Guest Knajten Skrevet 14. November, 2012 Har fået en mail om jeg vil deltage i GB og også om jeg evt vil være tyr ved optagelser Jeg spørgte om tid og hvor det skulle foregå og hvad prisen var fik svare at jeg fik penge for det modelhonorar så jeg har selvfølgelig meddelt når de er klar så er jeg da frisk på gb hvor jeg endda får penge for det.. MEEEEN som altid når noget lyder for godt til at være sandt så er det sgu nok en vildand :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. November, 2012 Tillykke K, Vi glæder os til at se dig på film Spøg til siden. Der er da godt hvis det viser sig at være sandt. Med hvem og hvor om jeg må spørge... Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Knajten Skrevet 14. November, 2012 Aner det ikke det var én hot mail Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frej af Asgaard 825 Skrevet 14. November, 2012 Pas nu på at du ikke ender ud i samme situation som ham her Mario, der fortæller om hvordan han på sin forrige casting blev buttfucked med en strap-on dildo uden at blive betalt. Han var dog blevet trøstet bagefter af sin mor, der havde sagt at hun bare var glad for at det ikke var en mand, som havde gjort det! ! (advarsel: Følgende klip er både vanvittigt sjovt og skræmmende) http://xhamster.com/movies/1022251/cind ... mario.html Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Knajten Skrevet 14. November, 2012 Det tror jeg ikke der er nogen fare for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. November, 2012 Medmindre det er spam skulle det vel aldrig være dkpiger? De søger i hvert fald.. både til casting og gangbang MH Hugo (ham den .......) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Knajten Skrevet 26. November, 2012 Jo har lige fået en mail igen, noget med gangbang i Januar og casting så ville de ringe til en først, meeen jeg skal nu ikke med i nogen film.. Men gangbang er jeg altid frisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg