Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/228712

super sød smilende og lidt genert pige. Store silikone bryster, som ikke er kanonkugler, og en flot krop.

massagen var bedre end Meena`s, men ikke så god som Bee`s. Dog skal hun have ros for hendes B2B på både ryg og forside, som var dejligt, og en smule Spansk blev det også til, samt pirring undervejs ved massagen.

blow uden kondom var ok, men ikke til topkarakter, hun virkede som om hun nød at blive slikket, og jeg nød at gøre det, sexen var dejlig med mange forskellige stillinger, og ofte havde jeg en finger i røven på hende, uden brok fra hendes side. Ærgerligt at hun ikke forstod da jeg spurgte om hvad det kostede for anal, for det havde jeg ellers lige lyst til med hende. Kys fik jeg kun et, da jeg lå på maven og fik massage, og hvis pigen ikke selv lægger op til mere kys under sex, så forsøger jeg mig ikke med flere kys.

gentagelse: ja det er absolut ikke umuligt, syntes det var et godkendt besøg ved en lækker pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 6 timer siden:

Tak fordi du tog en for holdet. 

Det lyder jo som om der er ok afløsere for Apple og Bee. :)

Den eneste gode afløser for Bee, ville være Dowe :-)

men ja, jeg havde et godt besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Katman
Mr1time skrev, den 6.3.2019 at 06:16:

Den eneste gode afløser for Bee, ville være Dowe :-)

men ja, jeg havde et godt besøg

Helt enig, Dowe var helt fantastisk og Bee var også til at blive afhængig af. Troede Bee stadig var der, hvis ikke ved nogen noget om Bee eller Dowe vender tilbage og hvornår?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke Bee vender tilbage om 3-4 mdr. som hun plejer, det håber jeg da.

Men Dowe ved jeg ikke om kommer tilbage, hvis bare jeg vidste det, så ville jeg allerede begynde at spare op til MANGE besøg allerede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ret sikker på Dowe ikke kommer tilbage. Bee vender nok tilbage. 

Indtil da er der så Milk og Meena. Jeg har ikke besøgt nogen af de 2, men overvejer meena kraftigt da hun nok også snart rejser hjem igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...