der er også eroti. dk som er ok, men da de alle er skrevet af den samme, blive det hurtigt ensformigt.

Så kan vi få et forum op at stå hvor folk som skriver er i stand til at formulere sig og bygge historien op ville det da være skønt.

Helt rigtigt: Mange af disse noveller præges af sproglig ubehjælpsomhed og dårlig komposition. Desværre tror jeg ikke, at standarden ville blive væsentligt bedre i et sådant forum herinde. Ked af at sige det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 2 timer siden:

Jeg ved ikke om emnet er blevet bragt på bane før, men personligt synes jeg det ville være oplagt med et forum for sexnoveller her på eroguide. Altså et sted hvor der kunne skrives " frække historier/noveller " enten oplevede eller fiktive.    Jeg er sikker på at der vil komme nogle saftige noveller / historier . :D

Det er en rigtig god idé. Et forum i stedet for tråde, der drukner i andre overfora. Vi ville både læse interesseret med og sikkert også komme med et par enkelte skriv ;)

Helt klart noget vi ville følge og læse @Administrator Kunne være et super tiltag her på EG. Et alternativ til at skulle søge andre sites for at læse og bidrage.

Man kan jo evt. bare lade være med at følge/læse derinde, hvis lix-tallet synes for lavt :lol:

leo kbh skrev, for 1 time siden:

Nej jeg synes nu ikke det bare skal være en tråd, som alle de andre tråde, men en af overskrifterne på forsiden, nede under andet og bare simpelthen hedde : sexnoveller

Helt enig - så er det specifikt KUN separate  fortællinger af hver enkelt forfatter, der ikke drukner i alle mulige andre tråde. Det kunne godt gå hen og blive en succes :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Admin har givet udtryk for at han ikke ønsker flere forums. Det kan selvfølgelig være i er heldige at han er med på jeres idé, men jeg tror ikke i skal forvente det.

I er velkomne at lave en novelle tråd i hyggesnak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rooster skrev, for 53 minutter siden:

Admin har givet udtryk for at han ikke ønsker flere forums. Det kan selvfølgelig være i er heldige at han er med på jeres idé, men jeg tror ikke i skal forvente det.

I er velkomne at lave en novelle tråd i hyggesnak.

OK - det er taget til efterretning. Men alt andet lige, lader det til, at der er flere, der mener det er en god idé.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...