Hop til indhold
StrangerOne

Sweet Sophie - min guldklump kommer til Bording

Recommended Posts

Jeg har før anmeldt Sweet Sophie - og det er mig, som kalder hende for "min guldklump".

Hun er pt. i Aalborg - og det er selvfølgelig godt for nordjyderne, men ... jeg glæder mig sindsygt til hun kommer til Bording. Jeg har allerede booket tid - det bliver så lækkert med et gensyn med den skønneste kvinde, jeg nogensinde har mødt. Jeg kan kun opfordre jer til at læse min præsentation af hende i den tråd, som jeg startede 9. februar 2019.

Jeg glæder mig som var det til jul....

https://annoncelight.dk/showad/245220

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
StrangerOne skrev, for 11 minutter siden:

Det er det.... blot synes jeg ikke, at jeg vil gentage alt, hvad jeg skrev om hende i februar. Hun er helt i særklasse....

Som  jeg  læser  dit  indlæg  har  du  booket  en  aftale med  hende  og  du  glæder  dig  til  gensynet.  

Det  er  vel  ikke  en  anmeldelse  før du  har  mødt  hende  igen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Nemtøs (frækt navn)

Jeg har besøgt Sweet Sophie SÅ mange gange, at jeg helt er holdt op med at tælle hvor mange gange. Derfor - jeg ved, hvad der venter mig - og det er det, som jeg glæder mig til.:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...