TheCaptain 322 Skrevet 6. Marts, 2019 Syntes jeg har ledt forum tyndt, kan det passe der ingen beretninger ligger omkring hende :)? Hun har en annonce herinde. vh TheCaptain Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
XLBlowTøs 18 Skrevet 29. April, 2019 Ja tror ikke der er nogen beretninger endnu på mig.. Men har ikke fået nogle klager for mit gode arbejde til jer liderlige mænd endnu.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 533 Skrevet 6. Maj, 2019 Jeg har besøgt hende flere gange, hun er super god til blow og hun kan godt tage en stor pik langt ned i halsen ( alle mine 19 cm forsvinder hver gang ) har kneppet hendes hals både hvor hun sidder på knæ, ligger på maven og på ryggen, helt klart bedst når hun ligger på ryggen og man kan holde hendes hoved mens man bare knepper løs i hendes hals. Så gutter det er bare at få lavet en aftale og så ellers få kneppet hendes hals da hun er vild med det. Hun sluger og sutter endda pikken helt ren efter sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldman 1 Skrevet 25. November, 2019 XLBlowTøs skrev, den 30.4.2019 at 00:02: Ja tror ikke der er nogen beretninger endnu på mig.. Men har ikke fået nogle klager for mit gode arbejde til jer liderlige mænd endnu.. Det får du, men kræver at du kan kontaktes, mail er altid godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurepikken Skrevet 25. November, 2019 oldman skrev, for 30 minutter siden: Det får du, men kræver at du kan kontaktes, mail er altid godt Der er da også tlf nummer på hendes profil herinde.....Har du prøvet det????... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg