Hop til indhold
Onslow

Julen nærmer sig

Recommended Posts

Og med den de traditionelle julerøverier mod ikke mindst massageklinikker.

Alene i går blev 2 klinikker i midtjylland angrebet og berøvet ved hjælp af CN-gas/peberspray.

Igen en eller flere kulturberigere med afrikansk udseende.

Pas på jer selv derude, piger!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Onslow!

Det er ganske forfærdeligt, at de sølle piger ikke kan være i fred.. :(

Røverier, hærværk og brand har desværre hærget bordellerne i flere år, og med den nuværende lovgivning, er det nok de færreste involverede, som har lyst til Politiets indblandning.

Mange unge med anden etnisk baggrund, har stor respekt for store hunde... Jeg skulle måske begynde, at udleje min fremmedfjendske Rottweiler til Bordeller, med en særlig udsat beliggenhed.. ;)

Ta' jeres forholdsregler piger..

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja det er sgu lidt vildt!!!! var ved en lille trunte igår, som lige havde fået en sten igennem ruden....... udover udgiften, til glarmester, er det selvfølgelig ret harmløs, i forhold til ovenstående.

Er glad for ikke at arbejde i sådan en branche, hvor man bliver udsat for idioter, hærværk, vold, røveri m.m. og så samtidig, skal leve med, at blive betragtet som samfundets bund.... øv bøv så kan jeg godt leve med lidt lavere løn.

Nå er nu glad for trunterne har valgt deres levevej, nyder at besøge dem 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Onslow.

Det er ikke helt korrekt, hvad du skriver.

Alene i går anmeldte 2 klinikker i midtjylland angreb og røveri.

Pga. den lunkne danske prostitutionslovgivning tror jeg nok, der er piger, der afstår fra at anmelde ulovligheder af frygt for, hvad politi og SKAT kan finde på, hvis de giver sig til kende.

Men jeg er enig i din opfordring til pigerne, og den gælder for så vidt hele året.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen, det er jo helt rigtigt, hvad du skriver.

Og vi går mod jul, hvor troen jo for nogen er en vigtig bestanddel, ikke?

Så din tro er helt på rette plads her. :D :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæ, hæ Ludvig. Du må jo ikke tage kontanter ;) i leje, for det grænser jo op sort arbejde :P:P:P .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæ, hæ Ludvig. Du må jo ikke tage kontanter ;) i leje, for det grænser jo op sort arbejde :P:P:P .

Ja, pas heller på, Ludvig!

Den stakkels køter ender jo bare med en dom for både skatteunddragelse og rufferi!!! :D

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sidespringer og Borende X @..

"Køterens" ejermand tager skam gerne skraldet, for ussel mammon og et blowjob.. :) Han kender jo turen.. ;)

God aften

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

(Lidt ligesom jul)

HO HO HO (Host)

Nu kommer jeg....Ja det må man sige at "Julemanden gør...tænk at julemanden i år er blevet afrikansk..... Dejligt....Med alle de fantastisk multikulturelle indslag i vores jul. :evil::evil::evil:

Jeg håber at pigerne i Ildskov og Arnborg, har nogen at snakke med om oplevelsen.

Tænk at for fremtiden at skulle turde åbne døren og være glad og imødekomne.

Røverrierne giver mig grimme flashback til for år tilbage da der på sjælland var 3-4 røverrier dagligt.

Vi var rædelsslagende, hvergang vi åbnet døren....! :(:(:(

Ludwig, jeg har en lille hvid ting på 4 ben, skal vi lave noget kulturberigelse sammen? :idea:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Lady Cherie!

Det kunne være et kønt syn.. :) Men indvilliger gerne i forsøget.

Jeg skulle måske benytte lejligheden, til min debut i dit univers.. :) Bare du lover mig, at spænde den store vovse godt fast, inden du giver mig en røvfuld.. ;)

Er det ikke muligt idag, at anskaffe et overvågningskamera til billige penge, som er simpel at montere?

Det må da kunne dulme de værste nerver, inden man åbner hoveddøren.

Hos de fleste af de større steder, følger man da med bag gardinet, inden døren åbnes for gæsten.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har vi heldigvis aldrig været udsat for røverier, men 1 indbrud og 2 store brandstiftelser desværre, som lukkede og slukkede for vores steder..

Men så sent som December sidste år, var der 2 udenlandske fyre der begik indbrud hos os, da de troede stedet indholdt penge grundet vi har skilte med video-overvågning. Disse 2 blev optaget på overvågningen, videregivet til politiet og fanget hurtigt igen, deres gevinst var en gammel computer, der i forvejen var gået i stykker.

I februar løb 2 sorte fyre ind og stjal vores store løver i haven, dette var meget trist, da de havde en stor betydning for os og var vores afdøde og branchens bedste mutters et og alt :(

Det kan ikke siges tit nok, at overvågning er vigtigt og især at kunne optage i nattens mørke, det giver både pigerne og stedet en form for ro og tryghed. Vi har direkte nr til politiet, så vi ikke bliver stillet alle de spørgsmål, men et ring og de står der med det samme nu.

Vi har lige været udsat for endnu et forsøg på en brandstiftelse for ca en måned siden. 2 udenlandske unge fyre klatrede over vores hegn, brød ind i vores vinterstue og forsøgte at komme igennem vores køkken dør med en skruetrækker( det er så en stald dør med 4 låse ) og en benzin dunk i hånden. Det var dog både skræmmende og heldigt at en af vores piger skulle overnatte på stedet og så dem i kameraet iført masker og ringede alarm 112 med det samme, de blev fanget af hundepatruljen, den ene kastede faktisk op i politi bilen og de afventer dom nu, dog har de indrømmet af det er bestilt arbejde :( og politiet tager det meget alvorligt eftersom der næsten altid er enten overnattende piger eller tlf damer i huset, så det kunne have endt som mordbrand..

Vi har efterfølgende fået sat en rigtig stål/brand dør op ved vinter stuen med 5 bolte låse, 2 kamera mere plus skåret vores træer ned, der er sat gitre foran alle vores vinduer, ruderne er blevet filtret med speciel film, der gør at de ikke kan smadres, kun knuses og røg alarmer i hele huset nu.

Vi prøver og gør alt for at passe på vores piger og vores sted, men der vil altid være nogen der skal forsøge sig. Vi kan kun tage vores sikkerhedanstaltninger og håbe at folk snart lærer at opfører sig ordentligt :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nogle forfærdelige forbrydelser der her berettes om :evil:

Kunne det ikke være muligt som momsregistrerede klinikker, at gå sammen om at deles om en ronderende nattevægter med hund fra kl 20 aften - kl 08 morgen?

Selvom man er indbyrdes konkurrerende, kunne 4 klinikker under samme postnr vel have en interesse i at deles om udgiften?

Seduction Girls

http://www.seductiongirls.net/

Åben alle dage kl 08 - kl 04

Madonna Delux

http://www.madonna-delux.net/

Åben alle dage 09 - kl 23

Mon Cherie

http://www.mon-cherie.dk/

Åben alle dage kl 10 - 24

Mansion Girls

http://www.mansiongirls.dk/

Åben alle dage kl 11 - 23

En vægter med hund der kun har 4 lokaliteter beliggende så tæt på hinanden, vil kunne patruljere meget intensivt, og med en potentiel betydelig præventiv effekt.

Hvis så pigerne som supplement til den direkte linje til politiet, hver havde en overfaldsalarm der går til vagten med hund, vil han kunne komme til meget hurtigt med sin hund.

Kunne der samtidig sættes et skilt op med en hund, her vogter jeg, ville også det hjælpe, er jeg ret sikker på.

Hvis det så er muligt for vægteren at efterlade hunden der hvor sidste sted stadig har åben, når han cirkulerer rundt hos de 3 øvrige klinikker, tror jeg det vil reducere risikoen betragtelig for igen at bliver udsat for tilsvarende forbrydelser, som her beskrevet.

Er det i grunden muligt at forsikre selv en momsregistreret massageklinik - vil noget forsikringsselskab gøre det? Hvis ikke kan en ordentelig hundevagt/vægter ordning måske spare nogle gedigne udgifter til brand og hærværk i fremtiden?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne det ikke være muligt som momsregistrerede klinikker, at gå sammen om at deles om en ronderende nattevægter med hund fra kl 20 aften - kl 08 morgen?

Et meget velmenene forslag.

Det vil dog betyde, at konkurrerende steder med forskellige arbejdskulturer og værdigrundlag skulle arbejde sammen.

Dette er ikke særligt sandsynligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har vi heldigvis aldrig været udsat for røverier, men 1 indbrud og 2 store brandstiftelser desværre, som lukkede og slukkede for vores steder..

Men så sent som December sidste år, var der 2 udenlandske fyre der begik indbrud hos os, da de troede stedet indholdt penge grundet vi har skilte med video-overvågning. Disse 2 blev optaget på overvågningen, videregivet til politiet og fanget hurtigt igen, deres gevinst var en gammel computer, der i forvejen var gået i stykker.

I februar løb 2 sorte fyre ind og stjal vores store løver i haven, dette var meget trist, da de havde en stor betydning for os og var vores afdøde og branchens bedste mutters et og alt :(

Det kan ikke siges tit nok, at overvågning er vigtigt og især at kunne optage i nattens mørke, det giver både pigerne og stedet en form for ro og tryghed. Vi har direkte nr til politiet, så vi ikke bliver stillet alle de spørgsmål, men et ring og de står der med det samme nu.

Vi har lige været udsat for endnu et forsøg på en brandstiftelse for ca en måned siden. 2 udenlandske unge fyre klatrede over vores hegn, brød ind i vores vinterstue og forsøgte at komme igennem vores køkken dør med en skruetrækker( det er så en stald dør med 4 låse ) og en benzin dunk i hånden. Det var dog både skræmmende og heldigt at en af vores piger skulle overnatte på stedet og så dem i kameraet iført masker og ringede alarm 112 med det samme, de blev fanget af hundepatruljen, den ene kastede faktisk op i politi bilen og de afventer dom nu, dog har de indrømmet af det er bestilt arbejde :( og politiet tager det meget alvorligt eftersom der næsten altid er enten overnattende piger eller tlf damer i huset, så det kunne have endt som mordbrand..

Vi har efterfølgende fået sat en rigtig stål/brand dør op ved vinter stuen med 5 bolte låse, 2 kamera mere plus skåret vores træer ned, der er sat gitre foran alle vores vinduer, ruderne er blevet filtret med speciel film, der gør at de ikke kan smadres, kun knuses og røg alarmer i hele huset nu.

Vi prøver og gør alt for at passe på vores piger og vores sted, men der vil altid være nogen der skal forsøge sig. Vi kan kun tage vores sikkerhedanstaltninger og håbe at folk snart lærer at opfører sig ordentligt :(

Skrækkeligt at det står sådan til. Og helt sindsygt at de brænder jeres steder ned! Stakkels piger der overnattede den nat, men super at de blev fanget.

Lyder snart som om i skal have en hus hund!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis folk ønsker at skade stederne, så stopper de hverken pga en vagt eller en hund. Vi har vagt hos os på natte vagterne, vi har også en alarm mand, som kører rundt i nærheden af os om natten.

En hund vil kun ende med at komme til skade, eftersom det er iskolde typer, der går ind i et hus for at sætte brand til det og kan hører pigen i huset råbe af dem ( som skrevet det er bestilt arbejde )

Pigen har det godt, trods omstændighederne, men ja hun fik sig et chok. Men heldigvis tager vi vores sikkerhedsforanstaltninger og hun føler sig mere tryg med de ting der er lavet på stedet nu.

Vi har jævnligt kontakt mellem MC og MD og holder hinanden opdateret, så snart der skulle være det mindste. Nogen kan trods alt samarbejde på et plan.

Mansiongirls ønsker vi ikke noget med, da det er udenlandske piger plus de ikke er momsregisteret eller betaler skat, som os andre 3, så dem holder vi os væk fra.

Mener vi har gjort det vi kan gøre, men vil man skade os, tager de grimme typer sikkert chancen alligevel :(

Til sidste oplysning, så har de 2 udenlandske fyre ikke tilknytning til Rockerne, som der altid bliver bragt op i disse situationer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

At Mansiongirls ikke er momsregistreret er jo en påstand, som er nem at slynge ud, men har I nogen beviser for det?

Hvis man slår Mansiongirls op på www.krak.dk finder man flg. information:

AV Service v/ Anita Vitus

Jyllingevej 139

2610 Rødovre 52 45 04 78

CVR: 33451822

CVR-P nr: 1016721588

http://www.krak.dk/firma/av-service-v-a ... C3%B8dovre

Umiddelbart er der vel ikke nogen grund til at tro, at de ikke er registreret på samme måde som Seductiongirls.

Ellers var de nok også blevet lukket for længst.

Mon ikke snarere jeres (Seductiongirls) uvilje mod dem skyldes, at de er en smule billigere og at de udenlandske piger generelt er mere service-mindede end de danske?

Del dette indlæg


Link til indlæg

At Mansiongirls ikke er momsregistreret er jo en påstand, som er nem at slynge ud, men har I nogen beviser for det?

Hvis man slår Mansiongirls op på http://www.krak.dk finder man flg. information:

AV Service v/ Anita Vitus

Jyllingevej 139

2610 Rødovre 52 45 04 78

CVR: 33451822

CVR-P nr: 1016721588

http://www.krak.dk/firma/av-service-v-a ... C3%B8dovre

Umiddelbart er der vel ikke nogen grund til at tro, at de ikke er registreret på samme måde som Seductiongirls.

Ellers var de nok også blevet lukket for længst.

Mon ikke snarere jeres (Seductiongirls) uvilje mod dem skyldes, at de er en smule billigere og at de udenlandske piger generelt er mere service-mindede end de danske?

Sikke noget ævl!

Det er et af de typiske agumenter der skydes danske piger i skoene( store eller små)

Det er ikke et must at samarejde med alle, og mange udenlandske steder ønsker slet ikke vores samarbejde....som du nok ved lige børn leger bedst...nogen vil så bare ikke lege med....hverken på den ene eller anden måde. Nu mangler vi bare påstanden om vi er misundelige på dem! :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

At Mansiongirls ikke er momsregistreret er jo en påstand, som er nem at slynge ud, men har I nogen beviser for det?

Hvis man slår Mansiongirls op på http://www.krak.dk finder man flg. information:

AV Service v/ Anita Vitus

Jyllingevej 139

2610 Rødovre 52 45 04 78

CVR: 33451822

CVR-P nr: 1016721588

http://www.krak.dk/firma/av-service-v-a ... C3%B8dovre

Umiddelbart er der vel ikke nogen grund til at tro, at de ikke er registreret på samme måde som Seductiongirls.

Ellers var de nok også blevet lukket for længst.

Mon ikke snarere jeres (Seductiongirls) uvilje mod dem skyldes, at de er en smule billigere og at de udenlandske piger generelt er mere service-mindede end de danske?

Hvad fanden er det for noget p.. at lukke ud!!!! Den typiske påstand hver gang, er at slynge ud man skulle være jaloux. På hvad ? de har deres gæster, vi har vores...

Og hvad mener du med mere service-mindede!! En ting er at du foretrækker udenlandske piger, det gør alle heldigvis ikke!!

Der er vel en grund til at de er nødt til at være billigere end os ( den kunne vi jo så fyre direkte tilbage i hovedet på dig) og samtidig så rører skat dem ikke fordi de ikke er dømt til at betale skat eller moms her i landet, men kan lade som om de betaler det hjemme i Ungarn, samtidig mindes jeg at da de åbnede, så var hele deres gæstebog fyldt med indlæg om uden gummi, som vi tager stærkt afstand til, er det der du mener de er mere service-mindede?, så misundelige er vi bestemt ikke, da vi hverken ønsker piger der tilbyder dette eller gæster der prøver at gå over vores piger grænser for at få dette..

Så kære Mongor, prøv med noget andet tak :D Som min elskede Mormor altid sagde, man kender vel sine lus på gangene :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke noget ævl!

Det er et af de typiske agumenter der skydes danske piger i skoene( store eller små)

Det er ikke et must at samarejde med alle, og mange udenlandske steder ønsker slet ikke vores samarbejde....som du nok ved lige børn leger bedst...nogen vil så bare ikke lege med....hverken på den ene eller anden måde. Nu mangler vi bare påstanden om vi er misundelige på dem! :lol:

Lige præcis Cherie ;) sådan er det hver gang det omhandler de udenlandske piger Vs de Danske, så er det misundelse.. Jesus christ :D

Ps modtager gerne klask i numsen fra dig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her på sitet kunne vi jo overveje om det forslag jeg stillede på baggrund af en forfærdelig fortælling som Seduction Girls havde oprettet, om vi med mit forslag kunne medvirke til at plotte steder i landskabet, som alle brugerne rådes til at tænke en ekstra gang over om de mon vil besøge stedet?

Når de røde lamper blinker

viewtopic.php?f=5&t=1951

Offentlig myndighed kunne vælge at vise listen interesse også. Mit indtryk er at særligt provinsen er godt fyldt med spredt beliggende, mere eller mindre faldefærdige rønner, som det kræver knofedt at komme til bunds i, men det kunne jo være at de skulle vælge knofedtet i en fokus periode frem for det fine krak.dk og Google maps, der viser hvor de pæneste steder ligger godt samlet, og hvor de forstår jeg, altid blive taget måske ikke velkomment, men dog pænt imod.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke snarere jeres (Seductiongirls) uvilje mod dem skyldes, at de er en smule billigere og at de udenlandske piger generelt er mere service-mindede end de danske?

Nu ved jeg jo intet om Mansiongirls momsforhold, og jeg ved intet om deres service. Men det er meget nemt at konstatere - ved et besøg på deres hjemmeside - at de i hvert fald ikke er billigere en f.eks. Seductiongirls.

Og så er det jo generelt desværre sådan at skummelte virksomheder altid lokker andre skummelte virksomheder. Så længe som købesex skal have en status af semiskummelt, så vil det trække triste elementer til sig.

Der findes nok kun en vej at gå hvis det skal ophøre.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er vel en grund til at de er nødt til at være billigere end os ( den kunne vi jo så fyre direkte tilbage i hovedet på dig) og samtidig så rører skat dem ikke fordi de ikke er dømt til at betale skat eller moms her i landet, men kan lade som om de betaler det hjemme i Ungarn, samtidig mindes jeg at da de åbnede, så var hele deres gæstebog fyldt med indlæg om uden gummi, som vi tager stærkt afstand til, er det der du mener de er mere service-mindede?, så misundelige er vi bestemt ikke, da vi hverken ønsker piger der tilbyder dette eller gæster der prøver at gå over vores piger grænser for at få dette..

Det med skat og moms er ikke helt korrekt. Se linket til SKAT's vejledning til branchen. Man er skatte- og momspligtig til Danmark fra dag et, hvis man er EU-borger.

http://www.skat.dk/getFile.aspx?Id=92971

Og så er det ikke klinikken som sådan, der er momsregistreret for salg af sexydelser, men de enkelte piger. Det er ikke muligt at organisere sig i selskabsform eller I/S-form eller andre virksomhedsformer bortset fra en registrering som enkeltmandsvirksomhed. Det skyldes, at erhvervet ikke (endnu, men forhåbentligt snart bliver det) er anerkendt som et lovligt erhverv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle og enhver kan meget nemt og hurtigt blive moms-registreret, det er ikke noget problem.

Spørgsmålet er hvor mange af de rare kontanter der bliver opgivet til skat,

af både udenlandske og danske piger?

Så det burde vel ikke være et argument for, at man ikke kan samarbejde om et vagtværn.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...