Hop til indhold

Recommended Posts

Har lige været en tur forbi Isa-> https://annoncelight.dk/showad/224377

 

Jeg valgte at prøve et anderledes besøg... så jeg valgte " 1/2 times slik/tungeknep/sorte kys til mig (hvor du selv spiller ham) minus kys 500 kr"

Isa er ikke den typiske GP jeg ville besøge, men hendes store klitoris "lokkede" og det måtte prøves...

 

Så et par SMS'er frem og tilbage og aftalen var på plads.

 

Ankom og hun tog mod mig til tiden og klædt som jeg havde efterspurgt (stiletter og selvsiddende og ikke andet).

Nemt og diskret sted.. ingen lurende øjne eller andet...

Et kram og Isa lagde sig på sengen med spredte ben så man kunne nyde synet af hendes krop og ikke mindst store klitoris :-)

Billederne passer meget godt, Isa er en voksen kvinde og med rimelig hårde Silikone bryster, men kroppen ja den var der ikke noget at klage over..

Selve akten... jamen den siger jo sig selv i forhold til hvad jeg bestilte....

Hendes klitoris blev suttet og slikket godt og grundigt... og ikke mindst suget langt ind i munden...  og sorte kys fik hun masser af....

 

Afslutningen ... jamen der lå hun og så på imens jeg onanerede mig selv til udløsning og sprøjtede godt op af min egen mave....

 

Hun blev ikke direkte sjaskvåd, men hun sagde da at hun nød mit tunge arbejde :-) 

Det var lige hvad jeg havde brug for på fridagen :-).

 

Det eneste "negative" var at hun ikke siger noget imens man slikker hende.. (det ville give + point hvis hun gjorde det) .

 

Om hun er mere GFE ved de andre ting hun tilbyder, kan jeg ikke udtale mig om... men vil da ikke udelukke at besøge hende igen..

Hun er sød venlig og rar at snakke med.....

Til 500 kr. er der bestemt ikke noget at klage over :-)

 

Slikkefyren

 

 

 

 



 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kad skrev, for 14 timer siden:

Hvordan er parkerings mulighederen. Der hvor hun holder til !

Masser af Parkerings pladser.....

 

Nu kan jeg jo ikke afsløre stedet.. men det er ikke langt fra DTU....
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 28 minutter siden:

Hvad er sorte kys.?

har set det ofte, men ikke lige fået afkodet det.

Kys/slik af nødudgangen :) Også kaldet "rimming"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Argent skrev, den 8/3/2019 at 01:41:

Kys/slik af nødudgangen :) Også kaldet "rimming"

 

Ahhh.... havde slet ikke tænkt den retning. Måske hvis der havde stået brun kys.... :roll::D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været der for ca 1½ år siden, kun for at slikke den store klit. Jeg var måske heldig og fik tændt hende, så hun blev våd og liderlig. Med hendes lyde og kommentarer fik jeg hurtigt sporet mig ind på, hvordan hun gerne ville slikkes. Og da hun sagde "hvis du bliver ved sådan, så kommer jeg...", og det gjorde hun, så jeg ikke var i tvivl.

Jeg har et par gange oplevet sådan en stor klit og det er fascinerende og frækt, selv om jeg absolut ikke tænder på det faktum, at den store klit helt klart skyldes hormoner i forbindelse med bodybuilding.

Isa er flink og sød. Jeg vil nok ikke gå så langt og kalde hende feminin. Men et besøg værd, hvis man vil prøve at sutte og slikke en unaturlig stor klit. Faktisk kunne jeg godt finde på at besøge hende igen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63

Jeg har også været der. Parkering er ikke et problem. Isa er ligetil og meget nem at snakke med, fortsatthe bl.a. hvor hun arbejdede.

Det jeg så af lejligheden var pænt nok, men der var ikke mulighed for bad.

Det lykkedes vist ikke helt for mig at få hende tændt, men jeg kan bekræfte, at lidt ord undervejs sikkert ville gavne.

Dengang tilbød hun i sin annonce blow uden, men da vi nåede dertil begyndte hun at sætte gummi på, hvilket jeg spurgte lidt til. Hun havde vist talt med sin læge, og på baggrund af det var det nu med gummi.

Det var alt i alt en OK oplevelse og hun er meget tilstede og snakker gerne.

Ved ikke om hun stadig er aktiv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...