Hop til indhold
Havemand

Apple i Aarhus - bare bliv væk....

Recommended Posts

Why do I even bother anymore?

Det her bliver en kort anmeldelse. Hun er ganske enkelt ikke mere værd: https://annoncelight.dk/showad/270650

Er det hende på billederne? Jep

Først en gang intetsigende oliepjaskeri af en massage. Dernæst en forholdsvist pirrende body-to-body - pirrende fordi hun trods alt er ganske lækker. Og derefter....suk :-( Jeg var mødt op fordi hun reklamerede med en kæresteoplevelse. Det jeg fik var så langt fra en kæresteoplevelse, som noget overhovedet kan være:

- Ingen kys

- Ingen indlevelse

- Hun behandlede mit lem som om det var et hydraulikrør, der skulle poleres

- Måtte stort set ikke slikke hende - noget der ellers er min favoritaktivitet

Og jeg kunne blive ved. Det værste er næsten af jeg ikke fatter hvorfor. Der var god kemi fra start, og jeg roste hende og gjorde alt for at der skulle være en god stemning, men jo længere tid, der gik, des mere kølig, blev hun.

Hvis du er tiltrukket af en lækker thaipige, der behandler dig som om du var luft, så skal Apple på din liste. Ellers gør dig selv en tjeneste og bliv væk. 

Edit: Hun sagde at hun er her en måneds tid endnu.

Redigeret af Havemand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havemand skrev, for 32 minutter siden:

Why do I even bother anymore?

Det her bliver en kort anmeldelse. Hun er ganske enkelt ikke mere værd: https://annoncelight.dk/showad/270650

Er det hende på billederne? Jep

Først en gang intetsigende oliepjaskeri af en massage. Dernæst en forholdsvist pirrende body-to-body - pirrende fordi hun trods alt er ganske lækker. Og derefter....suk :-( Jeg var mødt op fordi hun reklamerede med en kæresteoplevelse. Det jeg fik var så langt fra en kæresteoplevelse, som noget overhovedet kan være:

- Ingen kys

- Ingen indlevelse

- Hun behandlede mit lem som om det var et hydraulikrør, der skulle poleres

- Måtte stort set ikke slikke hende - noget der ellers er min favoritaktivitet

Og jeg kunne blive ved. Det værste er næsten af jeg ikke fatter hvorfor. Der var god kemi fra start, og jeg roste hende og gjorde alt for at der skulle være en god stemning, men jo længere tid, der gik, des mere kølig, blev hun.

Hvis du er tiltrukket af en lækker thaipige, der behandler dig som om du var luft, så skal Apple på din liste. Ellers gør dig selv en tjeneste og bliv væk. 

Edit: Hun sagde at hun er her en måneds tid endnu.

Havde ellers fået adressen på trøjborg.

Men finder noget andet.

Takker 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, der har jeg en helt anden opfattelse. Jeg har ikke manglet noget når jeg er gået fra hende med et smil på læben... Det gælder hendes blow - er flere gange kommet i munden på hende hvor hun absolut ikke havde travlt med at spytte ud. Reagerer dejligt positivt på at blive slikket. Dejlig varm sex og kys.

Massagen kan jeg ikke udtale mig om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havemand skrev, for 14 timer siden:

- Ingen kys

- Ingen indlevelse

- Hun behandlede mit lem som om det var et hydraulikrør, der skulle poleres

- Måtte stort set ikke slikke hende - noget der ellers er min favoritaktivitet

Så var det da en kæresteoplevelse :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Der er en anden tråd med positive anmeldelser af hende?  Og hun fik god anmeldelser da hun var i Fredericia. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BigThaiNut

HUSK lig at disse piger arbejder med præference, dvs at disse piger giver de bedste behandlinger kun til dem de kan lige at blev rørt af (blandt andet) ;);) og som de vil have at de kommer ofte på besøge.

Hvis du får en dårlig oplevelse så er du bare blevet fattigere og en oplevelse rigere, du skal holde dig væk fra hende og lige meget om hun er søde eller køn med store eller pæne lygter og numse.

Det handler også om penge men dette kan du mærke når du får den "samlebånd" oplevelse.

Gerne også sige at jeg spørge dem aldrig om en GF oplevelse, mine GFer var rigtig dårlig. :) :)  Og jeg vil ikke opleve dem på ny :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Apple i dag og kan sket ikke genkende Havemands oplevelser. 

Jeg spurgte hende iøvrigt, om hun vidste hvem det var, der havde omtalt hende så negativt. Hun sagde, at den pågældende (Havemand) havde ønsket at hun skulle være hans Gf, hvilket hun havde afvist. 

Hun er en flot og smilende pige, som giver rigtig god og grundig massage. Brysterne er flotte, selv om de er hjulpet lidt på vej. Hun blev dejlig naturlig våd under min påvirkning og vi dyrkede rigtig dejlig sex i flere stillinger. Hele tiden ned indlevelse og øjenkontakt. 

Eneste negative for mit vedkommende var, at hun kun giver tantekys. Jeg foretrækker dybe kys. 

Men under alle omstændigheder ikke rimeligt at omtale hende som Havemand gør. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BigThaiNut
Ridderlig skrev, for 2 timer siden:

Jeg besøgte Apple i dag og kan sket ikke genkende Havemands oplevelser. 

Jeg spurgte hende iøvrigt, om hun vidste hvem det var, der havde omtalt hende så negativt. Hun sagde, at den pågældende (Havemand) havde ønsket at hun skulle være hans Gf, hvilket hun havde afvist. 

Hun er en flot og smilende pige, som giver rigtig god og grundig massage. Brysterne er flotte, selv om de er hjulpet lidt på vej. Hun blev dejlig naturlig våd under min påvirkning og vi dyrkede rigtig dejlig sex i flere stillinger. Hele tiden ned indlevelse og øjenkontakt. 

Eneste negative for mit vedkommende var, at hun kun giver tantekys. Jeg foretrækker dybe kys. 

Men under alle omstændigheder ikke rimeligt at omtale hende som Havemand gør. 

"Brysterne er flotte, selv om de er hjulpet lidt på vej"

Er de A, B, C, eller mine favoritter D eller DD og op ad?

Tantekys, er jeg vandt til, de fleste giver den slags, undtage for et par som jeg finde aldrig igen.

Takker for indlæget.

Og for resten hvad måtte give og hvor længe varede mødet?

Redigeret af BigThaiNut
pris

Del dette indlæg


Link til indlæg

En anden ting der er mere værd at huske.  Og nu kommer der et guldkorn så pas på :-) 

Fra hundes snude selv. Mama San i en thai butik i Fredericia. 

70 % af de mænd som kommer er usoigneret! Det vil sige lugter fra røven af lort.  General sved lugt og ja dårlig mundhygyejne. 

Så forstår man sku godt mange får en dårlig behandling for hvem gider give ekstra med afsæt i ovenstående.  

Skynder mig at sige det nødvendigvis ikke er et hint til tråd starter. Men bare hvad det sker ofte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ridderlig skrev, for 5 timer siden:

Jeg besøgte Apple i dag og kan sket ikke genkende Havemands oplevelser. 

Jeg spurgte hende iøvrigt, om hun vidste hvem det var, der havde omtalt hende så negativt. Hun sagde, at den pågældende (Havemand) havde ønsket at hun skulle være hans Gf, hvilket hun havde afvist. 

Hun er en flot og smilende pige, som giver rigtig god og grundig massage. Brysterne er flotte, selv om de er hjulpet lidt på vej. Hun blev dejlig naturlig våd under min påvirkning og vi dyrkede rigtig dejlig sex i flere stillinger. Hele tiden ned indlevelse og øjenkontakt. 

Eneste negative for mit vedkommende var, at hun kun giver tantekys. Jeg foretrækker dybe kys. 

Men under alle omstændigheder ikke rimeligt at omtale hende som Havemand gør. 

For det første: Jeg spurgte ikke om noget som helst vedrørende kæreste eller Gf. Jeg bad om en cocktail på 90 minutter for at give god til til både en grundig massage og det, jeg på det tidspunkt håbede ville være en god GFE.

Hvorvidt min omtale var rimelig? Når man betaler 1500 kroner for en så gennemført elendig oplevelse, så jo...så er den rimelig. Hvad din holdning til det er, er mig underordnet.

Doboj1995 skrev, 1 time siden:

En anden ting der er mere værd at huske.  Og nu kommer der et guldkorn så pas på :-) 

Fra hundes snude selv. Mama San i en thai butik i Fredericia. 

70 % af de mænd som kommer er usoigneret! Det vil sige lugter fra røven af lort.  General sved lugt og ja dårlig mundhygyejne. 

Så forstår man sku godt mange får en dårlig behandling for hvem gider give ekstra med afsæt i ovenstående.  

Skynder mig at sige det nødvendigvis ikke er et hint til tråd starter. Men bare hvad det sker ofte. 

Thaier går meget op i renlighed, og hvis du er beskidt eller lugter, kan du være 100 % sikker på dårlig service. Netop derfor bad jeg om at få lov til at starte med at bade, hvilket jeg i øvrigt altid gør når jeg besøger en GP. Min pointe? Jeg gjorde alt, hvad der stod i min magt for at lægge op til en god "seance".

Aarhuselsker skrev, for 10 timer siden:

Der er en anden tråd med positive anmeldelser af hende?  Og hun fik god anmeldelser da hun var i Fredericia. 

 

 

Helt fint at andre har haft en anden oplevelse end mig. Det er den slags, dette forum er til for at få belyst. Jeg kan kun sige at min oplevelse var gennemført dårlig - og derfor den dårlige anmeldelse :-)

/Havemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skam ingen holdning til dig.  Kun til at service og oplevelse mange gange hænger sammen med den person som møder op på klinikken. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doboj1995 skrev, for 21 minutter siden:

Jeg har skam ingen holdning til dig.  Kun til at service og oplevelse mange gange hænger sammen med den person som møder op på klinikken. 

Sådan forstod jeg heller ikke dit indlæg, så alt er godt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BigThaiNut
Doboj1995 skrev, for 16 timer siden:

En anden ting der er mere værd at huske.  Og nu kommer der et guldkorn så pas på :-) 

Fra hundes snude selv. Mama San i en thai butik i Fredericia. 

70 % af de mænd som kommer er usoigneret! Det vil sige lugter fra røven af lort.  General sved lugt og ja dårlig mundhygyejne. 

Så forstår man sku godt mange får en dårlig behandling for hvem gider give ekstra med afsæt i ovenstående.  

Skynder mig at sige det nødvendigvis ikke er et hint til tråd starter. Men bare hvad det sker ofte. 

Jeg kan med stort tilid sige at jeg og ALTID går i bad, gøre rent på alle de erogeniske steder samt glat barbere mig og lægge noget dejlig duft på mig før hver gang jeg skulle besøge en Thai massage pige eller en GP.

Jeg siger også JA TAK hvis pigen vil have det at jeg tage bad før sessionen. :)   :)   :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

man kunne jo godt tænke sig, at de kære kvinder skulle ha en professionel indstilling til kunderne ...

og give alle en "samme standard go' service "  men så er det jo ikke i nogen som helst branche, derfor er det jo nok også for meget at forlange fra en kvinder som giver sexuelle services ... jeg mener, gå ned og bestil en kop kaffe på en kaffebar - måske smiler de lidt mere til dig end den næste kunde ... måske kan et eller andet godt lade sig gøre når det er dig, men ikke når det er den næste der spørger ... osv osv... så hvor meget mere så ikke for en pige der skal sutte pik som levebrød, det er klart at der er nogle kunder som får en bedre service end andre - derfor er det jo også dejligt at der i et forum som her er nogle der tør skrive . ... nej jeg fik faktisk ikke en super service selvom der er mange der roser den her kvinde ... det kan der jo være mange grunde til ... dagen - tidspunktet - kemi osv osv

når det så er sagt, så er det død irriterende for mig /os  som kunde når man har købt en "service" og så den så langt fra lever op til et minimums standard ...

en GFE oplevelse for mig, betyder smil og snak ... kys og kram .... altså den fantasi vi har om at hun kan li' det og det er gensidigt dejligt.

og  et tante kys, et halv surt fjæs (efter hun har fået pengene og gået ud med dem og kommer tilbage) ... du må ikke røre der ... det kan jeg ikke li ... bliv nu færdig ... osv osv ... den slags GFE oplevelser tror jeg mange som er gift eller har kæreste får så rigeligt af derhjemme ... ;) 

mht om hygiejnen er iorden - det vil jeg da tro den er for de fleste som skriver med her .... 

nu bliver der nævnt 70 % af mændene .... 

men vil også vove den påstand at ret mange af dem jeg har besøgt hvor det kun er blevet til et besøg har haft en dårlig hygiejne ...

noget man jo først finder ud af når man ligger der ... har da selv sagt stop nogle gange .... og bedt om at få mine penge tilbage 

hvis det vidste sig hun havde menstruation ... det er sket nogle gange .... sidste gang var jeg godt igang med doggy style hvor min pik pludselig var smurt ind i blod 

det var sgu ulækkert ...  

tro mig det sker også oftere en man regner med .... hvis hun lige skal ud og vaskes inden .... så kan det være et tegn på det ....

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BigThaiNut
thomas 123 skrev, for 17 timer siden:

man kunne jo godt tænke sig, at de kære kvinder skulle ha en professionel indstilling til kunderne ...

og give alle en "samme standard go' service "  men så er det jo ikke i nogen som helst branche, derfor er det jo nok også for meget at forlange fra en kvinder som giver sexuelle services ... jeg mener, gå ned og bestil en kop kaffe på en kaffebar - måske smiler de lidt mere til dig end den næste kunde ... måske kan et eller andet godt lade sig gøre når det er dig, men ikke når det er den næste der spørger ... osv osv... så hvor meget mere så ikke for en pige der skal sutte pik som levebrød, det er klart at der er nogle kunder som får en bedre service end andre - derfor er det jo også dejligt at der i et forum som her er nogle der tør skrive . ... nej jeg fik faktisk ikke en super service selvom der er mange der roser den her kvinde ... det kan der jo være mange grunde til ... dagen - tidspunktet - kemi osv osv

når det så er sagt, så er det død irriterende for mig /os  som kunde når man har købt en "service" og så den så langt fra lever op til et minimums standard ...

en GFE oplevelse for mig, betyder smil og snak ... kys og kram .... altså den fantasi vi har om at hun kan li' det og det er gensidigt dejligt.

og  et tante kys, et halv surt fjæs (efter hun har fået pengene og gået ud med dem og kommer tilbage) ... du må ikke røre der ... det kan jeg ikke li ... bliv nu færdig ... osv osv ... den slags GFE oplevelser tror jeg mange som er gift eller har kæreste får så rigeligt af derhjemme ... ;) 

mht om hygiejnen er iorden - det vil jeg da tro den er for de fleste som skriver med her .... 

nu bliver der nævnt 70 % af mændene .... 

men vil også vove den påstand at ret mange af dem jeg har besøgt hvor det kun er blevet til et besøg har haft en dårlig hygiejne ...

noget man jo først finder ud af når man ligger der ... har da selv sagt stop nogle gange .... og bedt om at få mine penge tilbage 

hvis det vidste sig hun havde menstruation ... det er sket nogle gange .... sidste gang var jeg godt igang med doggy style hvor min pik pludselig var smurt ind i blod 

det var sgu ulækkert ...  

tro mig det sker også oftere en man regner med .... hvis hun lige skal ud og vaskes inden .... så kan det være et tegn på det ....

 

 

Helt enig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havemand skrev, den 6/3/2019 at 17:21:

Why do I even bother anymore?

Det her bliver en kort anmeldelse. Hun er ganske enkelt ikke mere værd: https://annoncelight.dk/showad/270650

Er det hende på billederne? Jep

Først en gang intetsigende oliepjaskeri af en massage. Dernæst en forholdsvist pirrende body-to-body - pirrende fordi hun trods alt er ganske lækker. Og derefter....suk :-( Jeg var mødt op fordi hun reklamerede med en kæresteoplevelse. Det jeg fik var så langt fra en kæresteoplevelse, som noget overhovedet kan være:

- Ingen kys

- Ingen indlevelse

- Hun behandlede mit lem som om det var et hydraulikrør, der skulle poleres

- Måtte stort set ikke slikke hende - noget der ellers er min favoritaktivitet

Og jeg kunne blive ved. Det værste er næsten af jeg ikke fatter hvorfor. Der var god kemi fra start, og jeg roste hende og gjorde alt for at der skulle være en god stemning, men jo længere tid, der gik, des mere kølig, blev hun.

Hvis du er tiltrukket af en lækker thaipige, der behandler dig som om du var luft, så skal Apple på din liste. Ellers gør dig selv en tjeneste og bliv væk. 

Edit: Hun sagde at hun er her en måneds tid endnu.

Tak for advarslen. Så behøver jeg/vi ikke spilde penge og tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...