Hop til indhold

Recommended Posts

Der er en ny pige i Lillebrænde. Jan - eller Jen (Jan lyder lidt forkert). Hun er SÅ sød og god. Jeg skal ikke komme alt for meget ind på min egen oplevelse, men kan da fortælle at for standart FP prisen på 1500 fik jeg bl.a. det mest fantastiske bj - som faktisk betød at jeg aldrig kom videre. Hun har absolut ikke nogen angst for at berøre nogen som helst steder og jeg fik den helt store tur - (ikke inde i anus - for det bryder jeg mig ikke om) - Kys og slik over hele og fransk uden (i mit tilfælde i hvert fald) - og det var så her festen sluttede før tid. Hun er så god til det hun gør. Pas godt på hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, for 7 timer siden:

Der er en ny pige i Lillebrænde. Jan - eller Jen (Jan lyder lidt forkert). Hun er SÅ sød og god. Jeg skal ikke komme alt for meget ind på min egen oplevelse, men kan da fortælle at for standart FP prisen på 1500 fik jeg bl.a. det mest fantastiske bj - som faktisk betød at jeg aldrig kom videre. Hun har absolut ikke nogen angst for at berøre nogen som helst steder og jeg fik den helt store tur - (ikke inde i anus - for det bryder jeg mig ikke om) - Kys og slik over hele og fransk uden (i mit tilfælde i hvert fald) - og det var så her festen sluttede før tid. Hun er så god til det hun gør. Pas godt på hende

hej @otto06 hvornår var du i Lillebrænde ?

jeg var der i søndags , der var 2 piger + ejeren,

den ene pige kalder sig cindy ca 30 år- hun skulle på ferie fra mandag , ferie i 10 dage.

den anden pige ( altså Cindys ferie afløser ) kalder sig noi  ca 45 år.

mon det var nogen af dem, du mødte ?

ps-tak for anmeldelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt Cindy her for et par dage siden. Dejlig fyldig pige. Massagen er faktisk ret god. Umiddelbart efter massagen gik hun så lige på og hårdt med BJ. Det er ikke helt det der får mig op i skyerne... Men jeg afviser ikke at det kan være opskriften for mange andre. Vi havde faktisk en time til løjerne og der var en del tid tilbage så jeg forstod ikke helt konceptet med at få vredet dråberne ud så hurtigt som muligt. Nå, - det er muligvis bare mig. Jeg forstår det jo sådan set godt set med pigens øjne; hvorfor tjene pengene svært hvis de kan tjenes let.. 

Jeg kommer helt sikkert igen. Jeg har haft de mest fantastiske oplevelser i Lillebrænde - og så skal der vel næsten også være et par smuttere imellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

der er 2 piger pt.

reya har besøgt hende 1 gang, og forbliver ved det. vi havde ikke den berømte kemi.

cindy har besøgt hende 5-6 gange. massagen middel, men sex i top hver gang, hun er medlevende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...