Hop til indhold
JegElskerPik

ANG FOREGÅENDE EFTERLYSNING AF GP'ER TIL EVENT D.26/3

Recommended Posts

OKAY. JEG SYNES SELV JEG HAVDE EN FED IDE. 

DESVÆRRE BRYDER JEG MIG IKKE OM TONEN OG MUDDERKASTNING.

DER VAR LAGT OP TIL AT ALLE KUNNE KOMME  MED INPUT.  MEN TROR VI LUKKER DEN " INDEN LEGEN BLEV GOD"

ISTEDET PRØVER JEG AT PLANLÆGGE ET EVENT ALENE ELLER MED 1 ANDEN PIGE PÅ SAMME DATO.

SORRY- MEN JEG FORSØGTE.

PS. JEG ØNSKEDE FAKTISK AT DER SKULLE VÆRE FORSKELLIGE TYPER AF KVINDER TILSTEDE- FOR I MIN VERDEN ER FORSKELLIGHED EN STYRKE.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JegElskerPik skrev, for 57 minutter siden:

OKAY. JEG SYNES SELV JEG HAVDE EN FED IDE. 

DESVÆRRE BRYDER JEG MIG IKKE OM TONEN OG MUDDERKASTNING.

DER VAR LAGT OP TIL AT ALLE KUNNE KOMME  MED INPUT.  MEN TROR VI LUKKER DEN " INDEN LEGEN BLEV GOD"

ISTEDET PRØVER JEG AT PLANLÆGGE ET EVENT ALENE ELLER MED 1 ANDEN PIGE PÅ SAMME DATO.

SORRY- MEN JEG FORSØGTE.

PS. JEG ØNSKEDE FAKTISK AT DER SKULLE VÆRE FORSKELLIGE TYPER AF KVINDER TILSTEDE- FOR I MIN VERDEN ER FORSKELLIGHED EN STYRKE.

Prøv og kontakt DinaG evt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tråd flyttet. 

Beklager fejlen. 

Redigeret af Æ´Synderjyde
Skrevet i forkert tråd, selv lavet ny tråd

Del dette indlæg


Link til indlæg

150 euro i timen pr kvinde. Som Alle deltagere skal betale eller ?

Forøvrigt...dejligt DU kunne bruge MIN ide.

Lav dog din egen tråd.

Synes da ik det er fedt af dig at spame min....

Ja undskyld. Men kan lige mærke jeg bliver lidt pigesur. 

Hvorfor kom du ikke med dine input i forige tråd ? Specielt ang sted ?

Det vi danske tøser havde snakket om i pb var 1500 pr deltager i ca 4 timer, hvor man kunne lege på skift med os.

Redigeret af JegElskerPik
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
JegElskerPik skrev, for 7 minutter siden:

150 euro i timen pr kvinde. Som Alle deltagere skal betale eller ?

Forøvrigt...dejligt DU kunne bruge MIN ide.

Lav dog din egen tråd.

Synes da ik det er fedt af dig at spame min....

Ja undskyld. Men kan lige mærke jeg bliver lidt pigesur. 

Hvorfor kom du ikke med dine input i forige tråd ? Specielt ang sted ?

Det vi danske tøser havde snakket om i pb var 1500 pr deltager i ca 4 timer, hvor man kunne lege på skift med os.

Er da oprigtig ked af du nu bliver pigesur. Det var da oplagt og lige til højrebenet at bruge din tråd, og kan ærlig talt ikke se det forkerte heri, eftersom dit arrangement er aflyst. 

Omkring sted, så vidste jeg ikke det var et isseu, at du manglede et sted. Har du ikke tidligere givet udtryk for. 

Omkring jeres pris, så er det jo ganske nyt, har heller ikke været bragt på banen tidligere. 

Prisen på det arrangement jeg foreslår står tydeligt i mit opslag. Kan ikke være svært at misforstå. 

Beklager du syntes jeg spammer din tråd. Men nu havde du jo selv lagt den død. Så kan ikke se den store forbrydelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 10 minutter siden:

Er da oprigtig ked af du nu bliver pigesur. Det var da oplagt og lige til højrebenet at bruge din tråd, og kan ærlig talt ikke se det forkerte heri, eftersom dit arrangement er aflyst. 

Omkring sted, så vidste jeg ikke det var et isseu, at du manglede et sted. Har du ikke tidligere givet udtryk for. 

Omkring jeres pris, så er det jo ganske nyt, har heller ikke været bragt på banen tidligere. 

Prisen på det arrangement jeg foreslår står tydeligt i mit opslag. Kan ikke være svært at misforstå. 

Beklager du syntes jeg spammer din tråd. Men nu havde du jo selv lagt den død. Så kan ikke se den store forbrydelse. 

Undskyld mæ... men do æ fanme et fjols Æ’synderjyde... 

 

 

Redigeret af Gentle-Lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 2 minutter siden:

Det var da oplagt og lige til højrebenet at bruge din tråd, og kan ærlig talt ikke se det forkerte heri, eftersom dit arrangement er aflyst. 

Jeg skriver at jeg vil arrangere et nyt event selv på samme dato ?

Men hvad ved jeg....-> måske det er meget normalt at komme med egne annoncer i andres opslag. 

Det kunne jeg bare aldrig finde på - og ved du hvad. Man mister sgu også lidt lysten til at sætte noget i værk selv når man oplever den slags frækheder.

 

Du kunne da bare indrømme din fejl....sige undskyld...og så lave din egen tråd. 

Jeg tænker nu, at de mænd der tænder på mit koncept nok skal "komme" alligevel <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 25 minutter siden:

Er da oprigtig ked af du nu bliver pigesur. Det var da oplagt og lige til højrebenet at bruge din tråd, og kan ærlig talt ikke se det forkerte heri, eftersom dit arrangement er aflyst. 

Omkring sted, så vidste jeg ikke det var et isseu, at du manglede et sted. Har du ikke tidligere givet udtryk for. 

Omkring jeres pris, så er det jo ganske nyt, har heller ikke været bragt på banen tidligere. 

Prisen på det arrangement jeg foreslår står tydeligt i mit opslag. Kan ikke være svært at misforstå. 

Beklager du syntes jeg spammer din tråd. Men nu havde du jo selv lagt den død. Så kan ikke se den store forbrydelse. 

Helt ærlig.

Du er satme for viderekomne .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

@JegElskerPik og  nemtøs  afholder  et  super  frækt og  intens set-up i fællesskab  den  26 marts.  En  totalt  lækker  veltrænet  vild  godte under  40 år  og  den  uartige buttede  nemtøs medio 40 år.  

Vi  mangler  fortsat  et  egnet  sted  - mellem  Fredericia  - Århus. 

Prisen  på  deltagelse  er  til at  overskue  1500 kr for  leg  med  os  begge  over  4-5 timers  varighed. Sex  er selvfølgelig med kondom 

Hiv et  par  timer  ud  af  kalenderen  allerede  nu 

Mere  info  kommer  fra  @JegElskerPik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...