KnudSan 1869 Skrevet 6. Marts, 2019 Jeg blev enlig lidt nysgerrig på hvor mange der bliver tissetrængende lige op til GP besøg, jeg var lidt inde på det i en anden tråd, men nu laver jeg denne Jeg selv skal altid tisse op til, hvis der er bademulighed, så er det jo nemt nok, tisse og så hoppe i bad, men når der ikke er bade mulighed, så er det trucker vask af de nedre dele og så har jeg køkkenrulle med til at tørre efter. Kommer lige nu til at tænke på hvad jer dejlige lyserøde tænker, når gæsten lige vil tisse af inden hyggetiden starter Tror det er nervøsitet og spændingen der giver tissetrang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 6. Marts, 2019 Er det ikke meget normalt, at man lige skal tisse af, hvis man har kørt bil i lang tid og skal noget? Uanset om man skal drikke kaffe eller knalde? Hos mig skal alle en tur forbi badeværelset til bad eller vaskeklud, så det vil være smart at tisse af først 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 6. Marts, 2019 (edited) Du er et ordenligt mennesker @KnudSan, uordenlige mennesker pisser bare i badet. Redigeret 6. Marts, 2019 af DETH 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1869 Skrevet 6. Marts, 2019 Liv skrev, for 11 minutter siden: Er det ikke meget normalt, at man lige skal tisse af, hvis man har kørt bil i lang tid og skal noget? Uanset om man skal drikke kaffe eller knalde? Hos mig skal alle en tur forbi badeværelset til bad eller vaskeklud, så det vil være smart at tisse af først Helt sikkert normalt, men jeg tror ikke jeg ville bade efter at have tisset ved kaffe besøg, men dejligt du lige sender drengene en tur i badeværelset inden knaldetur, helt seriøst det tror jeg mange af os godt kan lide. Men selvom jeg får besøg hjemme af GP, så er det også med tissetrangen op til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1869 Skrevet 6. Marts, 2019 DETH skrev, for 16 minutter siden: Du er et ordenligt mennesker @KnudSan, uordelige mennesker pisser bare i badet. Må indrømme @DETH at jeg flere gange har tænkt på hvor mange der har pisset i badet før eller efter hygge, når jeg står der og vasker det hele og der har da også været nogle baderum, som ikke lige har været de mest indbydende, men når selve agten er til top karakter, så glemmer man jo hurtigt badefaciliteterne Tak de pæne ord, jeg opfører mig ordentligt både på toilet/Bad og overfor de skønne GP, hvad jeg er sikker på du og mange andre også gør, det har altid givet lidt ekstra med ordentlighed, kemien kommer bare nemmere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 6. Marts, 2019 KnudSan skrev, for 2 timer siden: Må indrømme @DETH at jeg flere gange har tænkt på hvor mange der har pisset i badet før eller efter hygge, når jeg står der og vasker det hele og der har da også været nogle baderum, som ikke lige har været de mest indbydende, men når selve agten er til top karakter, så glemmer man jo hurtigt badefaciliteterne Tak de pæne ord, jeg opfører mig ordentligt både på toilet/Bad og overfor de skønne GP, hvad jeg er sikker på du og mange andre også gør, det har altid givet lidt ekstra med ordentlighed, kemien kommer bare nemmere. Tak for tiltroen, men jeg opfører mig kun ordentlig hvis jeg er under umiddelbar opsyn 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 6. Marts, 2019 DETH skrev, for 3 timer siden: Du er et ordenligt mennesker @KnudSan, uordenlige mennesker pisser bare i badet. ... eller finder en tørstig potteplante. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 7. Marts, 2019 Visti-Vistisen skrev, for 8 timer siden: ... eller finder en tørstig potteplante. Det skulle man tro var en joke, men nej... Jeg har oplevet, at en mand pissede i plastikplanten i venter’en på et bordel. Altså ingen så det, men det blev selvfølgelig opdaget på et tidspunkt... (uf) 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 7. Marts, 2019 Folk kan da også bare sørge for at have en postelastik med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 7. Marts, 2019 Der er faktisk gode argumenter for at tisse i badet: https://www.bt.dk/underholdning/derfor-skal-du-tisse-i-badet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1869 Skrevet 7. Marts, 2019 Nikita Darling skrev, for 6 timer siden: Det skulle man tro var en joke, men nej... Jeg har oplevet, at en mand pissede i plastikplanten i venter’en på et bordel. Altså ingen så det, men det blev selvfølgelig opdaget på et tidspunkt... (uf) var det dig @DETH den dag du både var uartig og uordentlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 7. Marts, 2019 KnudSan skrev, for 39 minutter siden: var det dig @DETH den dag du både var uartig og uordentlig Alene frygten for at blive opdaget holder mig fra det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 7. Marts, 2019 Uagtet om man skal tisse eller ej, burde alle, også dem der kommer nyvasket og velduftende, som minimum lige ud og vaske hænder. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg