Snadremanden 259 Skrevet 6. Marts, 2019 Halløj folkens Jeg har et lille problem med at oprette en profil på sugardaters. Det vil sige, profilen er oprettet, men mit billede bliver ikke godkendt, da man skal være let genkendelig!? Jeg kan da umuligt være den eneste, som absolut ikke vil bryde sig om at at have et fuldt genkendeligt profilbillede til skue på en datingside af den type?! Er der ingen anden udvej, end at risikere at blive genkendt af venner, bekendte og familie, med alskens ulemper til følge?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 6. Marts, 2019 Hold billederne private og åbn dem for de babes du ønsker skal se dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 259 Skrevet 6. Marts, 2019 Kan man godt gøre profilbilledet privat? Som jeg læser det, kan profilbilledet ses af alle!? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 259 Skrevet 6. Marts, 2019 Copypastet fra sugardaters.dk Upload dine billeder Hverken offentlige eller private billeder må indeholde explicit nøgenhed - dvs. bryster og kønsdele skal være dækkede. Dine billeder skal være af dig. Dit ansigt skal kunne ses tydeligt på dit profilbillede Offentlige billeder er ikke synlige for andre, før de er godkendt af en administrator. Private billeder kan ikke bruges som profilbilleder. Private billeder kan kun ses af de personer, som du giver tilladelse. Bemærk! Vi afviser billeder, som vi kan finde online, typisk på sociale medier, såsom Facebook, LinkedIn, Instagram eller blogs og lign. Dette gør vi for at beskytte DIT privatliv! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 259 Skrevet 6. Marts, 2019 Man kan måske bare lade være med at vælge et profilbillede og kun uploade i de private? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 6. Marts, 2019 Nu ved jeg ikke om du mener det som spørgsmål, og jeg har ikke sugardaters.dk åbnet, er ikke betalende medlem lige nu. Men: Du behøver ikke et åbent profilbillede. Det billede, du gerne vil have kan ses af de babes du selv vælger, ligger du ind som et privat billede, som du så åbner efter (dit eget) behov. Således er sagen klaret. Held og lykke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9573 Skrevet 6. Marts, 2019 Snadremanden skrev, for 14 minutter siden: Man kan måske bare lade være med at vælge et profilbillede og kun uploade i de private? Nemlig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 7. Marts, 2019 Forstår godt der er en del der har behov for at være diskrete derinde (luskebukser! ) men kan klart anbefale et godt profil billede, det giver efter min erfaring meget mere positiv opmærksomhed og letter “jagten” markant Er det ikke en mulighed så drop profil billedet og brug det private album Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg