mignuigen 582 Skrevet 5. Marts, 2019 (edited) Jeg elsker at kysse, nusse, slikke, kæle med pigernes bryster og brystvorter. Forsigtigt så pigen kan nyde og ikke lide. Men jeg oplever at overraskende mange piger niver og bider i mine brystvorter , det bryder jeg mig ikke om. Er det virkelig almindeligt at kunne lide det? Og kan pigerne lide det, siden de tror at jeg/vi(?) kan? Redigeret 5. Marts, 2019 af mignuigen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 5. Marts, 2019 Nogle mænd hR meget følsomme brystvorter og nyder meget, at man kæler lige der som supplement til andet. Andre har det ligesom dig, at det ikke siger dem en døjt. Sig det dog højt næste gang, du oplever det. Det er jo tilladt at sige pænt nej tak til den type stimulation, hvis det bare ikke tænder og snarere er turn off. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2838 Skrevet 5. Marts, 2019 jeg elsker de bider og niver i vorterne, til en hvis grænse, de fleste er forståeligt nok næsten for forsigtige. men når de kender en, bliver volumen selvfølgelig passende. skal helst kunne mærke vorterne har været brugt, også dagen der på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 5. Marts, 2019 Jeg gør skam også opmærksom på at at det ikke er rart og så lader de straks være. Men vi er selvfølgelig forskellige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 5. Marts, 2019 Vi er alle forskelige, og som nogle af os mænd prøver at pejle os ind på hvad pigen kan lide, sådan gør nogle af pigerne også den anden vej. Tricket er at gøre blidt opmærksom på at det dér ikke lige fungerer, og så går legen videre uden dén del. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 5. Marts, 2019 Man skal bare være lidt mere nænsom end den lille fyr er her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 5. Marts, 2019 Du er nok ikke den eneste. Mine erogene zoner er udover blyanten, hals, ører, nakke, mund og den nedre del af ryggen. Det er måske ikke så pokkers avanceret, men det fungere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. Marts, 2019 (edited) Det er lidt underligt. Mange piger er meget ømskindede omkring deres bryster, og det er til at forstå. Derfor er det svært at forstå, at flere piger faktisk niver og vrider på mænds brystvorter, som om de var radioknapper. Redigeret 6. Marts, 2019 af Borende X 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serviceM 240 Skrevet 6. Marts, 2019 Jeg skal ikke gøre mig klog på det fysiologiske, men i min krop er der åbenbart en direkte kommunikation fra mine brystvorter og ned til min pik. Når mine brystvorter bliver nevet, klemt, og bearbejdet, går det direkte i pikken! Jeg elsker det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Delphi Skrevet 6. Marts, 2019 serviceM skrev, for 1 minut siden: Jeg skal ikke gøre mig klog på det fysiologiske, men i min krop er der åbenbart en direkte kommunikation fra mine brystvorter og ned til min pik. Når mine brystvorter bliver nevet, klemt, og bearbejdet, går det direkte i pikken! Jeg elsker det. #MeToo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 6. Marts, 2019 mignuigen skrev, for 11 timer siden: Men jeg oplever at overraskende mange piger niver og bider i mine brystvorter , det bryder jeg mig ikke om. Er det virkelig almindeligt at kunne lide det? Og kan pigerne lide det, siden de tror at jeg/vi(?) kan? Borende X skrev, for 33 minutter siden: Mange piger er meget ømskindede omkring deres bryster, og det er til at forstå. Derfor er det svært at forstå, at flere piger faktisk niver og vrider på mænds brystvorter, som om de var radioknapper. når jeg har stimuleret mænds brystvorter er jeg i langt de fleste tilfælde blevet bedt om at tage mere fat -du må meget gerne bruge neglene når du klemmer eller -nap/bid lidt i dem.. mere.. hårdere det er så ikke alle mænd jeg automatisk har stimuleret på brystvorterne udfra min egen erfaring/oplevelser er mænd med små/flade brystvorter oftest ikke interesseret i den stimulering, mens mænd med tydelige/større/strittende brystvorter ofte kan li det og som regel hårdt 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 6. Marts, 2019 (edited) serviceM skrev, for 7 minutter siden: Jeg skal ikke gøre mig klog på det fysiologiske, men i min krop er der åbenbart en direkte kommunikation fra mine brystvorter og ned til min pik. Når mine brystvorter bliver nevet, klemt, og bearbejdet, går det direkte i pikken! Jeg elsker det. Delphi skrev, for 4 minutter siden: #MeToo #me3 Øh altså ikke pikken men den tilsvarende kvindelige kropsdel Redigeret 6. Marts, 2019 af aaisha 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars60 218 Skrevet 6. Marts, 2019 Milf GFE skrev, for 16 timer siden: Nogle mænd hR meget følsomme brystvorter og nyder meget, at man kæler lige der som supplement til andet. Andre har det ligesom dig, at det ikke siger dem en døjt. Sig det dog højt næste gang, du oplever det. Det er jo tilladt at sige pænt nej tak til den type stimulation, hvis det bare ikke tænder og snarere er turn off. Jeg synes ofte, at pigerne stimulerer for lidt Som @sweetstone må jeg gerne kunne mærke det 1 dag eller 2 Jeg kan stadig mærke besøget fra i går 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serviceM 240 Skrevet 8. Marts, 2019 aaisha skrev, den 6/3/2019 at 07:37: udfra min egen erfaring/oplevelser er mænd med små/flade brystvorter oftest ikke interesseret i den stimulering, mens mænd med tydelige/større/strittende brystvorter ofte kan li det og som regel hårdt Mon ikke det hænger sammen med at, efterhånden som der er blevet nevet og stimuleret gennem en længere periode, så er brystvorterne blevet større, fordi huden er udvidet og blodtilførslen øget? Sådan er det for mig. Jeg havde ikke strittende forstørrede brystvorter fra starten. Men nu har jeg ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9573 Skrevet 9. Marts, 2019 aaisha skrev, den 6/3/2019 at 07:37: udfra min egen erfaring/oplevelser er mænd med små/flade brystvorter oftest ikke interesseret i den stimulering, mens mænd med tydelige/større/strittende brystvorter ofte kan li det og som regel hårdt Som hovedregel siger det mig ikke noget at få stimuleret brystvorter. Mine ser forskelligt ud i forskellige situationer ... Jeg har dog meget få gange under langvarig og intens/vild sex oplevet, at så siger det mig pludselig noget alligevel. Men det handler altså om hvilken form for ophidselse og situation, der er tale om. Det meste sker jo mellem ørerne. Men hvor berøring af min pik stort set altid fungerer, så er det bare virkelig sjældent berøring af mine brystvorter gør. Men ingen regel uden undtagelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg