Hop til indhold

Recommended Posts

Så kom den dejlige Maja til odense igen

https://annoncelight.dk/showad/257986

efter jeg har været inaktiv i gamet det sidste stykke tid, faldt jeg over at Maja var tilbage i byen og der gik ikke 2 sec før jeg tog beslutningen og skrev til hende, Jeg fik lavet en aftale med det samme og jeg løb ud i badet og pulsen steg med det samme.  nøøøøh jeg glædet mig.

Jeg kom hen til Maja og der åbnet hun døren og der stod hun wauw. 

Maja er en pige man bliver nød til at besøge. Hun er så super dejlig og giver en fantakstik oplevelse, man får fuld valuta hver gang man er hos hende.

Dejlig pige at snakke med, hun er på, hun smiler og er altid glad. hun kysser godt, hun giver blow så fuglene de synger og så er det bare super lækker sex.

 

Maja får endnu en gang et stort 10 tal af mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernrør skrev, for 7 timer siden:

Så kom den dejlige Maja til odense igen

https://annoncelight.dk/showad/257986

efter jeg har været inaktiv i gamet det sidste stykke tid, faldt jeg over at Maja var tilbage i byen og der gik ikke 2 sec før jeg tog beslutningen og skrev til hende, Jeg fik lavet en aftale med det samme og jeg løb ud i badet og pulsen steg med det samme.  nøøøøh jeg glædet mig.

Jeg kom hen til Maja og der åbnet hun døren og der stod hun wauw. 

Maja er en pige man bliver nød til at besøge. Hun er så super dejlig og giver en fantakstik oplevelse, man får fuld valuta hver gang man er hos hende.

Dejlig pige at snakke med, hun er på, hun smiler og er altid glad. hun kysser godt, hun giver blow så fuglene de synger og så er det bare super lækker sex.

 

Maja får endnu en gang et stort 10 tal af mig.

Det har du ret i..  

Fløjter som en stær når hun blæser

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 2 timer siden:

Det har du ret i..  

Fløjter som en stær når hun blæser

Sexeren

Ja det blow ligger absolut i den gode ende af skalaen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Århhh så skal der sateme knaldes igen - hun er den bedste jeg har været hos meget meget længe. Er allerede liderlig og glæder mig til at besøge hende. :rolleyes::P:wub: ALT for længe siden hun sidst var i Odense... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det lørdag og der skal ske noget... Ringede til den dejlige Maja og bestilte tid... Århhh det bliver godt - for os begge... ;):P Næsten sikker på hun glæder sig til at se mig lige så meget som jeg glæder mig til at se hende... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...