Hop til indhold
Liverpool

Gangbang - Hadsund med Sofie og Sara

Recommended Posts

Hej alle

 

Jeg var lørdag d. 2 marts til GB i Hadsund med søsterne Sofie og Sara. 

 

Jeg var meget skuffet. GB var annonceret til 2 timer (10:30-12:30), men lukkede 30 minutter før tid. Når man betaler næsten 2K for 2 timer, så er det sku surt....

 

Det er ikke i orden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Gav de en grund? Kan jo være der var en god forklaring på at de måtte lukke tidligt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, 1 time siden:

Jeg var meget skuffet. GB var annonceret til 2 timer (10:30-12:30), men lukkede 30 minutter før tid. Når man betaler næsten 2K for 2 timer, så er det sku surt....

Trist at høre.....var det ellers velbesøgt og var det som lovet/forventet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvornår fik i besked om at de stoppede før tid ? 

Men indformerede de før betaling eller midt under legen. 

Men det er sgu dårlig stil !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære alle 

Det er overhovedet ikke min oplevelse og Liverpool må have kigget forkert på uret. 

Jeg var også deltager ved dette i øvrigt udemærkede gangbang med to med dejlige søstre. Frække og villige,og med god humor og stemning hele vejen igennem. 

Og de to tøzer gad faktisk godt. De var på stort set hele tiden på nær, når de havde behov for at skylle sig på grund af diverse af os mænds udledninger diverse steder på deres kroppe inde så vel som ude. 

Vi var vel 5 fra start og så kom, der 1 mere lidt senere, så der var rigeligt tid til at fornøje sig med dem begge to. Jeg kørte derfra kl. 12.45 efter mit bad, og det ved jeg fordi jeg der kiggede på klokken. Jeg havde en rigtig dejlig oplevelse. 

God dag derude 

bh.

Fløjte 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 12 timer siden:

Hej alle

 

Jeg var lørdag d. 2 marts til GB i Hadsund med søsterne Sofie og Sara. 

 

Jeg var meget skuffet. GB var annonceret til 2 timer (10:30-12:30), men lukkede 30 minutter før tid. Når man betaler næsten 2K for 2 timer, så er det sku surt....

 

Det er ikke i orden

 

Lyder jo lidt træls, selv om det ser ud til andre som var der siger det var 2 timer.  Der er forøvrigt et rigtigt godt sted at ligge indlæg op vedr GB både om kommende GB, og om allerede afholdte GB herinde ;-)   https://www.eroguide.dk/forum/forum/65-allerede-afholdte-sexevents/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedensted skrev, for 10 timer siden:

Hvornår fik i besked om at de stoppede før tid ? 

Men indformerede de før betaling eller midt under legen. 

Men det er sgu dårlig stil !

Sofie stoppede blot før tid :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad nu godt have været med, da de lyder skønne, men var det kun Sofie der stoppede før tid.? Og med hvilken grund stoppede hun.?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Jeg deltog også i dette GB. Det var et dejligt og frækt GB. Pigerne var søde, frække og var dejligt tilstede :D

I følge mit ur stoppede pigerne ikke før tid. De var nærværende og holdte kun korte pauser.

Jeg vil rigtig gerne se dem igen engang :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomson skrev, for 8 timer siden:

Gad nu godt have været med, da de lyder skønne, men var det kun Sofie der stoppede før tid.? Og med hvilken grund stoppede hun.?

Bestemt rigtig dejlig og søde piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

så nu er det kun den ene pige som stoppede før tid ? 

Du skrev oprindeligt at GB lukkede 30 min før tid. 

Men en mener ingen stoppede før tid, det er da mærkeligt i ikke har helt ens oplevelse af tiden ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, den 6/3/2019 at 10:58:

Lyder jo lidt træls, selv om det ser ud til andre som var der siger det var 2 timer.  Der er forøvrigt et rigtigt godt sted at ligge indlæg op vedr GB både om kommende GB, og om allerede afholdte GB herinde ;-)   https://www.eroguide.dk/forum/forum/65-allerede-afholdte-sexevents/

Sofie gik ned omkring, hvor tiden var færdig fordi, tror jeg ovennævnte netop havde afleveret en ladning, hvilket vel kun er rimeligt og helt op til pigen selv. Derefter var tiden gået, og hun gik måske 5 min før det hele sluttede. Synes ikke Liverpool i sin første besked var fair, hvilket en anden åbenbart er enig i. 

Bryder mig ikke om ufuldstændige anmeldelser, der ikke er bare lidt ordentligt belyst. Det kan man ikke være bekendt overfor de pågældende kvinder eller for den sags skyld andre kvinder, når man giver en anmeldelse. En anmeldelse fra en mand vedr. Et arrangement eller møde med en GP er altid subjektiv. 

Synes man bør gøre sit bedste i at være fair og straight overfor kvinderne. Alle kan have en dårlig dag. 

Bh.

fløjte

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg deltog også og pigerne var der meget tæt på de 2 timer (kl. 12:30).

Jeg tror der var en fejl i annoncen hvor de havde skrevet 10:30 til 13:00, men prisen var kun for 1 time eller 2 timer.

Jeg selv var lidt i tvivl om de var til kl. 13 eller 12:30.

søde og lækre piger og klart anbefaling herfra

/Shah

Del dette indlæg


Link til indlæg
skrev, for 13 minutter siden:

Jeg deltog også og pigerne var der meget tæt på de 2 timer (kl. 12:30).

Jeg tror der var en fejl i annoncen hvor de havde skrevet 10:30 til 13:00, men prisen var kun for 1 time eller 2 timer.

Jeg selv var lidt i tvivl om de var til kl. 13 eller 12:30.

søde og lækre piger og klart anbefaling herfra

/Shah

Godaften Shah 

tak for sidst. Rart at møde dig og de andre forleden.  Jeg tog tilfældigvis en kopi af annoncen,  og her er et uddrag af , hvad der stod

LØRDAG D.2. MARTS HAR VI ET GANGBANG FRA KL.10.30 til 12.30 PRISEN FOR DETTE BLIVER 1500 kr. MED KONDOM OG 1900 KR. UDEN KONDOM. DU MÅ KOMME DE GANGE DU MAGTER. 

TILMELD DIG PÅ MAILEN OG SKRIV GB I EMNEFELTET. MAX. 8 mænd. 

Så der stor altså til 12.30, så der er ikke noget at komme efter. Det er selvfølgelig min mening. 

Bh.

Fløjte 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt inlæg Fløjte. Skønt, der er nogle der har styr på hvad der faktisk skete, ellers kunne sådan et event nemt og hurtig blive afsporet  har i der har været med, en fornemmelse af om de holder flere gb.? Nu jeg ikke fik oplevet dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fløjtespillere skrev, for 10 timer siden:

Sofie gik ned omkring, hvor tiden var færdig fordi, tror jeg ovennævnte netop havde afleveret en ladning, hvilket vel kun er rimeligt og helt op til pigen selv. Derefter var tiden gået, og hun gik måske 5 min før det hele sluttede. Synes ikke Liverpool i sin første besked var fair, hvilket en anden åbenbart er enig i. 

Bryder mig ikke om ufuldstændige anmeldelser, der ikke er bare lidt ordentligt belyst. Det kan man ikke være bekendt overfor de pågældende kvinder eller for den sags skyld andre kvinder, når man giver en anmeldelse. En anmeldelse fra en mand vedr. Et arrangement eller møde med en GP er altid subjektiv. 

Synes man bør gøre sit bedste i at være fair og straight overfor kvinderne. Alle kan have en dårlig dag. 

Bh.

fløjte

Kan kun give dig ret ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomson skrev, for 11 timer siden:

Godt inlæg Fløjte. Skønt, der er nogle der har styr på hvad der faktisk skete, ellers kunne sådan et event nemt og hurtig blive afsporet  har i der har været med, en fornemmelse af om de holder flere gb.? Nu jeg ikke fik oplevet dem.

Hej Thomson 

Jeg tror da bestemt de afholder flere. Det var mit nr. 2 med dem. Kan ikke se, hvorfor de ikke skulle ville det. De har i hvert fald ikke snakket om, de ikke vil igen. Så mon ikke det blot handler om at holde øje. Det gør jeg i hvert fald. 

God dag 

bh.

Fløjte

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fløjtespillere skrev, for 14 timer siden:

Hej Thomson 

Jeg tror da bestemt de afholder flere. Det var mit nr. 2 med dem. Kan ikke se, hvorfor de ikke skulle ville det. De har i hvert fald ikke snakket om, de ikke vil igen. Så mon ikke det blot handler om at holde øje. Det gør jeg i hvert fald. 

God dag 

bh.

Fløjte

Af ren nysgerrighed, hvordan er aldersforkellen så, ved sådan et GB, med netop disse dejlige piger? :)

jeg har netop ikke deltaget, da jeg hverken ønsker at være den der som er meget yngre end andre deltagere, eller meget ældre, hvis du forstår ;) 

 

Mvh Peter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NysgerrigePeter skrev, for 11 timer siden:

Af ren nysgerrighed, hvordan er aldersforkellen så, ved sådan et GB, med netop disse dejlige piger? :)

jeg har netop ikke deltaget, da jeg hverken ønsker at være den der som er meget yngre end andre deltagere, eller meget ældre, hvis du forstår ;) 

 

Mvh Peter 

Hej Nysgerige Peter

Alder  er som regel underordnet ved disse arrangementer med mindre det er beskrevet. Som ofte er alderen fra slut tyverne til medio halvtredserne. 

Bh.

Fløjte 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fløjtespillere skrev, den 8/3/2019 at 10:19:

Hej Thomson 

Jeg tror da bestemt de afholder flere. Det var mit nr. 2 med dem. Kan ikke se, hvorfor de ikke skulle ville det. De har i hvert fald ikke snakket om, de ikke vil igen. Så mon ikke det blot handler om at holde øje. Det gør jeg i hvert fald. 

God dag 

bh.

Fløjte

Lyder skønt, har du en fornemmelse af hvor ofte de afholder Gb.? Dvs de 2 gange du har deltaget, har det været tæt på hinanden..?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...