Hop til indhold

God thai massage på Frederiksberg?

Featured Replies

Skrevet

Det tilsyneldende misforhold mellem de meget udfordrene billeder og den meget kyske tekst skal forstås således: du kan få hvad du vil have, men vær lige lidt diskret. Klinikken har sikkert andre kunder end os lystne drenge,og så skal skattevæsnet og naboer ikke have for megen indsigt.

Skrevet

Jeg har været der. Uheldigvis så det ud til, at hun var en del ældre end det indtryk man får, når man ser hendes billeder. Men endnu værre var det, at hun havde fået installeret store, hårde plastikkasser, hvilket er fuldstændigt turnoff for mig. Hun var dog sød nok, og hun gav en nogenlunde massage med lidt for meget olie. 1 time + nøgen + HJ = 1000 kr. Jeg kan ikke sige det med sikkerhed, men det virkede som om hun var parat til FP også. Jeg kommer ikke igen..

Skrevet
  • Author

Okay. Tak for svar. 

Hvad er FP helt præcist? 

Jeg hører gerne flere erfaringer da jeg ikke helt har afskrevet hende endnu :p

Skrevet
Legetimen skrev, for 20 minutter siden:

Okay. Tak for svar. 

Hvad er FP helt præcist? 

Jeg hører gerne flere erfaringer da jeg ikke helt har afskrevet hende endnu :p

FP: Fuld Pakke -  dvs blowjob og samleje - oftest efter Thai/olie massage i denne del af forum.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.